سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت پنجره کشویی سه جداره ویستابست

پنج شنبه 98/1/29
11:57 صبح
بهرام پروهان

قیمت پنجره کشویی سه جداره ویستابست : پنجره های ساختمانی را به تعداد لایه های شیشه ای آنها می شناسند. به همین روش، پنجره ها به انواع تک، دو و سه جداره ویستابست شناخته می شوند. پنجره های تک جداره که معمولی ترین و قدیمی ترین نوع آن محسوب می شود، معمولاً از قابی آهنی، چوبی و یا آلومینیومی بهره مند هستند. اما پنجره های چند جداره ساختار متفاوتی نسبت به تک جداره دارند و این نوع از پنجره های از چند جداره و یک یا چند فاصله انداز     (Spacer) تشکیل شده اند. به فاصله اندازها، لبه ی گرم نیز می گویند. پنجره های تک جداره به دلیل آنکه در برابر حرارت، سر و صدا و گرد و غبار عایق خوبی به حساب نمی آیند، از استاندارد ساختمان سازی حذف شده و جای خود را به چند جداره ها داده اند تا اهداف مورد اشاره در بالا ارضا شود شرکت پنجره سه جداره ماندگار قیمت پنجره را به صورت منصفانه به مشتریان خود ارائه میکند

پنجره سه جداره کشویی

قیمت پنجره کشویی سه جداره ویستابست

عوامل تاثیر گذار در قیمت پنجره سه جداره یو پی وی سی کشویی :

 

فاکتورهای مختلفی در قیمت پنجره ویستابست سه جداره تاثیر گذار می باشد اگر شما نیاز به تعرفه پنجره سه جداره دارید حتما قبل از تماس با دفتر فروش و نصب پنجره سه جداره موارد مختلفی که در زیر آمده است را مشخص کنید چرا که کارشناسان در این صورت بهتر می توانند شما را راهنمایی کنند البته اگر شما توانایی و علم برخی از موارد مانند نوع پروفل را ندارید می توانید از کارشناسان فروش اطلاعات کامل در مورد آنها را بدست آورد پس بهتر است قبل از تماس با دفتر فروش پنجره سه جداره یو پی وسی حتما اندازه پنجره را بردارید و در هنگام تماس با کارشناسان اعلام کنید تا بهتر بتوانند شما را راهنمایی کنند

اندازه براساس سانتی متر

یراق آلات پنجره

نوع پنجره و نوع بازشو پنجره

نوع فریم مصرفی (نو یا بازسازی شده   )

مزایا و معایب پنجره های سه جداره ویستا بست :

پنجره کشویی

 

مانند هر قطعه ای دیگر، پنجره های سه جداره مزایا و معایب خود را دارند که در ادامه بدان اشاره می شود:

 

مزایای پنجره های سه جداره ویستا بست :

همانطور که پیشتر اشاره شد، ساختار ویژه ی اینگونه پنجره ها، آنها را به گزینه ای عالی در جهت عایق سازی محیط در برابر آلودگی صوتی و هدر رفت گرما، تبدیل کرده است. دیگر مزیت آن نسبت به انواع کم جداره تر، ایمنی بیشتر این نوع پنجره ها در برابر عوامل خارجی است. یک لایه اضافه تر شیشه ی سخت شده، به این امر کمک می کند.

دیگر مزیت اینگونه پنجره ها هنگام تعویض با پنجره های تک جداره ی معمولی است. از آنجا که پنجره های قدیمی تک جداره بر روی قابی آهنی و یا آلومینیومی متصل به دیوار، سوار هستند؛ بنابراین صرفاً جدا کردن بدنه پنجره و اتصال قاب پنجره سه جداره به قاب قدیمی تک جداره، امکان نصب آسان را بدون نیاز به تخریب، فراهم می نماید.

به رغم تفاوت آشکاری که پنجره های دو و سه جداره دارند (تعداد لایه های شیشه ای و فاصله اندازها)، اما پروفیل آنها با یکدیگر مشابه است. به این معنا که اگر قصد تعویض پنجره قدیمی با نوع جدید را دارید؛ می توانید از هر دو نوع دو و سه جداره استفاده کنید. این مزیت خود را در هنگام خرید نشان می دهد. اگر مطمئن نیستید که از چه شرکت و یا برندی، پنجره سه جداره خود را خریداری کنید؛ اما از تجارب قبلی با برندی مطمئن در پنجره دو جداره آشنا هستید، می توانید سفارش خرید پنجره سه جداره ی خود را با اطمینان به همان شرکت مورد اعتماد داده و از کیفیت کار نهایی آسوده خاطر باشید.

معایب پنجره های سه جداره ویستا بست:

مهمترین عیب که در ابتدا به چشم می آید، قیمت بالای آن است. از دیگر معایب آن می توان به محدودیت ها در میزان باز شدن هر یک از لنگه ها و عرض آنها اشاره کرد. اگر وزن آنها از مقداری بیشتر شود، به لولاها فشار آورده و هر یک از لنگه می تواند تاب دار شود. تابیدگی هر یک از لنگه های پنجره باعث اختلال در انجام وظایف است؛ بدین ترتیب مزایای بالا تحت الشعا قرار می گیرند.

همچنین این افزایش وزن، در درجه ی دوم بر وزن کلی ساختمان می افزاید. اینگونه افزایش وزن در صورتی خود را نشان می دهد که مالک ساختمان در پی تعویض پنجره های قدیمی تک جداره با انواع جدید چند جداره باشد و این اضافه وزن در معماری ساختمان لحاظ نشده باشد.

نکته ی مهمی که در استفاده از پنجره های چند جداره باید مد نظر قرار داد، آن است که تمامی پنجره های ساختمان باید اینگونه چند جداره باشند وگرنه قدرت عایق بندی را خنثی می کنند. پس اگر پنجره های تک جداره ای در ساختمان باشد و یا دیوارها به درستی عایق بندی نشده باشند، اثر عایقی پنجره های چند جداره از بین می رود.

یکی از مزیت های شیشه های سه جداره آن است که در ماه های سرد زمستانی، با توجه به تعادل حرارتی روی صفحات شیشه ای، این اطمینان را می دهد که بیشترین انرژی ممکن از محیط خارج، جذب محیط داخل شود. اما همین خاصیت باعث یک مشکل کوچک می شود. لایه ی خارجی پنجره سه جداره، از سمت داخل گرم نمی شود و بنابراین چگالش بر روی لایه ی خارجی این نوع پنجره ها اتفاق می افتد. این اتفاق عموماً در شب های زمستانی سرد در آسمان صاف رخ می دهد.