سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی با یراق ترک

جمعه 96/8/12
7:0 صبح
بهرام پروهان

قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی با یراق ترک را نمی توان بدون دانستن ابعاد پنجره و تعداد بازشو های آن بطور دقیق  باید محاسبه کرد چرا که قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی به میزان پروفیل مصرفی و مقدار شیشه دو جداره و تعداد بازشوها و یراق آلات آن بستگی دارد. https://upvc.pro/

یراق فولکس واگنی

یراق آلات در نحوه عملکرد و نوع پنجره نقش اساسی را ایفا می کند، با افزایش استقبال از پنجره دوجداره یو پی وی سی با یراق ترک راه خود را به ایران باز کرده و دارای نمایندگی های متعددی در سطح کشور می باشد. لازم به ذکر است که در صورت بروز هر مشکل برای یراق آلات، امکان تعمیر و تعویض آن وجود دارد و جای هیچ نگرانی نیست چرا که بعد از تعمیرات کارایی در و  پنجره دوجداره یو پی وی سی با یراق ترک باز میگردد. پنجره دوجداره یو پی وی سی با یراق ترک نیز دارای طول عمر زیادی هستند و اگر از جنس مرغوب برای تولید استفاده شده باشند برای سالیان متوالی به درستی کار خواهند کرد، زمانی که یراق الات درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی دچار ایراد می شوند تمام کارایی در و پنجره دو جداره دچار مشکل می شود و امکان باز و بسته کردن دستگیره وجود ندارد و اسپانیولت نیز برای قفل کردن لنگه در پروفیل قاب ناتوان می شود، نکته قابل توجه این است که در صورت بروز هر گونه مشکل و خرابی می توان پنجره دوجداره یو پی وی سی با یراق ترک را تعویض کرد و جای هیچ گونه نگرانی نیست. قاعدتاً می بایست پنجره دوجداره یو پی وی سی با یراق ترک به گونه ای عمل کند که باز و بسته شدن پنجره به نرمی و آسانی با کمترین فشار فیزیکی ممکن به دستگیره صورت پذیرد تا انسان بتواند به راحتی از نوع باشوهای پنجره upvc استفاده نماید.
انواع پروفیل پنجره دوجداره یو پی وی سی با یراق ترک
در بازار 5 مدل پروفیل از لحاظ اعتبار و کیفیت موجود می باشد:
1- پروفیل های آلمانی وارداتی از قبیل: VISTABEST– VEKA – SALAMANDR- BROGMAN و …
2- پروفیل های ایرانی با مواد افزدونی آلمان یا اتریش با وزن استاندارد مانند: -بوتیا – سیندژ – همارشتن
3- پروفیل های ترک درجه یک با رعایت وزن استاندارد مانند: TEKNO PLAST- SHEFFER- FISHER – WINHOUSE- WINTECH
4- پروفیل های ایرانی با مواد افزدونی ترکیه یا چین با وزن پائین تر مانند: ABI – HOFMAN- LG – C-one – AVERTA- ARIA IDEAL- MAJOL و …
تاثیر یراق بر قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی با یراق ترک
بعد از پروفیل دومین عامل تاثیر گزار بر قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی با یراق ترک ، یراق پنجره upvc می باشد. یراق دارای اجزای متعددی شامل لولاها، اسپانیولت و دستگیره می باشد. هنگام خرید پنجره دوجداره دقت فرمایید که لولاها، دستگیره و اسپانیولت، همگی از یک برند باشند و علامت تجاری آن برند بر روی آن حک شده باشد. https://upvc.pro/قیمت یراق براساس کشور تولیدکننده آن متفاوت است، بیشترین قیمت یراق آلات درب و پنجره دوجداره upvc مربوط به یراق آلات  شرکت Roto آلمان می باشد که برحسب دوحالته، تک حالته، اورهانگ، فولکس واگنی و یا کشویی متفاوت است.  پنجره دوجداره یو پی وی سی با یراق ترک موجود در بازار از کیفیت متوسط برخوردار هستند مثل یراق Vorne و یا Vhs که ساخت کشور ترکیه می باشند و از یراق آلات گرید A ترکیه می باشند.
ویژگیهای پنجره دوجداره یو پی وی سی با یراق ترک
1- استحکام 2- زیبایی فوق‌العاده 3- صرفه جوئی در مصرف انرژی تا 40% 4- کاهش آلودگی صوتی تا میزان 5- پائین بودن ضریب انتقال حرارتی 6- حفظ محیط زیست از طریق بازیافت 7- مانع ورود گردو غبار و دود و گازهای موجود از محیط بیرون به داخل 8- مقاوم در برابر شرایط مختلف آب و هوایی 9- مقاوم در مقابل نفوذ اشعه ماوراء بنفش خورشید 10- عدم اشتعال در هنگام آتش سوزی و حریق 11- مقاوم در برابر زنگ زدگی ،خوردگی و رطوبت هوا 12- ایمن در برابر سرقت 13- بی نیاز به صرف هزینه رنگ آمیزی 14- تنوع در طرح و تطابق با هر نوع معماری 15- تنوع در رنگ
مقاومت  پنجره دوجداره یو پی وی سی با یراق ترک در برابر هرگونه آب و هوا و خوردگی:
با توجه به متنوع بودن آب و هوای منطقه کشور ما و همچنین وجود سرما و گرما، رطوبت و بارندگی می بایست یراق انتخابی در برابر مسائل یاد شده مقاوم باشد تا باعث خوردگی یراق و یا درگیری بین قطعات یراق در پنجره  دوجداره یو پی وی سی در مدت زمان نگردد.

زمینه های فعالیت ما برای قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی با یراق ترک
نمایندگی رسمی پخش و فروش پروفیل های درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی ترکیه فروش انواع پروفیل های رنگی و سفید 4 کاناله گسکت دار درجه یک ترکیه (با قیمت مناسب) طراحی و آنالیز درب و پنجره های دوجداره با نرم افزار مخصوص یو پی وی سی تولید انواع درب و پنجره های دوجداره یوپی وی سی تولید شیشه های دوجداره مشاوره و راه اندازی کارگاه درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی فروش درب و پنجره های دوجداره ترکیه ای با قیمت مناسب. شرکت پنجره سعی کرده برای تکمیل سبد کالایی خود و حضور در پروژه های مختلف شهری و ارضای نیاز سلایق مختلف پنجره دوجداره یو پی وی سی با یراق ترک از پروفیل هایی ترکیه ایی نیز استفاده نماید اما در این میان استانداردهایی برای استفاده از این پروفیل ها تعریف نموده که علاوه بر قیمت مناسب به استاندارد نیز نزدیک باشد تا خریدار در مدت کوتاهی مجبور به تعویض این پنجره ها نباشد. شرکت پنجره با هدف و رسالت ایجاد مجتمع صنعتی انبوه سازی ساختمان های پیش ساخته با استفاده از دانش روز و فن آوری مدرن روز آمد پایه گذاری گردید. صنایع انبوه سازی ساختمان های پیش ساخته با تکیه بر دانش روز و استانداردهای جدید بین المللی با استفاده از فن آوری روز آمد کشورهای صنعتی اروپا تعریف و تدوین گردید .
نکات مهم برای پنجره دوجداره یو پی وی سی با یراق ترک
1- آب بندی کامل پنجره دوجداره یو پی وی سی با یراق ترک :
در زندگی صنعتی و شهری امروزه یکی از مهمترین مسائل جلوگیری از گرد و غبار و هوای آلوده به داخل واحدهای ساختمانی است که بسیار مورد توجه است.
اگر یراق تولید شده براساس استاندارد های موجود نباشد عملیات فیتینگ میان لاستیک آبندی و پروفیل به درستی صورت نمی پذیرد و در نتیجه پنجره تولید شده انتظارات این بحث را به درستی برآورده نمی سازد.
2- تحمل و مهار وزن لنگه بازشو و شیشه و سایر ملزومات:
از آنجایی که هر پنجره  upvc با درخواست مهندسان، معماران و مشتریان در ابعاد واندازه های گوناگون ساخته میشود، قطعاً اندازه بازشو ها در پنجره ها یکسان نیستند و به همین علت وزن هر لنگه بازشو با توجه به مصرف و نوع پروفیل و شیشه دوجداره آن متفاوت است و به همین علت می بایست یراق مناسبی برای هر پنجره انتخاب شود که بتواند وزن وارده را تحمل کند و در مدت زمان باعث افت لنگه پنجره دوجداره نشود. این مسئله می تواند سبب خارج شدن لنگه از رگلاژ گردد که باعث بوجود آمدن مشکلات فراوان در باز و بسته کردن پنجره دوجداره یو پی وی سی می گردد. https://upvc.pro/متأسفانه امروزه به شدت این مسئـله دیده می شود که برای پایین آوردن قیمت یک پنجره از یراق های نامناسب استفاده می شود و این در حالی است که در پنجره دوجداره یو پی وی سی با تغییر ارتفاع و عرض بازشو مکانیزم یراق نیز به خاطر تحمل وزن تغییر می کند، اما عمدتاً به خاطر پایین نگه داشتن قیمت پنجره به این مسئله توجه زیادی نمی شود.