سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت پنجره دوجداره upvc دو رو لمینت

دوشنبه 96/5/23
2:19 عصر
بهرام پروهان

شما می توانید به سادگی محیط اطراف خود را با رنگ مورد علاقه خود رنگ آمیزی کنید،بنا به سلیقه و معماری داخلی و خارجی ساختمان خود رنگ مورد نظر را سفارش دهید، رنگ آمیزی پروفیل با رنگ های مخصوص و مقاوم در برابر عوامل جوی لمینت که شامل طرح یا رنگ مورد نظر به صورت یک لایه بر روی پروفیل روکش می شود. قیمت پنجره دوجداره upvc دو رو لمینت از پنجره ساده و یک رو لمینت بالاتر می باشد.

پنجره دوجداره بیرون لمینیت

درب ها و پنجره های دوجداره یو پی وی سی را می توان به صورت دورو لمینیت و یا یک رو لمینیت تهیه نمود. درب و پنجره دورو لمینت هم از داخل و هم از بیرون رنگ می شود. ولی درب ها و پنجره های یک رو لمینت بنا به خواست مشتری و یا طراحی بیرونی یا داخلی بنای ساختمانی از یک طرف لمینیت می گردد. در صورتی که درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی ما از بیرون رنگ شود به آن بیرون لمینیت و در صورتی که نمای داخلی درب و پنجره دوجداره ما رنگ شده باشد به آن داخل لمینیت می گویند. قیمت پنجره دوجداره upvc دو رو لمینت با توجه جلوه بخشیدن به نمای بیرونی ساختمان و همچنین نمای داخلی آن بسیار اندک است، کیفیت مرغوب روکش و چسب و همچنین تجهیزات روکش زنی در تولید و قیمت پنجره دوجداره دو رو لمینیت اهمیت فراوانی داشته و این شرکت امکانات لازم را جهت تولید و عرضه پروفیل های لمینت شده طبق سفارش مشتری در اختیار دارد. نمایی با طرح چوب برای درب ها و پنجره های دوجداره بسیار زیبا و چشم گیر می باشد و به زیبایی بنا و محیط زندگی شما بسیار کمک می نماید. اما تهیه درب ها و پنجره های چوبی و یا رنگی بسیار گران و تولید آنها بسیار دردسر ساز است. لمینت کردن درب ها و پنجره ها راه حلی کارآمد برای حل این مشکل است.
انواع پروفیل لمینت

رنگ بندی پنجره لمینیت

در تک رو لمینت، پروفیل UPVC سفید رنگ می باشد و روکش لمینت تنها یک طرف پروفیل را می پوشاند.
قیمت پنجره دوجداره upvc دو رو لمینت: در دو رو لمینت برای بالا بردن کیفیت، مغز پروفیل پنجره دوجداره قهوه ای رنگ(براساس تیره یا روشن بودن طرح لمینت) می باشد و این مورد سبب می شود که پنجره UPVC تولید شده در نقاط جوش و در صورت خراشیده شدن و بریدن لمینت، برنگ قهوه ای باشد. پروفیل های دورو لمینت با پروفیل سفید رنگ، در نقاط جوش خط سفیدی از خود باقی می گذارند که با رنگ پوشانده می شود.

لمینت که شامل طرح یا رنگ مورد نظر به صورت یک لایه بر روی پروفیل روکش می شود. به طور کلی پروفیل یو پی وی سی به رنگ سفید تولید و مورد استفاده قرار می گیرد و از دیدگاه معماری داخلی و دکورسازی پروفیل رنگ شده نیز مورد استفاده قرار می گیرد و امکانات لازم را جهت رنگ آمیزی پروفیل حسب سفارش مشتریان فراهم می گردد. به منظور ایجاد طرح های تزئینی و رنگی از روکش های تزئینی استفاده می شود، کیفیت مرغوبیت روکش و چسب و همچنین تجهیزات روکش زنی اهمیت زیادی داشته و در ماندگاری محصول نقش مهمی را ایفا می کند. لازم به ذکر است که پروفیل درب و پنجره یو پی وی سی نیاز به رنگ آمیزی ندارد و در نتیجه منجر به حذف کامل هزینه رنگ امیزی می شود و همچنین در مقابل خوردگی و پوسیدگی مقام است. پروفیل لمینت درب و پنجره UPVC، با استفاده از روکش های لمینت طرح چوب برجسته کاور می شوند. این روکش ها بصورت دکوراتیو بوده و در کنار زیبایی، مزایایی همچون ضد خش بودن، مطابق با شرایط مختلف آب و هوایی، دوام بالا و مناسب با طراحی نمای ساختمان را دارا می باشند که نحوه تولید، جنس روکش و جنس پروفیل در کیفیت درب و پنجره دوجداره لمینت اهمیت ویژه ای دارد. پروفیل های لمینت به دو دسته تک رو لیمنت و دورو لمینت تفکیک می شود.

به منظور ایجاد طرح های تزئینی و رنگی از روکش های تزئینی استفاده می شود، کیفیت مرغوبیت روکش و چسب و همچنین تجهیزات روکش زنی اهمیت زیادی داشته و در الماسی محصول نقش مهمی را ایفا می کند. لازم به ذکر است که پروفیل درب و پنجره یو پی وی سی نیاز به رنگ آمیزی ندارد و در نتیجه منجر به حذف کامل هزینه رنگ امیزی می شود و همچنین در مقابل خوردگی و پوسیدگی  مقام است.
پروفیل های لمینت مخصوص درب و پنجره یو پی وی سی برای ایجاد طرح های تزینی و برجسته رنگی جهت نماهای طرح چوب ساخته شدند و در کنار زیبایی امتیازاتی همچون ثبات رنگ در شرایط مختلف آب وهوایی، ضد خش بودن، دوام و استحکام نیز دارند و به راحتی نظافت می شوند. جنس روکش و چسب روکش در کیفیت این نوع پروفیل ها از اهمیت بسزایی برخوردار است. لازم بذکر است این نوع رنگ درب و پنجره یو پی وی سی دارای ضمانت می باشد.