سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت پنجره دوجداره با بهترین پروفیل upvc

پنج شنبه 96/5/26
7:0 صبح
بهرام پروهان

این شرکت در تولید پروفیل های خود از فناوری های روز دنیا استفاده می کند و با حساسیتی که در انتخاب مواد اولیه دارد, تلاش می کند محصولات خود را با کیفیت بالا به همراه مناسب ترین قیمت پنجره دوجداره با بهترین پروفیل upvc در بازار عرضه کند. در آزمون استاندارد پروفیل عواملی چون وزن پروفیل- ابعاد پروفیل- ظاهر پروفیل- شرایط آب و هوایی- مقاومت ضربه ای پروفیل- آزمون حرارتی پروفیل- مواد اولیه مورد توجه قرار میگیرند.

پنجره دوجداره


دلایل بسیار زیادی وجود دارند که باعث افت شدید کیفیت در صنعت upvc شده است. یکی از دلایل عمده این است که در ایران هر حرفه ای که قدری سود ده باشد، افراد بسیاری بدون داشتن تخصص های لازم به سوی آن سرازیر می شوند. از سوی دیگر واردات هر گونه پروفیل های بی کیفیت خارجی نیز لطمات بسیاری به صنعت وارد کرده است. جنبه دیگری که در تعیین کیفیت درب و پنجره دوجداره استاندارد باید مورد توجه قرار گیرد، بعد شیمیایی پروفیل‌های یو پی وی سی است که متاسفانه به راحتی قابل شناسایی توسط خریداران نیست و در این مورد فقط باید به استانداردها و گواهینامه‌های فنی اکتفا کرد.  موسسه استاندارد و تحقیقات ایران تنها نهادی در کشور است که استانداردهای ملی ایران راتعیین میکند و بر همین اساس این موسسه استانداردی برای ارزیابی کیفیت پروفیل های بامقاومت ضربه ای بالا که در ساخت در و پنجره دو جداره به کار میرود در اختیار دارد که به عنوان مبحث 6840 شناخته میشود.به طور کلی هدف ازایجاد این استاندارد یکسان سازی و تعیین ویژگیهای پروفیل های با مقاومت ضربه ای بالا که درجهت تولید پنجره دو جداره upvc از آنها استفاده میشود. قیمت پنجره دوجداره با بهترین پروفیل upvc به نسبت کمی بالاتر است اما دارای عمر زیاد و کیفیت بالا می باشند چرا یکی از مهمترین اجزاء تشکیل دهنده یک پنجره دو جداره ، پروفیل های upvc آن می باشد. پروفیل upvc ماده ای است که از ترکیبات نفت خام، نمک طعام (کلیرید سدیم) و وینیل تشکیل شده است. پروفیل upvc بسیار مناسب و عایق در برابر رطوبت و سرما بوده است و از این ماده امروزه برای ساخت قاب پنجره upvc جهت عایق بودن بیشتر استفاده می شود.
در استاندارد 6840 واژه ها و اصطلاحاتی آمده که کاربرد زیادی دارد که عبارت اند از:
1-پروفیل: که عبارت است از طول ماده اکسترودی با برش عرضی معین و مشخص
2-پروفیل اصلی: که در درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی پروفیلی است که وظیفه تحمل مقدار بار یا وزن را تحمل می کند.
3-پروفیل ثانویه: که در درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی پروفیلی است که وظیفه تحمل وزن یا بار را بر عهده ندارد.
4-سطح قابل دید: وقتی که در یا پنجره یو پی وی سی بسته است سطح قسمتی که قابل دیدن است را سطح قابل دید گویند.
5-مواد قالب ریزی شده: که در تهیه پروفیلها این مواد باید دارای مشخصات موجود در استاندارد باشد.
محدودیت های قیمت پنجره دوجداره با بهترین پروفیل upvc
یکی از مهمترین محدودیت ها ی این پنجره ها به ابعاد آنها مربوط میشود. این طور نیست که بتوانیم پنجره ها را به هر اندازه ای که خواستیم بسازیم، مگر آنکه محدودیت ها، قابلیت ها و روش های اجرایی آن را بشناسیم. ضمن این که برای ساخت پنجره در ابعاد مختلف باید عواملی را در نظر گرفت و محاسباتی را انجام داد. در واقع این پروفیل گالوانیزه است که مهم ترین نقش را در خصوص سایز پنجره بازی می کند.
نقش پروفیل گالوانیزه
در محاسبات استاتیکی که انجام می شود، محاسبات و طراحی های خود را بر اساس پروفیل گالوانیزه که به عنوان تقویت کننده در سیستم به کار می رود، انجام می دهیم. پروفیل گالوانیزه باید تمامی نیرو های وارده به پنجره را تحمل کرده و آنها را به سازه ساختمان منتقل سازد.
قیمت پنجره دوجداره با بهترین پروفیل upvc : یکی از مهمترین محدودیت ها ی این پنجره ها به ابعاد آنها مربوط میشود. این طور نیست که بتوانیم پنجره ها را به هر اندازه ای که خواستیم بسازیم، مگر آنکه محدودیت ها، قابلیت ها و روش های اجرایی آن را بشناسیم. ضمن این که برای ساخت پنجره در ابعاد مختلف باید عواملی را در نظر گرفت و محاسباتی را انجام داد. در واقع این پروفیل گالوانیزه است که مهم ترین نقش را در خصوص سایز پنجره بازی می کند . پروفیل یو پی وی سی و دیگر استابیلایزرها یا پایدارکننده‌ها؛ معمولا بین 20 تا 30 درصد مواد تشکیل‌دهنده پروفیل، پودر پی وی سی یا همان پلی وینیل کلراید است و 80 تا 85 درصد باقی مانده را مواد پایدارکننده پودر پی وی سی یا همان استابیلایزر تشکیل می‌دهد. اما نکته حایز اهمیت اینجاست که ارزش ریالی  درصد استابیلایزر به کار رفته در پروفیل یو پی وی سی برابر با درصد قیمت مواد به کار رفته برآورد می‌شود، به ویژه اینکه کیفیت پروفیل و مواد پلیمری را همان استابیلایزرها تعیین می‌کنند.
یکی از عوامل موثر در ارزیابی فنی و شیمیایی کیفیت یک درو پنجره یو پی وی سی، واکنش پروفیل در برابر نور و تابش خورشید است. معمولا یکی از ایرادهای وارد بر درو پنجره های یو پی وی سی تغییر رنگ احتمالی پروفیل در برابر نور و تابش خورشید است. به واقع آنچه باعث تغییر رنگ یا استحکان رنگ قیمت پنجره دوجداره با بهترین پروفیل upvc می شود، ترکیب و فرمول استفاده از استابیلایزرها پایدارکننده های پودر پی وی سی است. مهمترین استابیلایزر، تیتانیوم دی اکساید است که میزان مصرف این مواد اولیه در تغییر یا پایداری رتگ پروفیل های یو پی وی سی نقش اساسی دارد. اطلاعات و مطالعات منتشره توسط نهادهای بین المللی نشان می دهد که ایران از حیث تابش مستقیم نور خورشید و اثر گذاری آن بر کیفیت محصولات شیمیایی جزو کشورهای خطرناک محسوب می‌شود و احتمال تغییر رنگ پروفیل های یو پی وی سی در ایران بیش از دیگر کشورها ارزیابی شده است.
تأکید می‌کنم که معیار عدم تغییر رنگ پروفیل، دانه‌های پودر پی وی سی پروفیل یا کشور سازنده پروفیل نیست، بلکه مهم این است که آیا پروفیل متناسب با شرایط آب و هوایی شهر مورد مصرف ساخته شده است یا خیر. به ویژه اینکه یکی از معتبرترین پروفیل‌های یو پی وی سی اروپایی مورد مصرف در بسیاری از شهرهای جهان در شیراز با تغییر رنگ مواجه شده است؛ با این توضیح که به تغییر رنگ پروفیل بین 2 سال تا 25 سال خواهد بود.
مقاطع مختلف پروفیل یو پی وی سی
قیمت پنجره دوجداره با بهترین پروفیل upvc : باور غلطی در میان برخی رایج شده است که مثلا پروفیل سری 70 از 60 استحکام بیشتری دارد. در یو پی وی سی اینگونه نیست. در پنجره یو پی وی سی همه چیز به پروفیل گالوانیزه ارتباط پیدا می کند. بنابراین اگر در دو نوع پنجره ای که با پروفیل های یو پی وی سی با سطح مقاطع متفاوتی ساخته شده اند، سایز گالوانیزه ها نیز یکسان باشد، این دو نوع پنجره توان و استحکام یکسانی خواهند داشت.