سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت در و پنجره دوجداره upvc کشویی

یکشنبه 96/7/2
10:7 صبح
بهرام پروهان

عایق بودن در برابر نفوذ آلودگی هوا،, صدا و انتقال دما و مقاوم در برابرخوردگی و پوسیدگی در پنجره های دوجداره کشویی از اهمیت ویژه ای برخوردار است قیمت در و پنجره دوجداره upvc کشویی بر اساس همین ویژگی ها با انواع پنجره های دیگر متفاوت می باشد.

طرح پنجره دوجداره یو پی وی سی

از ویژگی های منحصر به فرد در و پنجره دوجداره کشویی می توان عدم مزاحمت برای پرده های داخل منزل، عدم اشغال فضای خانه هنگام باز وبسته شدن و قابلیت نصب کتیبه را نام برد.  در در و پنجره دوجداره کشویی جنس نوار،که نوار آبندی نامیده میشود از نوار لاستیکی EPDM ،سیلیکون و یا TPE می باشد. نحوه باز شدن در و پنجره دوجداره کشویی به وسیله حرکت غلطک هایی می باشد که بر روی ریل تعبیه شده است که می تواند به چپ و یا راست حرکت کند. حد فاصل قسمت بازشو و قسمت ثابت پنجره نوار های مویی است که به منظور جلوگیری از ایجاد استحکاک قرار داده شده است.  در و پنجره دوجداره کشویی خود به دو نوع، پنجره دو جداره کشویی تک ریل و جفت ریل تقسیم بندی می شود. در مواردی که عایق بودن در برابر نفوذ آلودگی هوا، صدا و انتقال دما اهمیت ویژه ای دارد، پنجره تک حالته و دو حالته بیشتر توصیه میشود.این پنجره دوجداره قابلیت ساخت در ابعاد مختلفی را دارد، همچنین به دلیل این که بتوان لنگه متحرک را درفریم پنجره حرکت دهیم لنگه متحرک آن بر روی لنگه ثابت قرار گیرد، پس این پنجره ها در دو لنگه مساوی ساخته می شوند. شرکت پنجره تمامی محاسبات از قبیل قیمت ساخت پنجره یو پی وی سی، لیست برش پروفیل ، لیست برش شیشه ، لیست یراق آلات و … را با نرم افزار مخصوص صنعت UPVC و توسط کامپیوتر به طور کاملاً دقیق انجام می دهد.
پنجره های کشویی بالا رونده (لیفتینگ): این نوع پنجره دوجداره که پنجره های آمریکایی هم نامیده میشوند جهت کاربری های خاص پیشنهاد می شود.
در و پنجره دوجداره کشویی بازده انرژی منازل را به طور محسوسی بهبود می بخشند و در افزایش امنیت منازل نقش به سزایی ایفا می کنند. علاوه بر این، به دلیل استفاده از گالوانیزه در ساختار پروفیل های UPVC، از استحکام بالایی برخوردار هستند و به علت به کار گیری نوارهای آب بندی لاستیکی، از ورود هرگونه آلودگی محیطی به داخل ساختمان جلوگیری به عمل می آورند. سهولت نصب و مناسب بودن قیمت در و پنجره دوجداره upvc کشویی ، تنوع در طرح و رنگ، استقامت فیزیکی و پایداری در برابر شرایط جوی مختلف، همچنین قابلیت بازیافت پی وی سی از دیگر عواملی هستند که موجب رشد این صنعت شده اند. امروزه در کشورهای اروپایی بیش از 70 درصد سهم بازار درب و پنجره متعلق به upvc است .از در و پنجره دوجداره کشویی در زمان بازسازی نمی توان استفاده کرد و تنها مخصوص نوسازی می باشد.
در و پنجره دوجداره کشویی با اینکه نسبت به دیگر انواع پنجرهای کشویی از جمله آلومینیومی و چوبی قویتر است و آبندی و هوابندی بهتری نسبت به اینگونه در و پنجره دوجداره کشویی  دارد اما نسبت به پنجره upvc دوجداره لولایی دارای آبندی و هوابندی ضعیفتری است. ( که البته این مسئله ذات پنجره های کشویی است) در واقع عملیات فیتینگ ایجاد شده در پنجره دوجداره upvc لولایی قویتر و بهتر از در و پنجره دوجداره کشویی صورت می گیرد.
 قیمت در و پنجره دوجداره upvc کشویی وجفت ریل:
سیستم کشویی جفت ریل دارای یک قاب دو ریل و حداقل دو یا چند لنگه می باشد،که با ثابت کردن لنگه در جای خود فنت فیکس پنجره را تشکیل داده و در قسمت های متحرک لنگه به صورت متحرک مونتاژ می گردد. این نوع پنجره از ضخامت و سطح گسترده تری از پروفیل تشکیل می شود و نه تنها ظرافت بازشوهای معمولی را ندارد بلکه در کلیه پنجره های کشویی تولید شده توسط upvc از عایق بندی و کوپلینگ ضعیف تری به نسبت سیستم های باز شو برخوردار می باشد.
مزیّت این پنجره عدم اشغال فضای خارج از پنجره می باشد و هیچ گونه تماسی با پرده و یا فضای خارجی ندارد.
پنجره های کشویی گزینه ای ایده آل برای نصب در آشپزخانه است وقتی محل قرار گرفتن پنجره بالای سر ظرف شویی یا کابینت هاست. راحتی در باز و بسته کردن ، این پنجره را به مدلی ایده آل برای بسیاری تبدیل کرده است. چون هنگام باز شدن این نوع از پنجره هیچ فضای داخلی و خارجی اشغال نمی شود ، جهت نصب در فضاهای کوچک و بالکن ها توصیه می شود. در این نوع پنجره دوجداره upvc سیستم بازشو به صورت ریلی می باشد.
مهم ترین اجزای و تاثیر آن بر قیمت در و پنجره دوجداره upvc کشویی
-دستگیره در و پنجره دوجداره کشویی سعی کنید در پنجره های دوجداره یو پی وی سی کشویی از دستگیره های مخصوص این پنجره که در ظاهر نسبت به دستگیره های پنجره لولایی بزرگتر استفاده کنید زیرا به علت وزن لنگه بازشو و شیشه دوجداره فشار فیزیکی کمتری از جانب شما برای جابجایی لنگه در و پنجره دوجداره کشویی مورد نیاز است.
–یراق ضد سرقت و ایمن در و پنجره دوجداره کشویی حتما در هنگام خرید از مباحث ایمنی و ضد سرقت بودن یراق پنجره خود اطمینان حاصل کنید زیرا پنجره دوجداره یو پی وی سی کشویی در صورت رعایت نشدن اصول ایمنی و ضد سرقت بودن می تواند به راحتی ورود افراد را به داخل منزل و یا محیط داخلی ساختمان فراهم سازد.
–نوارهای آبندی و هوابندی فرچه مانند یا Brush در پنجره دوجداره یو پی وی سی لولایی بعد از چرخاندن دستگیره قفلها و پلیتهای لنگه بازشو و فریم در یکدیگر درگیر شده و به علت وجود لاستیکها در میان آنها عملیات آبندی و هوابندی یا فیتینگ صورت می گیرد اما در سیستم در و پنجره دوجداره کشویی به علت نوع پروفیل و هندسه کشویی آن سیستم آبندی با لاستیک وجود نداشته و حدفاصل بین پروفیل لنگه بازشو و لنگه فیکس نوارهای فرچه مانند یا Brush قرار دارد. در هنگام خرید در و پنجره دوجداره کشویی خود مطمئن باشید که از نوارهای فرچه مانند استاندارد که از بهترین مواد تهیه شده اند و نسبت به گرد و خاک و رطوبت مقاوم هستند و عمر مفید بالایی دارند استفاده شده است.

کشویی


مدل ها و ترکیبات قیمت در و پنجره دوجداره upvc کشویی:
پنجره دو لنگه کشویی با ابعاد یکسان
پنجره دو لنگه کشویی کوچک و بزرگ
پنجره دو لنگه کشویی در بالا
پنجره دو لنگه کشویی در پایین
نکات قبل از نصب در و پنجره دوجداره کشویی :
در و پنجره دوجداره کشویی این قابلیت را دارند، که روی سازه های آجری – سیمانی و… نصب شوند همچنین پنجره های دوجداره یو پی وی سی قابلیت نصب روی قاب های فلزی را دارند. البته باید توجه داشت که یکی از مراحل مهم ،ساخت و جایگذاری پروفیل فلزی به ضخامت حدود 50 میلیمتر است که این کار باعث نصب سریعتر و کم هزینه تر شدن ساخت درب و پنجره های دو جداره یو پی وی سی میشود.
1-   قیمت در و پنجره دوجداره upvc کشویی و پروفیل
پروفیل پنجره دوجداره upvc به عنوان اصلی ترین و نگهدارنده کلیه ملزومات یک پنجره دوجداره upvc بسیار حائز اهمیت است. در هنگام خرید حتما به استانداردهای پروفیل و گواهینامه های معتبر آن توجه کنید زیرا پروفیل پنجره دوجداره upvc نامرغوب کشویی دارای لرزش زیاد ( مخصوصا در ابعاد بزرگ) می باشد که متاسفانه در بازار فعلی پروفیلهای پنجره upvc کشویی اکونومی زیادی وجود دارند که به علت ارزانی زیاد مورد استفاده قرار می گیرند که طبیعتا در آینده می تواند مشکلات بسیار زیادی را به وجود بیاورد.
2-  قیمت در و پنجره دوجداره upvc کشویی و یراق
در پنجره دوجداره upvc کشویی تمام وزن شیشه و لنگه بازشو پنجره بر روی غلطکهایی است. که در زیر بازشو قرار دارند و در هنگام جابجایی و اعمال نیروی فیزیکی شما بر روی دستگیره لنگه بازشو به حرکت در می آید. متاسفانه به علت اینکه این غلطکها در در معرض دید نیستند عموما از یراق آلاتی با غلطکهای پلاستیکی بسیار ضعیف استفاده می شود که اصلا در حرکت لنگه بازشو، روان بودن احساس نمی شود و همچنین به علت وزن و فشار لنگه پنجره و شیشه دوجداره بر روی غلطکها بعد از مدتی شاهد شکستگی غلطکها خواهید بود و اینجاست که عملیات آبندی و هوابندی نیز به درستی صورت نخواهد پذیرفت. پیشنهاد ما به شما یراق پنجره دوجداره upvc کشویی استاندارد و معتبر با غلطکهای سرامیکی است که واقعا بهترین عملکرد چه از نظر روان بودن را دارند و همچنین توان تحمل وزن در آنها نسبت به غلطکهای پلاستیکی بسیار بیشتر است و عمر مفید آنها همیشگی است.