سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت بهترین شیشه لمینت پنجره دوجداره یو پی وی سی

دوشنبه 96/6/6
10:0 صبح
بهرام پروهان

قیمت بهترین شیشه لمینت پنجره دوجداره یو پی وی سی با توجه به کاربردهای متنوع آن مخصوصا در زمینه طراحی و دکوراسیون مناسب می باشد. شیشه های لمینت پنجره upvc در اثر شکست به قطعات ریز و غیر برنده خرد می شوند که هیچ گونه خطر جانی ندارند اما به هر حال شیشه فرو میریزد.

شیشه لمینت نشکن

شیشه ضد سرقت یکی از انواع بهترین شیشه لمینت پنجره دوجداره است که براساس محاسبات مهندسی ویژه طراحی و تولید می شوند. قیمت بهترین شیشه لمینت پنجره دوجداره یو پی وی سی با توجه به مدل آن متفاوت است. شیشه لیمنت را می تـوان در ساختمان های تجـاری و مسکونی، اداری، فرودگاه ها، بانـک ها، بیمارستان ها، کارخانه ها، کابیـن و کف آسانسور استفاده کرد.
بهترین شیشه لمینت پنجره دو جداره نسبت به شیشه‌های معمولی از ضریب ایمنی بیشتری برخوردار است. شیشه معمولی در اثرشکست به قطعات درشت و برنده خرد شده که می‌توانند منجر به خسارات جانی و مالی عظیم گردد. بهترین شیشه لمینت پنجره دوجداره در مقایسه با شیشه‌های معمولی وضعیت بهتری دارند. این شیشه‌ها در اثر شکست به قطعات ریز و غیر برنده خرد می‌شوند که هیچ گونه خطر جانی ندارند اما به هر حال شیشه فرو می‌ریزد. فلسفه پیدایش شیشه‌های لمینیت مرتفع نمودن این مشکل شیشه بود. در فرایند لمینیت میان دو یا چند لایه شیشه، میان لایه‌های پلیمری قرار گرفته و کل مجموعه تحت فشار وحرارت به صورت دائمی یکپارچه می‌گردند. مهمترین مشخصه شیشه‌های لمینیت الگوی شکست آنهاست. شیشه‌ها در اثرضربه می‌شکنند اما تکه‌های شکسته به میان لایه چسبیده و شیشه یکپارچگی خود را حفظ می‌نماید بهترین شیشه لمینت پنجره دوجداره یکی از انواع شیشه های ایمنی می باشد که از روی هم قرار گرفتن دو یا چند لایه شیشه تخت که توسط لایه میانیPVB بهم متصل شده اند، تهیه می شود. در این فرایند لایه PVB به شیشه می چسبد و باعث پیوستگی شیمیایی و فیزیکی می شود. این لایه میانی، پیوستگی شیشه را در هنگام شکست حفظ نموده و همچنین در برابرصوت نقش عایق را داشته وباعث کاهش اشعه UV تا میزان 99% می شود.
مهمترین ویژگی و قیمت بهترین شیشه لمینت پنجره دوجداره یو پی وی سی
بهترین شیشه لمینت پنجره دوجداره ، سه ویژه گی عایق حرارتی، کاهش آلودگی صوتی و امنیت را به طور یکجا در بر دارند
بهترین شیشه لمینت پنجره دوجداره در اثر ضربه شدید به هیچ وجه نمی‌ریزد به دلیل داشتن طلق PVB ، نیروی حاصل از برخورد را گرفته و در نتیجه در مقابل ضربه ایجاد شده مقاومت بیشتری از خود نشان می دهد. در صورت شکسته شدن شیشه لمینت، لایه PVB میانی، مانع از پاشیده شدن قطعات خرد شده به اطراف می شود و به بیان دیگر لایه مذکور با چسبیدن به قطعات شیشه شکسته شده، آنها را در کنار هم نگه می دارد و بدین ترتیب خطر آسیب و جراحت به میزان بسیار زیادی کاهش پیدا می کند.

شیشه لمینت

عایق صدا مقاومت در برابرعبور صوت در بهترین شیشه لمینت پنجره دوجداره قابل توجه است، به طوری که مانع از ورود اصوات از خارج می گردد و در مقایسه با شیشه معمولی عایق صوتی محسوب می شود.
 برخی از بهترین شیشه لمینت پنجره دوجداره از عبور حدود 99 درصد از اشعه مضر فرا بنفش (UV) نور خورشید جلوگیری می‌کنند. کنترل اشعه UV علل عمده فرسایش و رنگ رفتگی مبلمان و فرشها، فعل انفعالات شیمیایی ایجاد شده توسط تابش اشعه UV خورشید می باشد. افزودنی های جاذب UV بکار رفته در میان لایه PVB در شیشه لمینیت، می تواند تا حدودی جلوی این اشعه های مضر را گرفته واز خسارات وارده بکاهد.
قیمت بهترین شیشه لمینت پنجره دوجداره یو پی وی سی از نوع شیشه ضد گلوله
شیشه های ضد گلوله در ظاهر مشابه شیشه های معمولی هستند و در عمل بدلیل مقاومت بسیار بالاتری که نسبت به شیشه های معمولی دارند بعد از اصابت گلوله از عبور آن جلوگیری می کنند. شیشه ضد گلوله با لمینیت کردن چندین لایه شیشه بر روی یکدیگر ساخته میشود. در بعضی موارد جهت افزایش استحکام شیشه ضد گلوله تولید شده شیشه های میانی را از نوع شیشه سکوریت انتخاب می کنند. لایه پلیمری میانی که برای چسباندن شیشه ها بر روی هم (لمینیت کردن) بکار می رود خود استحکام کششی شیشه را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. وقتی گلوله ای با این نوع شیشه ها برخورد میکند از لایه های اولیه شیشه می گذرد و انرژی جنبشی گلوله توسط این لایه ها گرفته می شود و دیگر گلوله توانایی عبور از لایه نهایی را نداشته و داخل شیشه گیر می کند. البته برای شیشه های ضد گلوله آستانه شکست وجود دارد که وابسته به نوع گلوله و تعداد شلیک می باشد.
موارد استفاده بهترین شیشه لمینت پنجره دوجداره
از بهترین شیشه لمینت پنجره دوجداره می تـوان در ساختمان های تجـاری و مسکونی، اداری، فرودگاه ها، بانـک ها، بیمارستان ها، کارخانه ها، کابیـن و کف آسانسور، پوشش سقف، استخرها و نورگیرها، ویترین فروشگاه ها، گلخانه ها، پارتیشن ها و به طـور کلی اماکنـی که ایمنی و امنیت و همچنین کاهش آلودگی صوتی و اشعه های مضر خورشیدی در آن از اهمیت چشمگیری برخوردار است استفاده نمود. همچنین بهترین شیشه لمینت پنجره دوجداره در مناطقی که بادهای سهمگین می وزد و خطر ایجاد طوفان و گرد باد وجود دارد گزینه مناسبی جهت استفاده در ساختمانها می باشد. در مواقع بروز زلزله شیشه لمینت بکار رفته در ساختمان ایمنی بسیار بالاتری از خود نشان می دهد. قیمت پنجره دوجداره با شیشه لمینت نسبت به سایر شیشه ها بالاتر است.
بر خلاف درب و پنجره های دیگر ، درب و پنجره های یو پی وی سی به لحاظ آنکه احتیاج به عملیات ساختمانی ندارند می توان در آخرین مرحله ساخت پیش از رنگ کردن دیوارها و یا نصب کاغذ دیواری نصب گردند. فقط در هنگام ساخت باید یک قاب فلزی در دیوارها تعبیه گردد تا درب و پنجره های یو پی وی سی بوسیله پیچهای مخصوص و فوم مخصوص به آن اتصال گردد.