سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت پنجره دوجداره با بهترین پروفیل upvc

پنج شنبه 96/5/26
7:0 صبح
بهرام پروهان

این شرکت در تولید پروفیل های خود از فناوری های روز دنیا استفاده می کند و با حساسیتی که در انتخاب مواد اولیه دارد, تلاش می کند محصولات خود را با کیفیت بالا به همراه مناسب ترین قیمت پنجره دوجداره با بهترین پروفیل upvc در بازار عرضه کند. در آزمون استاندارد پروفیل عواملی چون وزن پروفیل- ابعاد پروفیل- ظاهر پروفیل- شرایط آب و هوایی- مقاومت ضربه ای پروفیل- آزمون حرارتی پروفیل- مواد اولیه مورد توجه قرار میگیرند.

پنجره دوجداره

ادامه مطلب...

نکات مهم در قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی

چهارشنبه 96/5/25
1:9 عصر
بهرام پروهان

یکی از آیتم هایی که نقش مهم و اساسی را در انتخاب صحیح در و پنجره دو جداره یو پی یو سی ایفا می کند، میزان قیمت درب و پنجره دو جداره می باشد. از نکات مهم در قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی میتوان رعایت استانداردها و کیفیت تولید و مواد اولیه را نام برد چرا که برخی تولیدکنندگان با رعایت نکردن این موارد قیمت نهای خود را کاهش می دهند در حالی که محصولاتی با کیفیت پایین به خریداران عرضه می کنند.

قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی

ادامه مطلب...

قیمت شیشه لمینت پنجره دوجداره یو پی وی سی

سه شنبه 96/5/24
11:3 صبح
بهرام پروهان

در پروسه لمینت بین دو یا چند سطح شیشه، بین سطح پلیمری قرار می گیرد و همه مجموعه تحت فشار وحرارت به طور یکنواخت می شوند. اصلی ترین ویژگی و دلیل بالاتر بودن قیمت شیشه لمینت پنجره دوجداره یو پی وی سی الگوی شکست آنها می باشد. این شیشه‌ رنگی ها در اثر ضربه شکسته می شوند ولی قطعات شکسته به میان لایه می چسبند و شیشه یکنواختی اش را همچنان حفظ می کند.

شیشه لمینت

ادامه مطلب...

قیمت پنجره دوجداره upvc دو رو لمینت

دوشنبه 96/5/23
2:19 عصر
بهرام پروهان

شما می توانید به سادگی محیط اطراف خود را با رنگ مورد علاقه خود رنگ آمیزی کنید،بنا به سلیقه و معماری داخلی و خارجی ساختمان خود رنگ مورد نظر را سفارش دهید، رنگ آمیزی پروفیل با رنگ های مخصوص و مقاوم در برابر عوامل جوی لمینت که شامل طرح یا رنگ مورد نظر به صورت یک لایه بر روی پروفیل روکش می شود. قیمت پنجره دوجداره upvc دو رو لمینت از پنجره ساده و یک رو لمینت بالاتر می باشد.

پنجره دوجداره بیرون لمینیت

ادامه مطلب...

قیمت پنجره دوجداره وکا upvc

یکشنبه 96/5/22
2:47 عصر
بهرام پروهان

تکنولوژی داخلی پروفیل پنجره دو جداره وکا بسیار عالی است. قاب یا فریم چند جداره و ارسی از خصوصیت عایق بودن هوای مرده استفاده می کنند تا بتوانند نیازهای عایق حرارتی را بر آورده کنند. شما می توانید برای استعلام مناسب ترین قیمت پنجره دوجداره وکا upvc با این شرکت تماس بگیرید درب و پنجره دوجداره وکا که به یک روش فنی تولید شده اند و با نیازهای ساختمان شما و سبک معماری آن مطابقت داده شده اند. به همین دلیل درب ها پنجره های وکا با طرح ها و سبک های مختلف و لوازم جانبی گوناگون در دسترس می باشند.

پنجره یو پی وی سی

ادامه مطلب...