سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت انواع درب و پنجره دوجداره upvc آلومینیومی

سه شنبه 96/8/9
12:19 عصر
بهرام پروهان

انواع درب و پنجره دوجداره upvc آلومینیومی در برابر تغییر رنگ و شکل به دلیل عوامل محیطی مانند تابش آفتاب، باران مقاوم می باشند. قیمت انواع درب و پنجره دوجداره upvc آلومینیومی شما بر اساس متر مربع محاسبه می شود و برای استعلام قیمت باید ابعاد پنجره های  خود را اعلام نمایید تا قیمت دقیقی برایتان صادر شود. https://upvc.pro/

ترمال بریک دوجداره

اتلاف انرژی در انواع درب و پنجره دوجداره upvc آلومینیومی مدل ترمال بریک بسیار کمتر از پنجره های آلومینیومی نرمال است. پنجره های Thermal break ( با شکست حرارتی) از انواع پنجره های عایق در برابر حرارت می باشند. به دلیل ضریب انتقال حرارت بالا در آلومینیوم علاوه بر دو جداره بودن شیشه ها، پروفیل آلومینیومی نیز از طریق تیغه های پلی آمید به هم متصل و دو جداره می شوند. این روش باعث عدم انتقال حرارت در پروفیل میشود .پروفیل های حاصل پروفیل های انواع درب و پنجره دوجداره upvc آلومینیومیمی باشند که از دو مقطع پروفیل آلومینیومی مجزا که به وسیله تیغه های پلی آمید به هم متصل می گردند، تشکیل شده اند. با توجه به مطالعات صورت گرفته با توجه به مزایای بالا، انواع درب و پنجره دوجداره upvc آلومینیومیبه علت قیمت بالا و پنجره یو پی وی سی به علت عدم شناخت به خصوص در مناطق گرمسیر با مشکلات ترویج فرهنگ مواجه می باشد.پنجره تلفیقی آلومینیوم وupvc به علت دارا بودن مشخصه خاص و بارز در زمینه رفع معایب انواع پنجره های دوجداره و تجمیع مزایای آن ها در یک محصول دارای جایگاه خاصی در بین محصولات مرتبط می باشد. https://upvc.pro/ قسمت بیرونی انواع درب و پنجره دوجداره upvc آلومینیومیاز جنس آلومینیوم و قسمت داخلی آن از جنس upvc می باشد. تنوع رنگی درانواع درب و پنجره دوجداره upvc آلومینیومیشامل کلیه رنگ های پودری رئال رنگ، رنگ های آنادایز (قهوه ای، برنز، …) و دکورال (طرح چوب) می شود به همین دلیل بسیار مورد توجه معماران و خریداران درب و پنجره دوجداره آلومینیومی قرار گرفته است.
خصوصیات و قیمت انواع درب و پنجره دوجداره upvc آلومینیومی
 انواع درب و پنجره دوجداره upvc آلومینیومی
خدمات رنگ پودری، آنادایز، دکورال
دارای تائیدیه فنی از مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن
دارای بیمه نامه ده ساله شرکت بیمه ایران
قابلیت مونتاژ با ماشین آلات پنجره یو پی وی سی
رواج استفاده از پنجره های آلومینیومی به این دلیل بود که تصور می شد آلومینیوم قیمت پایین تری نسبت به پنجره های چوبی دارد و می تواند حافظ محیط زیست باشد. اما بعدا مشخص شد که در فرایند ساخت درب و پنجره های آلومینیومی و در هنگام فراوری آلومینیوم مواد شیمیایی و سمی زیادی تولید می شود که محیط زیست را به خطر می اندازد. برخی از این مواد سمی که از طرف سازمان جهانی بهداشت و امنیت شغلی سرطانزا و خطرناک اعلام شده اند chromate baths ، acrulic ، nickel astate و …هستند.

پنجره المینیومی

قیمت انواع درب و پنجره دوجداره upvc آلومینیومی

اما وینیل که از پلاستیک pvc ساخته می شود دارای خواصی است که آن را از آلومینیوم متمایز و برتر می کند. جدای از مسئله پایداری و مقاومت بسیار بالای وینیل ، در طی فرایند ساخت درب و پنجره یو پی وی سی هیچ نوع مواد سمی متصاعد نمی شود و همچنین وینیل که به هر دلیل از گردش تولید کارخانه خارج شود ، بازیافت می شود. https://upvc.pro/ امروزه در کشورهای پیشرفته جهان ، وینیل به عنوان جایگزین مناسبی برای آلومینیوم شناخته شده است و با استفاده از این ماده آلودگی های زیست محیطی ناشی از ساخت پنجره های آلومینیومی کاهش چشمگیری پیدا کرده است.آلومینیوم رسانای گرماست و حرارت را به خوبی از خود عبور می دهد. مثلا در ساخت رادیاتورهای ساختمان که برای گرمایش استفاده می شود از آلومینیوم استفاده می کنند. استفاده از پنجره های آلومینیومی باعث می شود که حرارت داخل خانه و محل کار به آسانی به بیرون رود و اتلاف انرژی بسیار زیادی بوجود بیاید. برای حل این مشکلات کارخانه های تولیدکننده پنجره های آلومینیومی ، به درب و پنجره خود ماده ای به نام ترمال بریک – Thermal Break اضافه می کنند. اضافه کردن این ماده به فریم پنجره اگرچه باعث افزایش میزان عایق بودن پنجره می شود ، اما یکپارچگی فریم پنجره را از بین می برد. علت این امر تفاوت انسجام و محکمی این ماده با آلومینیوم است. اما بزرگترین مشکل این راهکار ، افزایش قیمت بسیار زیاد این نوع از پنجره های آلومینیومی است.

در مقابل وینیل به طور طبیعی عایق حرارت است. در سرمای زمستان فریم پنجره های شما همچنان گرم می ماند و اجازه خارج شدن هوای مطبوع خانه به بیرون را نمی دهد. یکی از خصوصیات ویژه پنجره های یو پی وی سی و انواع درب و پنجره دوجداره upvc آلومینیومیامکان ساخت پنجره از پروفیل های چند حفره ای – Multi Chambered است که این حفره ها باعث تقویت بیشتر عایق بودن پنجره می شود. حفره ها در پنجره جنس وینیل با عایق مخصوصی احاطه شده است که برخلاف حالت حفره ها در پنجره های آلومینیومی ، هوای بیرون را به داخل انتقال نمی دهد.
شرکت پنجره  خط مشی کیفیت خود را بر اساس مدیریت کیفیت مطابق با استاندارد ISO9001:2000 به شرح ذیل اعلام می دارد:
بومی سازی محصولات با توجه به شرایط جغرافیایی منطقه
تدوین قوانین و فرهنگ سازی کاربری محصولات بهینه سازی مصرف انرژی تحت نظر و با همکاری شرکت بهینه سازی مصرف سوخت کشور
نوآوری و کار آفرینی در این صنعت
خط تولید انواع درب و پنجره دوجداره upvc آلومینیومی در کارخانه ابن شرکت پنجره  مشتمل بر یک خط تولید تمام اتوماتیک و یک خط نیمه اتوماتیک مجهز به پیشرفته ترین ماشین آلات ساخت گروه صنعتی و تولیدی EMMEGI ایتالیا در یک شیفت کاری احداث گردیده که در نوع خود در کشور کم نظیر می باشد. این کارخانه قادر به برشکاری در زوایای مختلف می باشد و نیز مجهز به ماشین آلاتی است که انواع ماشین کاری و فرز کاری بصورت اتوماتیک و سیستمی در آن صورت می پذیرد.پس از ارزیابی کامل نقشه ها، قبل از شروع تولید کلیه جزئیات پلان ها برای اپراتورها تشریح می گردد. https://upvc.pro/ در هر مرحله، پروفیل ها پس از بررسی دقیق توسط مهندسین کنترل کیفیت ، برچسب تایید کیفی خورده و به ایستگاه بعدی تولید ارسال می گردند. کلیه ماشین آلات اتوماتیک تحت windows می باشند لذا دارای دقت فوق العاده بالایی می باشند. قابلیت سری کاری ماشین آلات باعث افزایش چشمگیر سرعت تولید در این کارخانه گردیده است و نیز عملکرد چندگانه دستگاه ها موجب سادگی و راحتی در تولید و بالا رفتن کیفیت محصول گردیده است.