سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

بهترین پنجره های یو پی وی سی مخصوص باغ

پنج شنبه 98/2/26
4:4 عصر
بهرام پروهان

بهترین پنجره های یو پی وی سی مخصوص باغ :این روزها در نمای خارجی بسیاری از سازه های دنیا در و پنجره های یو پی وی سی را می بینیم که به عنوان یک تکنولوژی موفق در هرساختمان و بنایی قابل دید است.در گذشته ها قابهای چوبی سنتی را برای در و پنجره استفاده میکردند اما انسان ها همیشه به دنبال کشف مواد بهتر برای زندگی آسان تر و بهتر بودند. Pvc یکی از این مواد کشف شده بود که نام دیگر آن پلیمر وینیل کلراید می باشد.

پنجره دوجداره

بهترین پنجره های یو پی وی سی مخصوص باغ

پنجره یو پی ئوی سی یک نوع پنجره است که برای ساخت قاب آن از پروفیل های pvc استفاده می شود. پروفیل های pvc حفره دار هستند بنابراین عایق خوبی برای حرارت هستند. هم چنین در اینگونه پنجره ها داخل پروفیل از یک ناودان فلزی استفاده می شود که به آن upvc می گویند که استحکام این پنجره را بیشتر می کند.این نوع پنجره ها برای استفادهخ در باغ ها و ویلا ها نیز مناسبند.

این مدل پنجره در تمامی ساختمان ها اعم از تجاری, اداری و مسکونی به کار می رود. پنجره های upvc را با شیشه های دو یا سه جداره برای بهتر شدن به عنوان عایق صدا و عایق حرارت به کار می روند.

از ویژگی های upvc می توان به دوام بالای آنها اشاره کرد. پنجره های upvc در برابر رطوبت و گرما و نور مستقیم مقاوم هستند و عمر آن ها حدود 25 سال است و پس از آن هم قابل بازیافت می باشد. قابلیت شستشو, صرفه جویی در مصرف انرژی, هزینه مناسب, ضد اشتعال و ضد حریق بودن از دیگر ویژگی های این در و پنجره هاست.

درب و پنجره دوجداره

بهترین پنجره های یو پی وی سی

با توجه به اعلام تحقیقات سازمان بهینه سازی مصرف سوخت در ایران در حدود 40 درصد از اتلاف انرژی از طریق در و پنجره ها صورت می گیرد. اگر در زمستان به قاب پنجره و شیشه آن دست بزنید خواهید دید که سرد است و این دلیل تبادل حرارتی بین قاب پنجره و شیشه با فضای بیرون است. با استفاده از پنجره UPVC و شیشه دو جداره تبادل حرارتی از طریق پنجره به حداقل ممکن خواهد رسید.

سهولت ایجاد تنوع در طرح و رنگ و استقامت فیزیکی و پایداری در برابر شرایط جوی متفاوت و همچنین قابلیت بازیافت بودن یو پی وی سی به کار رفته در ساخت این نوع درب و پنجره موجب تحولات عمده ای در این صنعت گردیده است به گونه ای که امروزه در کشورهای اروپائی بیش از 70 درصد سهم بازار درب و پنجره متعلق به پنجره های دوجداره می باشد.