سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت پنجره دوجداره تبریز طرح دار رنگی

چهارشنبه 98/2/11
3:21 عصر
بهرام پروهان

قیمت پنجره دوجداره تبریز طرح دار رنگی : کارخانه‌های تولیدکننده‌ی پنجره‌های دوجداره‌ upvc   هم‌سو با افزایش قیمت متریال‌های درگیر در این صنعت و نوسانات ارز  قیمت‌ها را افزایش داده‌اند. قیمت‌های فعلی پنجره ماندگار در حال حاضر با اعمال هزینه‌های اجرتی و کارگری قبلی است و تا زمانی که اجرت کارگران بیشتر نشود، قیمت‌ها نیز افزایش نخواهد داشت. انواع شیشه های جورجین بارشیشه های تزیینی و دکوراتیو پنجره های دوجداره نقش تاثیرگذاری در زیبایی ساختمان های ویلایی، معماری های خاص و ساختمان های بلند مرتبه دارد و شامل تنوع متریالی و ظاهری است. 

پنجره دوجداره طرح دار

قیمت پنجره دوجداره تبریز طرح دار رنگی

 موارد استفاده از شیشه های طرح دار در پنجره های دوجداره

 

در تمامی بازشو ها و چارچوب هایی که امکان جایگذاری شیشه وجود دارد می توان از شیشه دوجداره دکوراتیو استفاده کرد. از جمله درب و پنجره های Upvc دوجداره، پنجره آلومینیوم ترمال بریک، پنجره های آهنی و یا چوبی و یا حتی درب های کابینت، درب های ورودی ساختمان، هنگام تعویض پنجره های قدیمی و غیره می توان استفاده کرد.

پس از اتصال پروفیل های آلومینیومی به یکدیگر، ساختار بوجود آمده را در بین دو شیشه دوجداره بر روی اسپیسر بکار رفته ثابت می کنیم و روند دوجداره کردن شیشه را ادامه می دهیم. نکته حائز اهمیت در روند تولید شیشه  پنجره طرح دار تبریز نحوه فیکس کردن بر روی اسپیسر و چگونگی اتصال پروفیل های آلومینیومی به یکدیگر است که در کیفیت شیشه جورجین بار موثر است.

قیمت پنجره دوجداره طرح دار براساس میزان متراژ مصرفی پروفیل آلومینیومی در داخل شیشه های دوجداره دکوراتیو محاسبه می شود. استفاده از اشکال تزینی و هندسی موجب افزایش قیمت این نوع شیشه دکوراتیو خواهد شد. در تولید شیشه جورجین بار دکوراتیو بهتر است از شیشه های بدون رنگ و ساده استفاده شود تا زیبایی شبکه های تزیینی مابین دو شیشه کاملا نمایان باشد. از جمله مزایای این روش دکوراتیو کردن شیشه می توان تنوع رنگ و شکل، عمر طولانی و عدم نیاز به نظافت را بیان کرد.

پنجره دوجداره طرح دار

قیمت پنجره دوجداره تبریز طرح دار

مزایای استفاده از پنجره طرح دار دوجداره:

  • عایق سرما و گرما و جلوگیری از اتلاف انرژی
  • عایق آلودگیهای صوتی
  • عایق آلودگیهای محیطی مانند گرد و غبار
  • دارای عمر طولانی به دلیل مقاوم بودن در برابر پوسیدگی و زنگ‌زدگی و ضربه‌های شدید
  • مقاوم در برابر گرما و حرارت و نور خورشید
  • نصب سریع و آسان و بدون تخریب (برای دریافت اطلاعات بیشتر به این صفحه مراجعه فرمایید.)