سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت پنجره دو سه جداره عایق

دوشنبه 96/11/2
12:48 عصر
بهرام پروهان

پنجره دو سه جداره عایق به گونه ای عمل می کند که از ورود صدا و گرما و سرما به داخل ساختمان جلوگیری می نماید و بزرگترین علت این خاصیت وجود شیشه هایی است که با استفاده از مواد و گازهای مخصوص همچون آرگون مخصوص پر شده اند. قیمت پنجره دو سه جداره عایق با توجه به این مزایای بسیار مناسب می باشد.

پنجره دوجداره

از جمله مسائل مهمی که امروزه توجه بسیاری از اقتصاد دانان را به خود معطوف ساخته است، موضوع انرژی و استفاده بهینه از آن و محدودیت های منابع فسیلی است. یکی از مبانی توسعه یافتگی میزان انرژی مصرفی سرانه است به شرطی که بخش عمده ای از آن در صنعت وکشاورزی باشد. متاسفانه در کشورهای در حال توسعه و ازجمله کشور ما مصرف انرژی به صورت سرانه بسیار بالا است و بر خلاف انتظار بخش عمده ای از این مصرف بالای انرژی در بخش خانگی ، خدمات وتجاری است. می دانیم که مصرف بالای انرژی در این بخشهای غیر تولیدی به مفهوم اتلاف انرژی است. در سالهای اخیر تلاشهای زیادی شده است تا نه تنها مصرف انرژی در سطح متعادلی نگه داشته شود بلکه ازآن به صورت بهینه استفاده گردد.  یکی از مزایای اصلی و مهم پنجره دو سه جداره عایق https://upvc.pro عایق بودن آنها در برابر نم , رطوبت, آب باران, گردو غبار, سرما, گرما و از همه مهمتر عایق بودن در برابر صوت است.در گذشته از تکنولوژی بسیار ضعیفی برای ساخت پنجره های دو سه جداره استفاده میشد. ولی امروز با پیشرفت بشر و صنعتی شدن زندگی نسل جدید پنجره دو سه جداره عایق بوجود آمده است.
قیمت پنجره دو سه جداره عایق حرارتی (گرمایی)
√در فصل تابستان در یک خانه معمولی در حدود 50 درصد هوای سرد داخل خانه از طریق پنجره های تک جداره هدر می رود. با استفاده از پنجره های دوجداره استاندارد یو پی وی سی می توان این درصد هدر رفت سرما را به 10 رساند و از ورود انرژی حرارتی به خانه جلوگیری کرد.

کلید دست یابی به این ویژگی شگفت انگیز استفاده از قیمت پنجره دو سه جداره عایق حرارتی است. شرکت الماس پنجره های عایق گرما را به شما عرضه می کند که میزان اتلاف انرژی را پایین آورده و هزینه تامین انرژی سرمایشی کمتری را پرداخت کنید و در نهایت خانه ای عایق تر داشته باشید.
قیمت پنجره دو سه جداره عایق رطوبت
√بسیاری از ساختمان ها در ایران به خصوص نقاط شمالی و جنوبی کشور از نفوذ رطوبت به ساختمان رنج می برند. رطوبت برای ساختمان بسیار خطرناک است و به مرور زمان باعث آسیب اجزای آن می شود و همچنین از ارزش اصلی ساختمان می کاهد.
رطوبت همچنین باعث بیماری های تنفسی مختلفی برای انسان می شود. قیمت پنجره دو سه جداره عایق  که با بهترین پروفیل های آلمانی تولید می شود به خوبی در مقابل رطوبت و گرما و حرارت عایق است و میزان خطر ابتلا به بیماری تنفسی و ریوی را کاهش می دهد. این پنجره ها به شما کمک می کند که خانه ای مطبوع و بدون رطوبت و گرما و در نتیجه محیط زندگی سالم تری داشته باشید.

پنجره های عایق upvc

یکی از عوامل موثر در ارزیابی فنی و شیمیایی کیفیت یک پنجره دو سه جداره عایق، واکنش پروفیل در برابر نور و تابش خورشید است. معمولا یکی از ایرادهای وارد بر پنجره دو سه جداره https://upvc.pro عایق تغییر رنگ احتمالی پروفیل در برابر نور و تابش خورشید است. به واقع آنچه باعث تغییر رنگ یا استحکان رنگ پروفیل می شود، ترکیب و فرمول استفاده از استابیلایزرها پایدارکننده های پودر پی وی سی است. مهمترین استابیلایزر، تیتانیوم دی اکساید است که میزان مصرف این مواد اولیه در تغییر یا پایداری رتگ پروفیل های پنجره دو سه جداره عایق نقش اساسی دارد. اطلاعات و مطالعات منتشره توسط نهادهای بین المللی نشان می دهد که ایران از حیث تابش مستقیم نور خورشید و اثر گذاری آن بر کیفیت محصولات شیمیایی جزو کشورهای خطرناک محسوب می‌شود و احتمال تغییر رنگ پروفیل های یو پی وی سی در ایران بیش از دیگر کشورها ارزیابی شده است. یراق آلات مورد استفاده در پنجره دو سه جداره عایق در نحوه عملکرد و نوع پنجره نقش اساسی https://upvc.pro را ایفا می کند، برای مثال در پنجره های دوحالته و هچنین در نوع فولکس واگنی از یراق آلات پیچیده با کارایی خاص استفاده شده است که برای نصب, تعویض, تعمیر و یا رگلاژ نیاز به تخصص کارشناسان دارد. عملکرد روان یراق آلات روتو را میتوان به وسیله حرکت دستگیره ارزیابی کرد. گشتاور قفل شدن و باز شدن دستگیره پنجره دو سه جداره عایق براساس استاندارد نرمال صنعتی آلمان با مقدار حداکثر 10 نیوتن بر متر تعیین شده است. یراق دو حالت بازشوی پنجره دو سه جداره عایق ROTO برای امکان رگلاژ دوبعدی و سه بعدی طراحی شد ه اند.