سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

یراق آلات درب و پنجره های ترمال بریک در کرج

سه شنبه 101/3/31
10:3 صبح
بهرام پروهان

یراق آلات درب و پنجره های ترمال بریک در کرج، یراق آلات درب و پنجره های ترمال بریک درواقع قطعات اجزائ و تجهیزات جانبی درب و پنجره آلومینیومی هستند که عملکرد سیستم درب و پنجره آلومینیومی را بهبود می بخشند. یراق آلات پنجره های آلومینیومی شامل قفل ها، گسگت، واشر، شیشه و دستگیره پنجره می شود. همچنین بسته به نوع پنجره های آلومینیومی و نحوه طراحی آنها می تواند متفاوت باشد. درصورت وجود درب و پنجره کشویی ساده و یا دوجداره، بسته به سطح امنیت و استفاده مورد نیاز کاربران گزینه های متعددی از انواع یراق آلات آلومینیومی وجود خواهد داشت. از آنجا که آلومینیوم فلزی سبک و در عین حال مقاوم است که در برابر شرایط متغیر نظیر رطوبت هوا، باد، باران، قرار گرفتن در معرض نور خورشید و حرارت تغییر شکل نداده و آسیب نمی بیند.

یراق آلات درب و پنجره های ترمال بریک در کرج

یراق آلات درب و پنجره های ترمال بریک در کرج

 

یراق آلات درب و پنجره آلومینیومی   :

یراق آلات درب و پنجره های ترمال بریک یکی از موضوعاتی است که در هنگام خرید درب و پنجره به آن دقت کنید این یراق الات باید ویژگی هایی داشته باشد که در این مقاله به آن ها می پردازیم.

مشخصات فنی یراق آلات درب و پنجره های ترمال بریک:

1- عرض فریم 63 میلیمتر

2- امکان استفاده از توری ریلی

3- امکان نصب شیشه تک جداره و دو جداره از ضخامت 6 تا 18 میلیمتر

4- هوابندی کامل با استفاده از نوارهای EPDM

5- قابلیت نصب کتیبه

6- امکان اجرای طیف های گوناگون رنگ شامل خدمات آنادایزینگ آلومینیوم

7- دارای استقامت بالا نسبت به پنجره upvc در برابر اشعه آفتاب و عوامل جوی

یراق آلات درب و پنجره ترمال بریک

یراق آلات درب و پنجره آلومینیومی درواقع قطعات اجزائ و تجهیزات جانبی درب و پنجره آلومینیومی هستند که عملکرد سیستم درب و پنجره آلومینیومی را بهبود می بخشند. یراق آلات پنجره های آلومینیومی شامل قفل ها، گسگت، واشر، شیشه و دستگیره پنجره می شود. همچنین بسته به نوع پنجره های آلومینیومی و نحوه طراحی آنها می تواند متفاوت باشد. درصورت وجود درب و پنجره کشویی ساده و یا دوجداره، بسته به سطح امنیت و استفاده مورد نیاز کاربران گزینه های متعددی از انواع یراق آلات آلومینیومی وجود خواهد داشت. از آنجا که آلومینیوم فلزی سبک و در عین حال مقاوم است که در برابر شرایط متغیر نظیر رطوبت هوا، باد، باران، قرار گرفتن در معرض نور خورشید و حرارت تغییر شکل نداده و آسیب نمی بیند. یراق پنجره های آلومنییومی وظیفه نگهداری و حفظ وضعیت پنجره را برعهده دارند. باز و بسته شدن، ایمنی پنجره و محافظت از آنها در برابر سرقت ازجمله کاربردهایی است که دارند. برای باز کردن پنجره های کشویی، پنجره های لولایی استفاده از انواع اتصالات نظیر دستگیره، قفل، انواع لولا، واشر، گسگت ضروری است. اصطکاک و سایش حرکت دو فلز در کنار یکدیگر ممکن است عمر و دوام پنجره را تحت تأثیر قرار دهد

فروش یراق آلات آلومینیوم

اگر شما نیز از اهمیت نقش کاربردی یراق آلات آلومینیومی آگاه باشید، می دانید که لازم و ضروری است برای این ملزومات از بهترین متریال ها استفاده شود. متنوع بودن روند تولید یراق آلات پیمان آلومینیوم، از دستگیره و حفاظ گرفته تا قفل پنجره کشویی آلومینیومی، سبب شده است تا افراد به مراکز مختلف تولیدی نیاز نداشته باشند.