سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت پنجره دوجداره upvc قوس دار

دوشنبه 96/6/27
4:43 عصر
بهرام پروهان

پنجره های دوجداره قابل اجرا در طرحهای مختلف اعم از پنجره های هلالی, قوس دار و اشکال غیر منظم است در حالی که هم چنان عایق در برابر نفوذ باد و باران، مصونیت از آلودگی های صوتی و مقاوم در بابرزنگ زدگی می باشد اما به دلیل نوع شکل پذیزی قیمت پنجره دوجداره upvc قوس دار به نسبت بالاتر است.

پنجره هلالی دوجداره

نمای زیبا برای یک ساختمان تا حد زیادی به مدل پنجره ها بستگی دارد به همین علت استفاده از پنجره دوجداره قوس دار مورد توجه معماران قرار گرفته است. در بسیاری از برج ها و ساختمان ها برخی از پنجره های نما دارای اشکال خاص می باشند که جلوه ای خیره کننده به نما می دهد. پنجره ها غیر از کارایی و قابلیت در حفظ انرژی و تهویه هوای مطبوع ، جلوه ساختمان هستند. نمای زیبا برای یک ساختمان تا حد زیادی به مدل پنجره ها بستگی دارد. یکی از مدل های پنجره که زیبایی خاصی به نمای ساختمان می دهد ، انواع پنجره های قوسدار است. پنجره های نیم دایره ، دایره ، کمانی و ... انواع دیگر در جای خود زیبایی منحصر به فردی به نما می دهد. پنجره دوجداره قوس دار تاثیری رویایی و بی نظیری بر خانه های با معماری مدرن و سنتی می گذارد. شما می توانید این مدل از پنجره را در کنار دیگر مدل های پنجره قرار دهید تا به نمایی زیباتر در ظاهر ساختمان برسید. می توانید در ساخت درب های بالکنی نیز از پنجره دوجداره قوس دار استفاده کنید تا علاوه بر زیبایی، نور بیشتری وارد منزل کنید. پنجره دوجداره قوس دار می توانند به بلندی پنجره های لولایی و به پهنی پنجره های سایبانی ساخته شود. این مدل از پنجره با تلفیق درست با دیگر مدل ها می تواند علاوه بر زیبایی، تهویه هوای مطبوعی نیز فراهم کند. توضیحات گفته شده درباره پنجره دوجداره قوس دار در رابطه به دیگر انواع اشکال غیرمتعارف پنجره مثل چندضلعی ها صدق می کند. اشکال گوناگونی را می توان با پروفیل UPVC ساخت که با مشاوره و محاسبه کارایی و مقاومت پنجره می توان آنها را تولید کرد.
براى تعویض پنجره دوجداره قوس دار دو راه دیگر وجود دارد :
اولى اینکه، بهمان حالت وصورت که وجود دارد ازنوع upvc کلیشه شده وبا دستگاه تمام اتوماتیک خم داده وساخته میشود که زیبا میشود اما بسیار پرهزینه است و درعین حال درزگیرى وعایق کمترى نسبت به پنجره هاى عادى دارد . دوم اینکه ، حالت قوس و هلال پنجره ها جداگانه پر میشود یا توسط شیشه دوجداره طبق نمای قبلی آن قسمت عایق میشود و درزیر آن پنجره عادى ساخته میشود و مزایاى آن نسبت به قوسى هم قیمت مناسبتر و هم کیپ شدن وبهتر عایق شدن آن است .  اما به خواسته شما هرکدام برای ما قابل اجراست.
ساخت پنجره های یو پی وی سی هلالی در ابعاد و اندازه های دلخواه که پس از بازدید و اندازه گیری دقیق آن توسط کارشناسان گروه صنعتی الماس انجام خواهد پذیرفت .
این پنجره ها در رنگهای سفید و لمینت طرح چوب قابل ساخت است.
صرفه جوئی در مصرف انرژی و جلوگیری از تبادل سرما و گرما
خود رنگ و بدون نیاز به مواد نگهدارنده و براق کننده
عدم تغییر رنگ در مقابل نور خورشید و شرایط مختلف جوی

پنجره دوجداره هلالی

قیمت پنجره دوجداره upvc قوس دار
برای سفارش پنجره دوجداره قوس دار با اشکال خاص باید به شرکت های معتبر ساخت درب و پنجره دوجداره قوس دار و چندضلعی مراجعه نمود. تمامی درب ها و پنجره های چند ضلعی تولید شده در شرکت های معتبر، دارای ضمانت نامه و گارانتی می باشند.این شرکت پنجره با بهره گیری از کادری مجرب و دستگاه های استاندارد موفق شده است که تمامی پنجره های با اشکال خاص و پنجره های چندضلعی را تولید نماید. پنجره ها غیر از کارایی و قابلیت در حفظ انرژی و تهویه هوای مطبوع ، جلوه ساختمان هستند. نمای زیبا برای یک ساختمان تا حد زیادی به مدل پنجره ها بستگی دارد. یکی از مدل های پنجره که زیبایی خاصی به نمای ساختمان می دهد ، انواع پنجره های چندضلعی و قوس دار است. پنجره های نیم دایره ، دایره ، کمانی و … انواع دیگر در جای خود زیبایی منحصر به فردی به نما می دهد. استفاده از پنجره دوجداره قوس دار و با اشکال خاص بسته به طراحی و معماری ساختمان دارد. در بسیاری از ساختمان ها برخی از پنجره های نما اشکال خاص دارند که جلوه ای خیره کننده به نما می دهد. اشکال گوناگونی را می توان با پروفیل یو پی وی سی ساخت که با مشاوره و محاسبه کارایی و مقاومت پنجره می توان آنها را تولید کرد. معماران و طراحان ساختمان با سلایق خاص همیشه به دنبال یافتن و اجرای پروژه های منحصر بفرد و خاص در هستند. شاید یکی از دلایلی که بعنوان نقاط ضعف پنجره های دوجداره یو پی وی سی نسبت به انواع پنجره آهنی و فلزی مطرح است، همین عدم انعطاف پذیری پروسه تولید پنجره های یو پی وی سی با نظر طراحان تصور شود.
نگهداری و قیمت پنجره دوجداره upvc قوس دار
برچسب های روی پروفیل را بلافاصله پس از نصب جدا نمایید, در غیر این صورت در اثر تابش آفتاب خشک شده و جدا نمی شود یا اثر چسب روی پروفیل باقی می ماند.
سطح پروفیل را با یک محلول پاک کننده ناساینده تمیز نمایید تا پنجره دوجداره قوس دار شما همیشه تمیز و درخشان وبدون خط وخش باقی بماند.
قطعات فلزی داخلی و بیرونی باید مرتب, تمیز وعاری از گرد وغبار شوند. لولاها, لاکینگ پلیت ها و قطعات متحرک باید بصورت حرفه ای از نظر سفتی پیچ ها و عملکرد صحیح بازدید شوند.
شیارهای تخلیه آب بازدید شوند تا در اثر تجمع گرد و غبار مسدود نشده باشند.