سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت در و پنجره دوجداره upvc رنگی

سه شنبه 96/7/4
4:14 عصر
بهرام پروهان

شرکت تولیدی پرفیل ویستابست علاوه بر تولید محصولات سفید، محصولات لمینت با رنگ طرح چوب را نیز ارائه می نماید.اما مشتریان خاص ما با سلیقه های متفاوت و البته برای اجرای پروژه های خاص خود نیاز به رنج گسترده تری از محصولات رنگی دارند, قیمت در و پنجره دوجداره upvc رنگی نسبت به قیمت پنجره های ساده و سفید متفاوت می باشد.

یو پی وی سی رنگی

در و پنجره دوجداره رنگی و یا لمینت شده بسیار زیبا هستند ولی در انتخاب علاوه بر قیمت در و پنجره دوجداره رنگی، دقت کنید که پروفیل رنگ یا لمینت شده از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا در برابر اشعه ماواری بنفش خورشید دوام داشته و رنگ یا لمینیت را از خود جدا نکند.با توسعه صنعت upvc و متریال تشکیل دهنده پروفیلهای درب و پنجره، اتصالات و همچنین بالا رفتن توان فنی و اجرایی متخصصین این صنعت، پیشرفتی شگرف در کاربرد پنجره های دوجداره یو پی وی سی پدید آمد. امروزه با چنان کاربرد و تنوع رنگ و فرمی میتوان در و پنجره دوجداره رنگی را عرضه کرد که میتوان گفت تقریبا تمامی اشکال، رنگها وفرمهای کلاسیک و مدرن از هر جنس و متریال را میتواند پوشش داده و کاملا همسان با نمای قبلی و سایر پنجره های نمای موجود ساختمان تولید و عرضه گردد . البته باید خاطر نشان کرد که شرکتهای محدودی از این پتانسیل و قابلیت انعطاف یو پی وی سی بهره برده و توان تولید و اجرای موارد فوق را دارند. چراکه تجربه آنالیز پنجره واقع در نمای موجود و انتخاب همسان معادل یو پی وی سی آن نیاز به توان فنی و تولیدی خاصی دارد که شرکتهای انگشت شماری از آن بهرمند هستند .شرکت پنجره با تجمیع تیم تخصصی تولید و اجرایی، صدها پروژه که کارفرمایان آنها نگران تطبیق پنجره های تعویضی با نمای قبلی ساختمان بوده اند را با موفقیت و سربلندی به انجام رسانیده است.
طبیعی است که لمینیت دارای بافت و طرح رنگی بوده و بطور کلی ظریف تر از رنگ میباشد. در و پنجره دوجداره رنگی بدلیل اینکه بصورت استاتیک سولوکو انجام میپذیرد دارای مقاومت بالاتری میباشد . نکته ای که در استفاده از پروفیلهای در و پنجره دوجداره رنگی میتوان مورد توجه قرار داد این است که میتوان ازهر طرف نما چه بیرون و چه داخل پنجره از دو رنگ مختلف استفاده کرد یا اینکه فقط یک طرف پروفیل ( نمای بیرونی همسان با نمای کلی ساختمان) را رنگی استفاده کرد . در و پنجره دوجداره رنگی در طرح ها و رنگ های مختلفی در بازار عرضه میگردد و از لحاظ کیفیت و ماندگاری و همچنین حفظ انرژی باهم تفاوت هایی دارند. در گذشته یکی از دغدغه هایی که معمولا ساکنین آپارتمان ها و ساختمان ها در تعویض و بهینه سازی پنجره های خود به دوجداره داشتند نگرانی از عدم هماهنگی پنجره های upvc با نمای ایجاد شده با پنجره های موجودشان بود. این کار باعث میشود که بتوانیم نمای داخلی را همسان با نما و دکوراسیون داخلی انتخاب کنیم.
قیمت در و پنجره دوجداره upvc رنگی
upvc ماده ای متشکل از مشتقات اصلی نفت خام و نمک طعام (کلرید سدیم) می باشد ، طیف وسیعی از محصولات را می توان با یو پی وی سی تولید نمود و در ساخت در و پنجره دوجداره رنگی از پروفیل مناسب که دارای غلظت بالای مواد متشکله هستند استفاده می شود تا استحکام کافی را داشته باشد. شرکت های تولید کننده پروفیل های upvc علاوه بر تولید پروفیل های با رنگ سفید جهت افزایش تنوع محصولات خود و پاسخگویی به سلایق مشتریان اقدام به تولید پروفیل با رنگ بندی مختلف در و پنجره دوجداره رنگی نموده اند. آنچه (شرکت پنجره ) برای شما به ارمغان می آورد و قادر به انجام آن خواهد بود ،قابلیت انتخاب رنگ و طرح درب و پنجره شما ،با نظر وسلیقه شما خواهد بود ، یکی از مهمترین مزیت های پروفیل یو پی وی سی این است که می توان در رنگ ها و طرح های مختلف تولید شد و بسیار مقام در برابرتاثیرات محیطی با در نظر گرفتن گذشت زمان می باشد . شما می توانید محیط اطراف خود را با رنگ مورد علاقه خود رنگ آمیزی کنید،بنا به سلیقه و معماری داخلی و خارجی ساختمان خود رنگ مورد نظر را سفارش دهید، ساخت و تولید پروفیل دکوراتیو یا رنگی به دو طریق امکان پذیر است:
رنگ آمیزی پروفیل با رنگ های مخصوص و مقاوم در برابر عوامل جوی
لمینت که شامل طرح یا رنگ مورد نظر به صورت یک لایه بر روی پروفیل روکش می شود.

رنگ پنجره دوجدار


قیمت در و پنجره دوجداره upvc رنگی وخواص در و پنجره دوجداره رنگی
بیش از 35 درصد ازانرژی گرمایی و سرمایی از طریق درب و پنجره به هدر می روند . در و پنجره دوجداره رنگی که آینه ای از تکنولوژی مدرن با دانش فنی روز می باشند ، این امکان را به شما می دهند که با بکار بردن پروفیل های چند حفره ای در این نوع درب و پنجره ها مزیت عایق بودن وثابت گذاری انرژی که درحد ارقام قابل قبول استانداردهی بین المللی را کسب کند.
قیمت در و پنجره دوجداره upvc رنگی با شیشه های دو جداره :
با بکار بردن شیشه های دو جداره در و پنجره دوجداره رنگی با ضخامت های مختلف و متناسب و رنگ های متنوع بسته به شرایط و محیط مورد نظر می توان علاوه برجلوگیری از اتلاف انرژی و انتقال صدا به زیبایی هرچه بیشتر در محیط سکونت یا کار خود بوجود آورد .
شرکتهای تولید کننده پروفیل در و پنجره دوجداره رنگی علاوه بر تولید پروفیل های سفید جهت افزایش تنوع محصولات خود و پاسخ گویی به سلایق مشتریان و بر طرف نمودن نیازهای معماران در طراحی نمای داخلی و بیرونی ساختمان اقدام به تولید پروفیل با رنگ بندی متنوع نموده اند .
1 – پروفیل های سفید با پوشش رنگ اکریلیک
2– پروفیل های سفید با پوشش یک طرف لمینت جهت استفاده در نمای داخل و یا خارج ساختمان
3– پروفیل های قهوه ای روشن و یا تیره با پوشش دو طرف لمینت
بطور کلی در پنجره هایی که رنگ میشوند لایه آستر این پوشش برپایه اپوکسی پلی استر بوده و بصورت گرم بروی قطعه پلیمری اعمال میگردد و جهت افزایش میزان چسبندگی لایه آستر بروی قطعه پلیمری ، از حلالی مناسب جهت نفوذ رزین به داخل UPVC  استفاده شده است و رنگ رویه این پوشش نیز حاوی پیگمنت های مقاوم در برابر اشعه UV بوده که ثبات رنگی پوشش را به حداکثر ممکن افزایش داده و طی نتایج حاصل از تست های شبیه سازی شده حداقل 10 سال عمر برای این پوشش در شرایط سخت آب و هوایی تخمین زده شده است.امکان استفاده از پروفیل رنگی با تناسب به دیزاین داخل و نمای ساختمان با قابلیت ثبات رنگ در شرایط مختلف محیطی و جوی برای پنجره upvc تنوع رنگی انواع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی (Color variety of UPVC door and window)
یکی از شعار های معروف تولید کنندگان درب و پنجره دو جداره UPVC ایجاد تنوع در ساختمان با توجه به معماری و تداوم این تنوع در سالهای طولانی می باشد. یکی از برجستگی های مهم پروفیل های UPVC با کیفیت مانند ویستا بست ثبات رنگ سفید در طول سالیان طولانی و در شرایط مختلف جوی و اقلیمی می باشد.