سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت درب آلومینیومی طرح چوب شیک زیبا

شنبه 98/2/28
3:59 عصر
بهرام پروهان

قیمت درب آلومینیومی طرح چوب شیک زیبا :پروفیل درب دوجداره UPVC به دلیل رنگ ترکیبات مواد اولیه اصولا به رنگ سفید تولید شوند، که این سفیدی و شفافیت نیز با توجه به فرمولاسیون و مواد خام مورد استفاده شده در هر شرکت متغییر بوده به طوریکه در مقایسه تولیدات شرکتهای مختلف تفاوت رنگ و شفافیت قابل رویت می باشد. هر چه میزان سفید بودن شفافیت آن بیشتر باشد نشانه پروفیل مرغوب تر است. با توجه به زیبایی خاص و منحصربه فرد درب چوبی جهت مقاوم سازی آن و برطرف نمودن معایب درب چوبی از درب دوجداره طرح چوب استفاده می کنند. بدنه درب دوجداره طرح چوب از پروفیل upvc لمینت شده طرح چوب می باشد.

درب دوجداره چوبی

قیمت درب آلومینیومی طرح چوب شیک زیبا

شرکتهای تولید کننده پروفیل درب UPVC  علاوه بر تولید پروفیل های upvc سفید جهت افزایش تنوع محصولات خود و پاسخ گویی به سلایق مشتریان و بر طرف نمودن نیازهای معماران در طراحی نمای داخلی و بیرونی ساختمان اقدام به تولید پروفیل با رنگ بندی متنوع نموده اند.

انواع رنگ و لمینیت درب دوجداره upvc

پروفیل درب دوجداره سفید با پوشش رنگ اکریلیک

پروفیل درب upvc سفید با پوشش یک طرف لمینیت جهت استفاده در نمای داخل و یا خارج ساختمان

پروفیل لمینیت درب دوجدارهطرح چوب قهوه ای روشن و یا تیره با پوشش دو طرف لمینیت

علاوه بر پروفیل های رنگی لمینیت شده ، امکان رنگ پروفیل با رنگ های مخصوص نیز وجود دارد،با این روش تنوع رنگ بسیار زیاد بوده و پوشش رنگ کاملاً مقاوم و دارای 10سال گارانتی می باشد .

قیمت درب آلومینیومی طرح چوب شیک

شما می توانید پروفیل های یو پی وی سی را به هر رنگی که می خواهید با توجه به طراحی ساختمان خود آن را انتخاب کنید،پس از ساخت درب به صورت سفید،درب و درب را به کارخانه رنگ ارسال نموده و با شماره رنگی که در رال رنگ انتخاب نموده اید آن را رنگ کرده و مدتی برای خشک شدن و استیبل شدن رنگ در کارخانه رنگ می ماند.

 پس از مراحل مخصوص رنگ درب ه دوجداره به طور کامل روی درب و درب را با مشما پوشانده شده تا در زمان حمل آسیبی به رنگ آن زده نشود و برای انجام مراحل نصب درب و درب های upvc به محل پروژه ارسال می گردد.

درب دوجداره طرح چوب

منظور از پروفیل upvc لمینت شده چیست؟

پروفیل upvc می باشد که فویل های رنگی توسط ماشین آلات بر روی آن چسبانده می شود. یکی از مزایای لمینت کردن پروفیل های upvc امکان تولید و ساخت طرح های متنوع روی درب دوجداره upvc می باشد. پروفیل درب upvc لمینت شده در دو نوع تولید می شوند : بیرون لمینت، دو طرف لمینت

درب دوجداره طرح چوب در چه رنگ و طرح هایی وجود دارند؟

گردویی

بلوطی

ماهاگونی

نقره ای