سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی طرح چوب

دوشنبه 96/4/26
5:24 عصر
بهرام پروهان

یکی از خصوصیات بارز و ویژگی های بی نظیر و منحصر بفرد درب و پنجره های دوجداره upvc زیبایی ظاهری و امکان استفاده از رنگهای مختلف و متنوع در آن است . قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی طرح چوب با تکنولوژی لمینیت مناسب بوده و هزینه زیادی نیز نسبت به درب و پنجره های سفید را در بر ندارد.

پنجره یو پی وی سی ارزان قیمت

ادامه مطلب...

قیمت پنجره دوجداره با پروفیل آلوپلاست

یکشنبه 96/4/25
9:22 صبح
بهرام پروهان

قیمت پنجره دوجداره با پروفیل آلوپلاست با توجه به این که ساخت کشور آلمان می باشد و دارای کیفیت بالا و سازگار با آب و هوای ایران است مقرون به صرفه است. این شرکت با بهره گیری از پروفیل upvc آلوپلاست سعی بر این دارد تا درب ها و پنجره هایی با بالاترین کیفیت ممکن را به مشتری عرضه نماید.

پنجره دوجداره

ادامه مطلب...

قیمت پنجره دو جداره با پروفیل وکا

شنبه 96/4/24
2:16 عصر
بهرام پروهان

این شرکت نماینده کمپانی پروفیل وکا VEKA در ایران می باشد. شما می توانید برای استعلام قیمت پنجره دو جداره با پروفیل وکا با ما تماس بگیرید. وکا از بزرگترین تولید کنندگان پروفیل های یو پی وی سی است که در ساخت درب ها و پنجره های دوجداره استفاده می شود.

پنجره یو پی وی سی

ادامه مطلب...

قیمت پنجره دوجداره upvc و تاثیرات پروفیل بر آن

جمعه 96/4/23
10:0 صبح
بهرام پروهان

قیمت پنجره دوجداره و تاثیرات پروفیل برآن بسیار مشهود است. متریال اصلی محصول پنجره دوجداره upvc، پروفیل آن می باشد . بدیهی است که کلیه اجزای پنجره دو جداره دارای پروفیل یو پی وی سی می باشد ، البته این پروفیل در قطعات و محل های مختلف پنجره، اشکال مختلف دارد ولیکن همگی از جنس یو پی وی سی می باشد . لذا قیمت متریال غالب پنجره دو جداره به میزان زیادی بستگی به قیمت پروفیل مصرفی دارد.

بهترین پروفیل

ادامه مطلب...

قیمت پنجره دوجداره upvc در اصفهان

پنج شنبه 96/4/22
10:0 صبح
بهرام پروهان

این شرکت با استفاده از مدرن ترین تکنولووژی موجود و با توجه به نیاز بازار به جهت طراحی و نیز استحکام وهمچنین مطابقت با شرایط جوی و براساس استاندارد های روز اروپایی مشغول به تولید است. عرض و ارتفاع پنجره های دوجداره upvc، ابعاد و تعداد و نوع باز شو، نوع و رنگ و ضخامت پرو فیل و شیشه دو جداره که نهایتا طرح پنجره دو جداره upvc را تعیین می نمایند؛ از مهمترین موارد تعیین کننده قیمت پنجره دوجداره upvc در اصفهان می‌باشد. پس از طرح پنجره دو جداره عامل موثر بعدی در تعیین قیمت پنجره دوجداره upvc در اصفهان، کشور سازنده پرو فیل و یراق آلات و جداره های شیشه می‌باشد.

ادامه مطلب...