سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

نمایندگی توری خارجی ایرانی در تهران

سه شنبه 98/2/17
11:53 صبح
بهرام پروهان

نمایندگی توری خارجی ایرانی در تهران :باز شدن درب و پنجره ها جریان هوا  ورود حشراتی همچون پشه مگس و زنبور حتمی است که مزاحم آرامش و آسایش ما می شوند. بهترین و آسانترین راه برای مقابله با دفع حشرات استفاده از توری های خارجی یا ایرانی می باشد که بر روی درب و پنجره دوجداره upvc   نصب می گردد.امروزه توری هایی با قاب های آلومینیومی،upvc،چوبی یا فلزی در انواع کشویی،لولایی،پلیسه،ثابت و جمع شونده برای انواع پنجره ها موجود است.باید قبل از نصب، آگاهی کافی از انواع توری ها داشته باشید تا با توجه به احتیاجتان گزینه بهتری را انتخاب کنید.

توری

نمایندگی توری خارجی ایرانی در تهران

توری پنجره پلیسه

مکانیزم این نوع توری نسبت به توری پنجره ساده کاملا متفاوت است. در توری پنجره ساده و قدیمی، تور بصورت صاف در یک چارچوب ثابت قرار داشت که چارچوب بصورت ریلی یا لولایی حرکت می کرد. از معایب این سیستم قدیمی، فضای اشغال کننده توری پنجره، در هنگام باز و یا حتی بسته بودن است و عمر این محصول نیز کوتاهتر خواهد شد  . در حالیکه در نسل جدید توری پنجره  یعنی توری پلیسه، چارچوب ثابت بوده و توری در چارچوب حرکت می کند. در نتیجه فضایی را اشغال نکرده و در فصل هایی از سال که نیازی به استفاده از توری پلیسه پنجره نیست، در چارچوب خود قرار می گیرد.

مکانیزم حرکت توری پلیسه پنجره دوجداره

در سه شکل زیر نحوه حرکت توری پلیسه آکاردئونی پنجره نمایش داده شده است. چارچوب قاب دور، در هر صورتی ثابت است و به قاب دور پنجره پیچ می شود. توری که بصورت تابه تا و آکاردئونی تولید شده بوسیله پروفیل آلومینیومی باز و بسته می شود.

توری ثابت

انواع توری پنجره توری ثابت پنجره دوجداره مناسب پنجره هایی است که دسترسی به آن کمتر بوده، ابعاد کوچکی دارند و در اکثر مواقع باز هستند. پنجره های دوجداره سرویس و یا پنجره هایی که نقش تهویه هوا را دارند از جمله پنجره هایی هستند که شرایط استفاده از توری پنجره ثابت را دارند. البته برای این نوع پنجره ها از توری های دیگر نیز می توان استفاده کرد.

توری رولینگ یا جمع شونده ایرانی و خارجی

قسمت اصلی توری های رولینگ محفظه ای است که در آن توری جمع می شود. قطعاتی که موجب رول شدن این توری می شوند در این محفظه قرار دارند. مکانیزم حرکت این توری پنجره همانند حرکت کرکره پارکینگ می باشد. متاسفانه بدلیل پلاستیکی و شکننده بودن قطعات رول کننده در بازار، این توری از سبد محصولات حذف گردیده است. در واقع در آرکوین محصولی ساخته و عرضه می شود که خانواده آرکوین به کیفیت و کارایی آن اعتماد داشته باشند.

توری پنجره دوجداره

نمایندگی توری خارجی ایرانی

 

  1. مزایای توری‌های در و پنجره دو جداره یو پی وی سی
  2. قابلیت تولید در ابعاد مختلف
  3. قابلیت نصب بر روی انواع درب و پنجره دوجداره UPVC
  4. مقاوم در برابر شرایط مختلف آب و هوایی و نور شدید آفتاب
  5. ضد گرد و غبار
  6. امکان دید محیط خارج تا 95%
  7. نصب سریع و آسان
  8. باز و بسته کردن آسان
  9. قابل شستشو
  10. ضد زنگ و ضد اشتعال
  11. توری ثابت (فیکس)