سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت محصولات در و پنجره دوجداره upvc

چهارشنبه 96/8/3
10:0 صبح
بهرام پروهان

قیمت محصولات در و پنجره دوجداره  upvcبا توجه به مدل بازشو, ابعاد پنجره, رنگ و از همه مهم تر جنس پروفیل یو پی وی سی متغیر است . از آنجا که پروفیل یو پی وی سی بیشترین حجم یک پنجره را تشکیل می دهد در نتیجه باید هنگام خرید توجه ویژه ای به آن داشت تا درب و پنجره دوجداره upvc از کیفیت لازم برخوردار باشد.

طرح پنجره دوجداره یو پی وی سی

در این مطلب با انواع مختلف محصولات در و پنجره دوجداره یو پی وی سی آشنا میشوید تا اطلاعات کافی را در زمان خرید بهترین و مناسب ترین در و پنجره دوجداره داشته باشید. مزایای بسیاری در استفاده محصولات در و پنجره دوجداره وجود دارد که یکی از مهم ترین آنها که امروزه مورد توجه عموم قرار گرفته است مسئله‌ی صرفه جویی در مصرف انرژی و محافظت از محیط زیست می‌باشد. اما این یکی ازمزیتهای بی شمار محصولات در و پنجره دوجداره می باشد از جمله سهولت در نگهداری از محصولات در و پنجره دوجداره و امنیت بالا و دوام زیبایی منحصر به فرد محصولات در و پنجره دوجداره، البته به شرطی که توسط افراد و شرکت های معتبر و متخصص محصولات در و پنجره دوجداره انجام گیرد. طراحی ، تولید و نصب محصولات در و پنجره دوجداره با نهایت دقت و ظرافت انجام می گیرد تا طول عمر محصولات در و پنجره دوجداره و کارایی آنها در بالاترین حد ممکن باشد. محصولات در و پنجره دوجداره دارای ساختاری خاص هستند که نیاز به رعایت مواردی دارند تا کارایی لازم را داشته باشند و تا مدت طولانی حالت ایده ال و استاندارد خود را حفظ کنند. قیمت محصولات در و پنجره دوجداره upvc بستگی به انواع مختلف پنجره دوجداره ثابت، تک حالته، دوحالته، سایبانی، فولکس واگنی و ... می باشند که هر کدام از بخش های مختلفی مانند: پروفیل و گالوانیزه، یراق آلات و اسپانیولت ، لولا ها و دستگیره ، شیشه و زهوار تشکیل شده اند باید توجه کرد وجود هر یک لازمه عملکرد صحیح محصولات در و پنجره دوجداره upvc می باشد که در صورت خرابی کار محصولات در و پنجره دوجداره را مختل خواهد کرد. پنجره های دو و سه جداره یو پی وی سی از نگاه طرح دارای شکل های متنوعی می باشند.سعی این شرکت https://upvc.pro/ بر این بوده که با استفاده از موارد طبقه بندی شده شما را در انتخاب بهترین شکل پنجره دوجداره همراهی کند. در صورت سوال درباره قیمت محصولات در و پنجره دوجداره upvc از طریق شماره های درج شده در سایت https://upvc.pro/ ، با ما تماس حاصل فرمایید.

پنجره دوجداره کشویی

قیمت محصولات در و پنجره دوجداره upvc مدل پنجره دو جداره ثابت

اگر می خواهید از پنجره ای برای ساختمان خود استفاده نمایید که به هیچ عنوان از آن  برای باز شدن و انتقال هوا استفاده نخواهد شد، می توانید از پنجره های دوجداره ثابت استفاده نمایید. نوع ثابت پنجره های upvc  از پر کاربرد ترین مدل های محصولات در و پنجره دوجداره است؛ زیرا به علت استفاده نشدن از یراق آلات و نصب ساده تر، دارای قیمت مناسب تری می باشد؛ ضمن اینکه در کنار بسیاری از مدل های باز شو پنجره ها نیز از پنجره های ثابت دو جداره استفاده می شود؛ همچنین محدودیت ساخت از نظر ابعاد و اشکال هندسی مختلف را ندارد. مهمترین مزیت محصولات در و پنجره دوجداره ثابت: بالاتر بودن کیفیت عایق بندی آن نسبت به مدل های بازشو از انواع پنجره دو جداره می باشد؛ حتی عمر مفید بسیار بالایی دارند و به علت اینکه هیچگونه تغییر و فشاری را برای باز و بسته شدن تحمل نمی نمایند، کیفیت آنها در عایق بندی در مقابل سرما و صوت کم نخواهد شد.

 ویژگی های مهم انواع درب پی وی سی

 • از درب پی وی سی دوجداره به علت ترکیباتی شیمیایی که دارا می باشد و خاصیت ضد آبی که دارد میتوان در محیط های با رطوبت بالا مانند حمام و دستشویی استفاده نمود .

• از درب pvc که ورق mdf  داخلی آنها دارای ضخامت 8 الی 12 میلی متر میتوان برای درب های ورودی آپارتمان و از درب هایی با ضخامت 3 الی 5 میلی متر میتوان به عنوان درب داخلی استفاده نمود .

• اگر از درب pvc که ضخامت ورقه mdf  آن 8 الی 12 میلی متر استفاده کرده اید به دلیل دارا بودن وزن بالا باید از سه لولا استفاده نمایید .

 این پنجره ها در یک جهت قابلیت باز شدن دارد؛ و به خاطر مدل باز شدن محصولات در و پنجره دوجداره که از پایین به بالا انجام  می شود، به پنجره دو جداره سایبانی  معروف شده است. معمولا از این پنجره upvc در حمام ها و سرویس های بهداشتی استفاده فراوانی می شود. همچنین در بخش های بالایی یک نمای شیشه ای که ترکیبی از پنجره های مختلف می باشد، از پنجره سایبانی استفاده می شود. می توان حرکت و باز شدن مدل سایبانی را به صورت دلخواه تغییر داد؛ از بالا به پایین و یا از پایین به بالا. حتی می توان پنجره های دوجداره سایبانی را مدلی سفارش را داد که یا به داخل باز شود و یا به خارج. البته حتی می توان از مدل هایی استفاده نمود که داری بازشو (سش) هم داخلی باشد و هم خارجی. پس با توجه به نیاز خود در انتخاب نوع باز شدن پنجره هم دقت نمایید. نکته دیگری که در سفارش و قیمت محصولات در و پنجره دوجداره upvc  مدل سایبانی باید دقت نمایید این است که از انتخاب های سایز های بزرگ برای این مدل پرهیز نمایید. زیرا معمولا با گذشت زمان باز و بسته شدن آن سخت تر می شود. ولی در سایز های کوچکتر می توان این نوع پنجره دوجداره یو پی وی سی را به راحتی باز بسته نمود.