سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت محصولات تجاری پنجره دوجداره upvc وین تک

یکشنبه 96/7/30
10:23 صبح
بهرام پروهان

محصولات تجاری پنجره دوجداره upvc وین تک بدلیل استفاده از نیروهای متخصص و بهترین ماشین آلات از کیفیت بالایی برخوردار هستند و باعث شده این پنجره ها در برابر پوسیدگی , زنگ زدگی و اکسیداسیون مقاوم باشند. قیمت محصولات تجاری پنجره دوجداره upvc وین تک به دلیل مزایای فراوان آن از پنجره های معمولی بالاتر است.

درب و پنجره کشویی

تمامی محصولات تجاری پنجره دوجداره upvc وین تک در کارخانه  از جمله زهوارهای درزبندی که عمدتا بر روی پروفیلهای UPVC وین تک عرضه می شود مطابق با آخرین قوانین حفظ محیط زیست اتحادیه اروپا تهیه شده و از نوع T.P.V بوده که این نوع مواد کوچکترین ضرری به محیط زیست و زندگی انسان وارد ننموده و 100% قابل بازیافت میباشد. تولید محصولات تجاری پنجره دوجداره upvc وین تک با استفاده از ماشین آلات پیشرفته آلمانی و با به کار گیری پرسنل مجرب و متخصص انجام می گیرد. همچنین پخش پروفیل های مرغوب آلمانی، پخش یراق آلات و ملزومات پنجره های دوجداره و پخش ملزومات تولید شیشه های دوجداره اعم از چسب پلی سولفات، اسپیسر و رطوبت گیر به صورت گسترده و انحصاری در استان ها در حال انجام است. محصولات تجاری پنجره دوجداره upvc وین تک تولید شده در کارخانه ایران با در نظر گرفتن نیازها و شرایط آب و هوایی و جغرافیایی کشور ایران وکشورهای همجوار طراحی گردیده و در ترکیب فرمولاسیون این پروفیلها شرایط جوی حاکم بر این کشورها از نظر حفظ کیفیت و مقاومت این محصولات لحاظ گردیده است. مصرف پروفیلهای UPVC تولید شده در محصولات تجاری پنجره دوجداره upvc وین تک کارخانه ایران جهت پروژه های ساختمانی موجود در این کشور بهینه تر بوده و طول عمر و دوام کیفیت بیشتری خواهد . https://upvc.pro/ در شرکت پنجره دوجداره طی مراحل بسته بندی محصولات تجاری پنجره دوجداره upvc وین تک ، لیبل هایی بر روی یسته های پروفیل چاپ میگردد که شامل ثبت بارکد به انضمام اطلاعات کالا، کد کالا، زمان و تاریخ تولید و نام مسئول کنترل کیفی در زمان تولید میباشد که گزارشات کیفی دریافتی در دوره های زمانی مختلف، قابل بررسی و پیگیری خواهد بود.
تکنولوژی و ماشین آلات محصولات تجاری پنجره دوجداره upvc وین تک
در مجموعه های صنعتی شرکت وین تک از آخرین تکنولوژی و ماشین آلات موجود در این صنعت استفاده میگردد و با اتکا به دانش فنی متخصصان خود و بهترین تجهیزات و ماشین آلات و با داشتن 12 خط اکسترودر از شرکت krauss maffei کشور آلمان اقدام به تولید پروفیل های محصولات تجاری پنجره دوجداره upvc وین تک با بالاترین استانداردها کرده است.

مزایا و قیمت محصولات تجاری پنجره دوجداره upvc وین تک:
– صرفه جویی در مصرف انرژی تا 45 در صد
– مقاوم در برابر اشعه ماورای بنفش ( uv ) و حذف اثرات مخرب
– کاهش آلودگی هوا
– کاهش تابش سرد
– کاهش هزینه تأسیسات سرمایشی و گرمایشی در ساختمان
–درز بندی کامل https://upvc.pro/
– عدم نیاز به سرویس های مکرر ( تعویض و رنگ آمیزی و … )
رنگ بندی پروفیل ها و تاثیر آن در قیمت محصولات تجاری پنجره دوجداره upvc وین تک
در کارخانه جات صنعتی محصولات تجاری پنجره دوجداره upvc وین تک سعی گردیده که با استفاده از بهترین مواد اولیه اروپایی،پروفیل هایی به رنگ سفید و با حداکثر شفافیت ممکن تولید و به بازار درب و پنجره دو جداره عرضه گردد. در کارخانه جات صنعتی محصولات تجاری پنجره دوجداره upvc وین تک جهت افزایش تنوع محصولات و پاسخ گویی به سلیقه مختلف مشتریان و برطرف کردن نیازهای معماران در طراحی نماهای ساختمانها، اقدام به تولید پروفیل با پوشش رنگی لمینت نموده است که از شرکت های معتبر اروپایی از قبیل RENOLIT تهیه میگردد.

وین تک

کنترل کیفی پروفیل محصولات تجاری پنجره دوجداره upvc وین تک
تمامی محصولات تجاری پنجره دوجداره upvc وین تک تولیدی در شرکت پنجره دوجداره وین تک طی فرایندتولید،پس ازآن و قبل از عرضه به بازار مصرف در آزمایشگاه درب و پنجره upvc وین تک تحت تستهای مختلف کنترل کیفی قرار میگیرند. از پروفیل های وینتک تولید شده در هر خط اکسترودر و در هر شیفت کاری نمونه گیری گردیده و آزمایشهای مختلفی به شرح ذیل بر روی هر مقطع به انجام میرسد و در صورتی که نتایج حاصله پایین تر از حدود استانداردهای مشخص شده باشد از ارسال پروفیل به انبارها و واحدهای فروش جلوگیری به عمل می آید.
*تست مقاومت حرارتی محصولات تجاری پنجره دوجداره upvc وین تک تا 150 درجه سانتی کراد
*تست مقاومت حرارتی محصولات تجاری پنجره دوجداره upvc وین تک تا 40- درجه سانتی گراد
*تست مقاومت زمانی و تغییر رنگ در برابر تابش ماورا بنفش
محصولات تجاری پنجره دوجداره upvc وین تک WINTECH طی سالهای متوالی تولید، علاوه بر افزایش دانش فنی و مهارت نیروهای متخصص، همواره از بهترین تکنولوژی، ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز در این صنعت استفاده می نمایند تا محصولاتی با کیفیت بالا به خریداران ارائه دهد. https://upvc.pro/ در شهرهای صنعتی و پر جمعیت با توجه به بالا رفتن هزینه های گرمایشی و سرمایشی و آلاینده های صوتی و آلودگی هوا در، نیاز به استفاده از درب و پنجره های دو جداره روز به روز بیشتر و پر رنگ تر می شود. با توجه به این دلایل نمایندگی محصولات تجاری پنجره دوجداره upvc وین تک در سراسر کشور مشغول به ارائه انواع خدمات درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی می باشند.