سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت جدیدترین مدل پنجره دوجداره upvc

دوشنبه 96/7/3
11:55 صبح
بهرام پروهان

استفاده از شیشه دو و سه جداره برای پنجره های یو پی وی سی بهمراه یراق آلات مناسب علاوه براعمال کیفیت بالا در فرآیند تولید محصول موجب عدم نیاز به حفاظ های فلزی میگردد. مزایای متعدد استفاده از درب و پنجره های پی وی سی در ساختمانها بر قیمت جدیدترین مدل پنجره دوجداره upvc تاثیر میگذارند.

طرح پنجره دوجداره یو پی وی سی

قیمت جدیدترین مدل پنجره دوجداره upvc به همراه شیشه دوجداره بسیار کارآمد و مناسب هستند، به این معنی که در تابستان گرمای محیط خارج نمی‌تواند به داخل خانه نفوذ کرده باعث گرم شدن بیش از حد داخل شود و به عکس در زمستان مانع از فرار گرمای داخل خانه به بیرون می‌شود. این قابلیت در دیگر نوع پنجره‌ها به این شکل کارآمد وجود ندارد، در زمستان منابع حرارتی در حداقل کارکرد گرمای مورد نیاز خانه شما را تامین می‌کنند و در تابستان شما نیازی به استفاده از سیستم‌های خنک کننده مانند کولر نخواهید داشت. همچنین این مواد به طور کامل غیر سمی بوده، قابل بازیافت هستند و حتی دوستدار محیط زیست به شمار می‌روند. بنابراین کسانی که از ایده پنجره از جنس یو‌پی‌وی‌سی را دوست دارند، اما نگران اثرات زیست محیطی آن هستند؛ نباید نگران باشند زیرا انتخاب جدیدترین مدل پنجره دوجداره یک انتخاب سبز و در عین حال ارزان و کارآمد است. جدیدترین مدل پنجره دوجداره ، دارای دو شیشه می باشد که بین آنها یک فضای کاملا درزبندی شده وکیوم وجود دارد و اکثرا با گازهای آرگون یا کریپتون پر می شود. این فاصله معمولا بین 6 تا20  میلی متر است.دو جداره کردن شیشه جلوی ورود نور را نمی گیرد ولی گرمای خورشید را کاهش می دهد. دلیل دیگری که ما را برای انتخاب جدیدترین مدل پنجره دوجداره به عنوان گزینه برتر ترغیب می‌کند، این است که در این نوع از. بنابراین اگر شما در حال ساخت خانه یا بازسازی آن هستید گزینه اول شما برای پنجره‌ها با توجه به قیمت جدیدترین مدل پنجره دوجداره upvc، امنیت، دوام و زیبایی بیش از حد، می‌تواند پنجره‌های upvc باشد. فریم های جدیدترین مدل پنجره دوجداره از موادی عایق و با مقاومت و استحکام بالا،مانند فایبر گلاس یا upvc ساخته می شوند. از نظر میزان مصرف انرژی، پنجره دو یا سه جداره ای که عایق حرارتی آن بیشتر باشد مناسب تر است. به طور کلی میزان عایق حرارتی جدیدترین مدل پنجره دوجداره به عوامل زیر بستگی دارد:
1- نوع شیشه مصرفی
2- تعداد لایه های شیشه موجود در پنجره یا درب دوجداره upvc
3- ضخامت لایه هوایی موجود بین دوجداره شیشه
4- مقاومت حررتی یا ضریب هدایتی فریم پنجره
5- درز بندی در هنگام نصب
قیمت پنجره دوجداره upvc
کیفیت، خدمات و برند موفق سه راز پیشرفت و نقاط قوت ویستابست است، چه این که کیفیت برتر محصولات ویستابست دست کم در سه عامل انتخاب مواد اولیه با کیفیت، برخورداری از پیشرفته ترین ماشین آلات و تکنولوژی روز دنیا و البته بهره مندی از نیروی انسانی متخصص و با سابقه به همراه جمعی از نخبه ترین تحصیل کرده های رشته های مرتبط با صنعت پروفیل یو پی وی سی نهفته است. مواد اولیه مصرفی در تولید پروفیل های ویستابست، از بالاترین استاندارد جهانی است که فرمولاسیون این مواد با شرایط آب و هوایی و اقلیمی شهر های مختلف ایران سازگار است و میزان دی اکسید تیتانیوم به کار رفته در پروفیل های یو پی وی سی ویستابست، باعث مقاومت تایید شده و تحسین شده پروفیل ویستابست در برابر تابش مستقیم نور خورشید شده و دیگر خبری از تغییر رنگ در پنجره upvc ویستابست نخواهد بود.
قیمت جدیدترین مدل پنجره دوجداره upvc  ویستابست یکی از پر فروش ترین پنجره های دوجداره یو پی وی سی در ایران و جهان می باشد. پیشنهاد می شود پنجره upvc ویستابست را تنها با ضمانت نامه آن از شرکت های نمایندگی معتبر ویستابست تهیه فرمایید.
دسته بندی و قیمت جدیدترین مدل پنجره دوجداره upvc
با توجه به قیمت جدیدترین مدل پنجره دوجداره upvc می تواند بهترین انتخاب برای ساختمان های مسکونی، تجاری باشد. از این لحاظ که علاوه بر امنیت و جلوگیری از صدا، مانع خوبی یرای آلاینده های تنفسی و نیز ورود گرد و غبار باشد و همچنین عایق بسیار مناسبی برای گرما و سرما نیز می باشد. جدیدترین مدل پنجره دوجداره امروزی به صورت اتوماتیک و با استفاده از دستگاه های روز دنیا، اتصالات آن به بهترین شکل صورت گرفته است. که این قطعات و اتصالات در برابر زنگ زدگی و نیز در برابر ضربه های سنگین و پوسیدگی مقاوم می باشد و سرعت نصب و راه اندازی بسیار آسان دارد. انواع پنجره های یو پی وی سی عبارتند از:
قیمت جدیدترین مدل پنجره دوجداره upvc  ثابت
پنجره یو پی وی سی ثابت: این نوع پنجره به خاطر قیمت پایین دارای کاربرد بالا نیز می باشد. در این پنجره چون ثابت است یراق آلات در آن استفاده نمی شود پس دارای کمترین اجزا نیز می باشد پس دارای کمترین آلودگی صوتی به دلیل فیکس بودن و نیز عایق در برابر گرما و سرما و گرد و غبار نیز می باشد. این نوع پنجره را می توان پراستفاده ترین نوع یو پی وی سی نیز نام برد چون که در تمام مدل های ترکیبی کاربرد دارد و نیز در نواحی نورده به صورت دیواره نیز استفاده می شود. همچنین در جاهایی که می خواهیم از نور به بهترین شکل استفاده کنیم مثل پوشش سقف های آلاچیقی که در این حالت بهترین عایق برای گرما و سرما نیز می باشد: این پنجره یو پی وی سی ثابت می تواند به سه قسمت میانی و در طرفین دو باز شوی سایبانی و تک حالته کاربرد داشته باشد.

پنجره چندضلعی


قیمت جدیدترین مدل پنجره دوجداره upvc دوحالته
جدیدترین مدل پنجره دوجداره دو حالته: جدیدترین مدل پنجره دوجداره روی دو محور افقی و عمودی با یک دستگیره است. این پنجره چون در داخل ساختمان قرار داده می شود بیشتر در جایی که تبادل هوا نیاز است مانند آشپزخانه، اصولاً لواز جانبی آن بهتر است که آلمانی باشد. به لحاظ اینکه جای کمتری اشغال کند و نیز مزایای آن از جمله امنیت بالا، پنهان بودن یراق آلات زیر محور و دارای رگلاژ آسان و امنیت و آسانی برای باز و بسته کردن توسط کودکان می باشد. روش های نگه داری این پنجره می توان روغن کاری برای افزایش طول عمر و کارایی و بهتر کارکردن لوازم جانبی اشاره کرد البته سعی شود از روغن چرخ خیاطی در استفاده شود همچنین برای نرمی لاستیک های درزگیر و تمیز کردن پنجره یو پی وی سیسالیانه 4 تا 5 بار توسط صابون مایع باشد، با توجه به اینکه دما دارای اختلاف زیاد می باشد. این سرد و گرم شدن می تواند دارای انقباض و انبساط بالا و در نتیجه از رگلاژ خارج شود که باید تنظیم اولیه مجدد انجام شود.
قیمت جدیدترین مدل پنجره دوجداره upvc تک حالته
پنجره یو پی وی سی تک حالته: این پنجره بر روی یک محور به صورت افقی باز و بسته می شود. از مزایای آن می توان به قیمت آن از لحاظ ارزان تر بودن آن نسبت به بقیه بازشوها اشاره کرد، ویژگی آن بازشو از راست به چپ و بالعکس با پایین ترین زمان و قیمت و نیز اجرا در محل و تعویض آسان لوله ها و لوازم جانبی آن اشاره کرد.
جدیدترین مدل پنجره دوجداره ، آلومینیومی و پی وی سی یک انتخاب کارآمد جهت صرفه جویی در انرژی و همچنین کاهش آلودگی صوتی است . هوای محبوس شده بین فضای پنجره یو پی وی سی دو جداره یک لایه عایق ایجاد می کند . این فضا یک عایق حرارتی است که مانع از هدر رفتن گرمای فضای داخل در زمستان می شود و باعث ایجاد یک دمای متعادل در فضای خانه می شود . پنجره دو جداره عملکردی معکوس در فصل تابستان نیز دارند که مانع از ورود هوای گرم بیرون به داخل شده . این عایق اضافی نیاز شما به گرمکن ها و سیستم های تهویه مطبوع را کاهش داد . و در نهایت باعث کم شدن هزینه های مصرف انرژی می شوند. قیمت جدیدترین مدل پنجره دوجداره upvc با توجه به نوع بازشو که به دو بخش اصلی لولایی و کشویی تقسیم بندی می شوند متفاوت است که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. عمده ترین مشکل در پنجره های کشویی بحث هوابندی و آب بندی این نوع از پنجره هاست که در سیستم های Lift and Slide این نقص کاملا مرتفع گردیده است.
قیمت جدیدترین مدل پنجره دوجداره upvc  آلمانی وکا:
پروفیل آلمانی وکا (veka) اولین شرکت تولید کننده معتبر یو پی وی سی در دنیا است که در حال حاظر محصولات متنوع خود را به سراسر دنیا ارسال می کند.شرکت VEKA.AG بر روی پروفیل های سفید به کار رفته در درب و پنجره های upvc ،از لایه نازکی از ورق استفاده کرده که در برابر اشعه uv مقاوم می باشد. و در همین راستا پروفیل های پنجره دوجداره خود را به مدت 10 سال از لحاظ ثبات رنگی تضمین می نماید.
از دیگر مزایای پروفیل پنجره دوجداره وکا حفظ ویژگی های فیزیکی یکنواخت مطابق با حد تغییرات مجاز قابل قبول در ساختمان می باشد.مقاومت پروفیل آلمانی وکا در برابر شرایط جوی مطابق با استاندارد RAL-GZ 716/10 می باشد. شرکت آلمانی VEKA.AG محصولات خود را به پنج قاره ارسال می نماید و در سراسر دنیا فعالیت گسترده ای را دارا است. مرکز اصلی وکا در ( سندن هورست ) به صورت مستقیم به 50 کشور دنیا محصول صادر می کند علاوه بر این 17 واحد تولیدی وکا در نقاط مختلف دنیا پروفیل های مخصوص بازار های آن منطقه از دنیا را تولید می کند.
نکته قابل توجه در سیستم پروفیل های وکا آگاهی از معماری و فرهنگ کشورهای مختلف است و پروفیل های خود را با نیازهای ملی هر کشور عرضه می کنند به عنوان مثال سیستم (دن لاین) برای دماهای بسیار پایین کشور دانمارک تولید شده است. ( تاپ لاین ان ال) ویژه کشور هلند و ترکیه نیز سیستم ( سافت لاین ) و ( یورولاین ) مخصوص خاور میانه طراحی شده است و برای آب و هوای متفاوت هر منطقه از پروفیل مناسب با آن منطقه استفاده می شود.
 قیمت جدیدترین مدل پنجره دوجداره upvc و یراق آلات و پروفیل های آلمانی وکا :
قیمت یراق آلات درب و پنجره ها بر حسب تعداد بازشوهای موجود پنجره ها و درب های یو پی وی سی محاسبه میشود . هر قدر تعداد باز شو ها در یک پنجره بیشتر باشد یراق آلات بیشتری مصرف شده و قیمت پنجره بیشتر میشود همچنین تعداد باز شو ها در یک پنجره به ابعاد آن پنچره و نمای بیرونی و دکوراسیون داخلی بستگی دارد.