سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت پنجره دو جداره یو پی وی سی دو حالته وین تک

یکشنبه 96/9/5
11:41 صبح
بهرام پروهان

پنجره های دو جداره یو پی وی سی دو حالته وین تک نوعی دیگر از پنجره های دو جداره اند که به خاطر باز شدن از بالا و همچنین بصورت کامل به این نام در بازار موجود اند.این گونه از پنجره ها توسط شرکت های زیادی هم به صورت استاندارد و هم غیر استاندارد تولید می شوند که با توجه به این مسئله قیمت ها هم در بازار متفاوت می باشند.

 

پنجره دوجداره دوحالته

با افزایش جمعیت شهرهای بزرگ و ماشین آلات و در راستای آن آلودگی های صوتی استفاده از پنجره های دوجداره یو پی وی سی دو حالته وین تک در ساختمان ها یک امرمهم و حیاتی محسوب می گردد. با توجه به وجود انواع پروفیلهای یو پی وی سی و شرکت های مختلف در و پنجره سازی در بازار کشورمان ایران، بر آن داشتیم تا در این مطلب خصوصیات یک پنجره دوجداره یو پی وی سی دو حالته وین تک  خوب و استاندارد را بیاوریم تا پنجره دوجداره یو پی وی سی دو حالته وین تک  خوب را بشناسیم. تمامی کارخانجات وین تک WINTECH در جهان نیز مطابق با بسیاری از تولیدکنندگان پروفیلهای UPVC در اروپا بخصوص کشور آلمان و با استقرار تکنیک و دانش فنی بهینه شده در فرآیند فرمولاسیون محصولات خود، از سال 2008 و قبل از اتمام زمان بندی معین شده اتحادیه کشورهای اروپایی، در تمامی تولیدات خود از بکارگیری مواد و افزودنی های پایه سرب (آلوده کننده محیط زیست و مضر برای حیات انسان) خودداری نموده و از استابلایزرهای بر پایه کلسیم زینک استفاده می نمایند. https://upvc.pro/

مزایا و قیمت پنجره دو جداره یو پی وی سی دو حالته وین تک مدل فرانسوی:

1- قابلیت نصب انواع سیستم تک حالته و دو حالته بر روی بازشوی پنجره دو جداره یو پی وی سی دو حالته وین تکمدل فرانسوی

2- زیبایی منحصر به فرد پنجره دو جداره یو پی وی سی دو حالته وین تکhttps://upvc.pro/

پنجره دوجداره استاندارد

 

قیمت پنجره دو جداره یو پی وی سی دو حالته وین تک مدل کشویی:

سیستم بازشوی پنجره دو جداره upvc کشویی به صورت ریلی و مانند پنجره های آلومینیومی در هر دو جهت چپ و راست می‌باشد. پنجره دو جداره یو پی وی سی کشویی خود به دو نوع، پنجره دو جداره کشویی تک ریل و جفت ریل تقسیم بندی می شود.

این شرکت https://upvc.pro/ با استفاده از مواد اولیه با کیفیت علاوه بر تولید پروفیل های سفید رنگ با شفافیت بالا, برای افزایش تنوع محصولات خود و هم چنین برطرف کردن نیاز آرشیتکت ها و معماران اقدام به تولید پروفیل یو پی وی سی وین تک با رنگ بندی متنوع نموده است.

1– پروفیل پنجره دو جداره یو پی وی سی دو حالته وین تکسفید با پوشش رنگ اکریلیک

2– پروفیل پنجره دو جداره یو پی وی سی دو حالته وین تکسفید با پوشش یک طرف لمینت جهت استفاده در نمای داخل و یا خارج ساختمان

3– پروفیل های پنجره دو جداره یو پی وی سی دو حالته وین تکقهوه ای روشن و یا تیره با پوشش دو طرف لمینت

پنجره دوجداره کشویی

رنگبندی و قیمت پنجره دو جداره یو پی وی سی دو حالته وین تک 

تنوع رنگ پنجره دو جداره یو پی وی سی دو حالته وین تک در این شرکت https://upvc.pro هر سلیقه ای را پوشش می دهد. رنگ پایه و اصلی پروفیل های درب و پنجره یو پی وی سی، به دلیل ترکیبات مواد اولیه سفید میباشد با این حال پروفیل های رنگی درب و پنجره یو پی وی سی برای معماران و گروه های عمرانی و یا حتی برای افرادی که برای تعویض پنجره های قدیمی منزل خود با پنجره یو پی وی سی اقدام میکنند از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

قیمت قیمت پنجره دو جداره یو پی وی سی دو حالته وین تکبا پنجره سه جداره متفاوت است, پنجره سه جداره دارای کیفیت بالاتری بوده و اجزاء و متریالی که در آن مورد استفاده قرار گرفته بیشتر بوده و به همین دلیل تفاوت قیمت پنجره سه جداره و قیمت پنجره دو جداره یو پی وی سی دو حالته وین تکمیتواند بین 15 تا 20 درصد باشد .

در صورتی که نیاز به محاسبه قیمت درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی دو حالته وین تکیو پی وی سی برای منزل و یا محل کارخود دارید میتوانید با شماره های مندرج در سایت با ما در تماس باشید تا کارشناسان اطلاعات مورد نیاز برای محاسبه قیمت پنجره دو جداره یو پی وی سی دو حالته وین تکرا برای شما ارائه دهند . لازم به ذکر است که این شرکت https://upvc.pro/ علاوه بر خدمات درب قیمت پنجره دو جداره یو پی وی سی دو حالته وین تکخدمات دیگری از قبیل انواع توری و شیشه دو جداره را نیز با مناسب ترین قیمت ارائه می دهد.

هر دولنگه پنجره دو جداره یو پی وی سی دو حالته وین تک قابلیت باز شدن را دارد. پنجره دولنگه بازشو وین تک به دلیل نداشتن هیچ گونه ستونی در وسط پنجره، باعث به وجود آمدن زاویه دید بهتری و استفاده بهتر از فضای محیطی اطراف می باشد. 

پنجره های یو پی وی سی بسیار با دوام هستند با طول عمر حداقل 35 سال که به مراتب بیشتر از طول عمر پنجره های قدیمی و سنتی می باشد. همچنین در برابر عوامل جوی، اشعه ماوراء بنفش و بسیاری از اسیدها مقاوم هستند، نیاز به حفاظت و نگهداری خاصی ندارند و با مواد پاک کننده مناسب به آسانی تمیز می شوند اما پنجره های قدیمی اعم از چوبی و فلزی تقریباً هر دوسال یک بار نیاز به رنگ آمیزی دارند تا از تغییر رنگ، خمیدگی، پوسیدگی و زنگ زدگی محفوظ بمانند