سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت پنجره دوجداره upvc ثابت وین تک

چهارشنبه 96/10/20
12:12 عصر
بهرام پروهان

پنجره دوجداره upvc ثابت مناسب ترین نوع بازشو برای ترکیب با دیگر درب و پنجره های دوجداره می باشد. پنجره دوجداره upvc ثابت وین تک جزو بهترین ها در این عرصه است. قیمت پنجره دوجداره upvc ثابت وین تک با توجه به کیفیت بالا و دارا بودن ضمانت نامه پس از فروش به مدت 10 سال بسیار مناسب می باشد.

وین تک

پنجره دوجداره وین تک WINTECH  یکی از برند های معروف و صاحب نام در سطح کشور است که طرفداران متعددی دارد. قیمت انواع پنجره دوجداره وین تک در حالت کلی به پروفیل گالوانیزه, یراق آلات مصرفی, رنگ, لاستیک درزبندی و نوع شیشه بستگی دارد. پروفیل گالوانیزه تقویت شده از ویژگی های ظاهری پنجره دوجداره وین تک نمی باشد اما یکی از مهم ترین قطعات تشکیل دهنده در پنجره دوجداره upvc ثابت وین تک محسوب می شود که موجب بالا رفتن و افزایش مقاومت و استحکام پروفیل می گردد. پنجره دوجداره upvc ثابت وین تک با سبک و زیبایی خود نور و زیبایی را به خانه شما می آورند. درب ها و پنجره های خانه شما نشان دهنده خصوصیات شخصیتی شما هستند. درب ها و پنجره های یو پی وی سی شرکت   پیشرو جهانی و از نظر فنی مطابق با استاندارد های بریتانیا هستند. پنجره دوجداره upvc ثابت وین تک https://upvc.pro/ انعطاف پذیری بسیار بالا در ایجاد منظره دید را به همراه طراحی زیبا و خوش فرم ترکیب می کنند. در عین حال که به کارآیی انرژی کمک می کنند، از نظر امنیتی بسیار خوب عمل کرده و همچنین در برابر تمام شرایط آب و هوایی مقاوم هستند.پنجره دوجداره upvc ثابت وین تک در رنج بسیار متنوعی از رنگ ها از طرح چوب تا رنگ های ساده در دسترس می باشند.
رنگ بندی پروفیل و قیمت پنجره دوجداره upvc ثابت وین تک https://upvc.pro/
پروفیل های upvc به دلیل رنگ ترکیبات مواد اولیه عمدتا بر پایه سفید تولید میشود که این سفیدی و شفافیت نیز با توجه به فرمولاسیون و کیفیت مواد اولیه و ترکیبات مواد استفاده شده در هر شرکتی متغیر بوده، به طوری که در مقایسه با تولیدات شرکتهای مختلف، رنگ و شفافیت کاملا محسوس می باشد. در کارخانه جات صنعتی وینتک در ایران سعی گردیده که با استفاده از بهترین مواد اولیه اروپایی،پروفیل هایی به رنگ سفید و با حداکثر شفافیت ممکن تولید و به بازار درب و پنجره دو جداره عرضه گردد. در کارخانه جات صنعتی وین تک در ایران جهت افزایش تنوع محصولات و پاسخ گویی به سلیقه مختلف مشتریان و برطرف کردن نیازهای معماران در طراحی نماهای ساختمانها، اقدام به تولید پروفیل با پوشش رنگی لمینت نموده است که از شرکت های معتنر اروپایی از قبیل RENOLIT تهیه میگردد.

پنجره یو پی وی سی وین تک

عوامل موثر قیمت پنجره دوجداره upvc ثابت وین تک
پنجره دوجداره upvc ثابت وین تک خوب و استاندارد علاوه بر داشتن فاکتور های ذکر شده از لحاظ مواد اولیه و متریال باید در ساخت آن هم تمام نکات ریز و مهم رعایت شود. مجموعه ای اگر یک پروفیل یو پی وی سی فوق العاده با کیفیت و خوب به اضافه بهترین یراق آلات و شیشه هم استفاده کند اما نتواند مونتاژ و تولید با کیفیت داشته باشد نمیتواند یک پنجره دوجداره upvc ثابت وین تک استاندارد و مرغوب تحویل مصرف کننده دهد.
در ساخت و سازهای ساختمان، پنجره دوجداره upvc ثابت وین تک و آلمینیوم خوب باید پاسخ گوی نیازهای مشتری بوده و بعنوان یک عایق حرارتی مناسب، موجب از دست رفتن کمترین میزان انرژی، جهت دستیابی به تهویه مطبوع هوای داخل ساختمان گردد . پلی وینیل کلراید سخت (UPVC) ماده مناسبی جهت تولید سریع و گوناگون از پروفیلها است . این پروفیلها که علی رغم ارزانی بها از ظاهری زیبا برخوردارند ، امروزه به عنوان یکی از بهترین گزینه ها مورد توجه تولید کنندگان پنجره دوجداره upvc ثابت وین تک https://upvc.pro/ قرار گرفته اند. استفاده از شیشه دو و سه جداره بهمراه یراق آلات مناسب علاوه بر اعمال کیفیت بالا در فرآیند تولید محصول موجب عدم نیاز به حفاظ های فلزی میگردد. مزایای متعدد استفاده از پنجره دوجداره upvc ثابت وین تک در ساختمانها این محصول را به رایج ترین نوع در میان سایر انواع درب و پنجره در کشورهای پیشرفته تبدیل نموده است. شرکت پنجره دوجداره upvc ثابت وین تک با استفاده از مواد اولیه با کیفیت علاوه بر تولید پروفیل های سفید رنگ با شفافیت بالا, برای افزایش تنوع محصولات خود و هم چنین برطرف کردن نیاز آرشیتکت ها و معماران اقدام به تولید پروفیل یو پی وی سی وین تک با رنگ بندی متنوع نموده است.
1– پروفیل یو پی وی سی وین تک سفید با پوشش رنگ اکریلیک
2– پروفیل یو پی وی سی وین تک سفید با پوشش یک طرف لمینت جهت استفاده در نمای داخل و یا خارج ساختمان
3– پروفیل های قهوه ای روشن و یا تیره با پوشش دو طرف لمینت