سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت پنجره دوجداره upvc آکاردئونی

پنج شنبه 96/8/11
7:0 صبح
بهرام پروهان

قیمت پنجره دوجداره upvc آکاردئونی با توجه به ظاهر و رنگ های متنوع و یا فویل های لمینت شده میتواند بر اساس سلایق و طرح و مدل شما تغییر کنند. برای مشاوره و یا تعیین قیمت درب و پنجره های آکاردئونی می توانید به صورت رایگان با شرکت پنجره ما در تماس باشید. https://upvc.pro/

 

پنجره ترکیه ای تاروس

یکی از مدل های پنجره دوجداره upvc، پنجره دوجداره upvc آکاردئونی (Fold & Slide) است که در هنگام استفاده بسیار جلب نظر کرده و کارکرد آن بسیار برای خریداران جالب می باشد. مدل آکاردئونی از واژه آکاردئون گرفته شده است که سازندگان درب و پنجره upvc نیز با توجه به شباهت سبک باز شدن درب و پنجره دوجداره upvc آکاردئونی ، نام این ساز را بر روی این مدل از در و پنجره قرار داده اند. البته توجه داشته باشیم از پنجره دوجداره upvc آکاردئونی فقط می توان در نمای شیشه ای بالاتر از سه متر بهره برد، و معمولا سازندگان پروفیل های upvc این نوع از درب و پنجره های دو جداره را پایین تر از سفارش 3 متر قبول نمی نمایند. پنجره دوجداره upvc آکاردئونی https://upvc.pro/همانند پنجره دوجداره فولکس واگن (Tilt & Slide) از نوع پنجره های دوجداره با یراق خاص محسوب می شود که در مقالات گذشته به تشریح و چگونگی کارکرد پنجره فولکس واگن پرداختیم و حال قصد داریم در این مقاله شما را با پنجره دوجداره با یراق آکاردئونی در سیستهمای upvc آشنا کنیم. در مقام قضاوت می بایست گفت پنجره دوجداره upvc آکاردئونی نسبت به پنجره فولکس واگنی  دارای پیچیدگی های خاص بیشتری می باشد، چه در هنگام تولید و چه در هنگام نصب و اجرا و همچنین نوع کاربری و فواید این دو نوع پنجره دوجداره در ساختار با هم کاملا متفاوت است. پنجره دوجداره upvc آکاردئونی عموما در مکانهایی با عرض بسیار زیاد استفاده می شوند که می تواند در اجرا بسیار بیشتر از پنجره فولکس واگنی باشد و جالب ترین مسئله در زمان وجود این پنجره این است که در هنگام نیاز شما می توانید کل پنجره و قسمتهای میانی ( اعم از پروفیل بازشو و یراق آلات و شیشه دوجداره ) را به سمت کناره ها هدایت کنید و این در حالی است که در مقابل دید شما فضای پشت پنجره به طور کامل قابل رویت می باشد و هیچ قسمتی از پنجره در دید شما نخواهد بود. پنجره دوجداره upvc آکاردئونی می تواند در خانه های ویلایی بسیار مفید باشد و جاذبه خاصی را به محل اجرای خود بدهد. همچنین این نوع پنجره می تواند در فصل زمستان فضای داخلی را کاملا ایزوله کند و در فصول دیگر در صورت باز کردن بازشو ها فضایی با دید کامل را در محل ایجاد کند.

قیمت پنجره دوجداره upvc آکاردئونی
با توجه به تنوع در معماری و سلایق در ایجاد دکوراسیون می تواند ارتفاع و عرض محل استقرار این گونه پنجره دوجداره متفاوت باشد که در نتیجه نوع تقسیم بندی و قطعات استفاده شده در پنجره با توجه به استانداردها متغییر می شود. بسیار حائز اهمیت است که در صورت درخواست برای اجرا و استفاده از پنجره دوجداره upvc آکاردئونی از مشاوره کامل تولید کننده و نظرات کارشناسی آنها استفاده کنید تا بهترین نوع طراحی چه از نظر کاربردی و چه از نظر زیبایی و ایمنی برای شما صورت پذیرد. همچنین استفاده از نوع یراق مصرفی و پروفیل یو پی وی سی پنجره دوجداره و نحوه تولید صحیح و اجرای آن بسیار حائز اهمیت است و در صورت رعایت نشدن هر کدام از آنها می تواند عدم رضایتمندی شما را در آینده به وجود آورد. همچنین این شرکت در تولید پنجره دوجداره upvc آکاردئونی خود از معتبرترین یراق آلات روز دنیا از جمله یراق روتو (ROTO) آلمان استفاده می کند.
خصوصیات پنجره دوجداره upvc آکاردئونی:
• عایق صوتی تا 70% با استفاده از شیشه های دوجداره در پنجره دوجداره آکاردئونی
• منطبق با هرگونه یراق آلات و آکسسوار https://upvc.pro/
• 15 سال بیمه نامه در برابر تغییرات رنگ ، تغییر شکل ، تغییر فرم و ترک خوردگی
• وزن سبک و نصب سریع و آسان پنجره دوجداره آکاردئونی
• دارای گواهینامه ISO 9001 – ISO 14001 – ISO 18001
کاربرد پنجره دوجداره upvc با یراق آکاردئونی
پنجره دوجداره upvc آکاردئونی عموما در مکانهایی با عرض بسیار زیاد استفاده می شوند که می تواند در اجرا بسیار بیشتر از پنجره فولکس واگنی باشد و جالب ترین مسئله در زمان وجود این پنجره این است که در هنگام نیاز شما می توانید کل پنجره و قسمتهای میانی ( اعم از پروفیل بازشو و یراق آلات و شیشه دوجداره ) را به سمت کناره ها هدایت کنید و این در حالی است که در مقابل دید شما فضای پشت پنجره به طور کامل قابل رویت می باشد و هیچ قسمتی از پنجره در دید شما نخواهد بود.