سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

درب و پنجره های ترمال بریک و مقایسه آن با پنجره های UPVC

دوشنبه 101/3/30
4:22 عصر
بهرام پروهان

، پنجره های upvc   و پنجره آلومینیومی ترمال بریک از نظر عایق بودن عملکرد یکسانی دارد اما تفاوت هایی نیز با یکدیگر دارند، در این نوشته می خواهیم به مقایسه پنجره ترمال بریک با upvc بپردازیم تا بهترین انتخاب را هم از نظر کیفیت و هم از نظر هزینه داشته باشید. ممکن است ابعاد پنجره شما جهت تولید با هر دو نوع upvc و آلومینیوم امکان پذیر باشد ، در این شرایط با توجه به شرایط باید انتخاب درست را انجام دهید. برای مزایا و معایب هر کدام را در برابر یکدیگر قرار دهیم و نقاط قوت و ضعف این دو محصول نسبت به هم را پیدا کنیم. به همین دلیل در ادامه ما از دیدگاه های مختلف به این دو محصول نگاه میکنیم

درب و پنجره های ترمال بریک و مقایسه آن با پنجره های UPVC

درب و پنجره های ترمال بریک و مقایسه آن با پنجره های UPVC

پنجره های upvc و پنجره آلومینیومی ترمال بریک از نظر عایق بودن عملکرد یکسانی دارد اما تفاوت هایی نیز با یکدیگر دارند، در این نوشته می خواهیم به مقایسه پنجره ترمال بریک با upvc بپردازیم تا بهترین انتخاب را هم از نظر کیفیت و هم از نظر هزینه داشته باشید. ممکن است ابعاد پنجره شما جهت تولید با هر دو نوع upvc و آلومینیوم امکان پذیر باشد ، در این شرایط با توجه به شرایط باید انتخاب درست را انجام دهید.

مقایسه پنجره ترمال بریک با upvc

برای مقایسه پنجره ترمال بریک با upvc باید ویژگی ها، مزایا و معایب هر کدام را در برابر یکدیگر قرار دهیم و نقاط قوت و ضعف ایندو محصول نسبت به هم را پیدا کنیم. به همین دلیل در ادامه ما از دیدگاه های مختلف به این دو محصول نگاه میکنیم و اطلاعات و تجربیات خود را در این زمینه با شما در میان میگذاریم.

·         تاثیر روی وزن کلی ساختمان: پنجره UPVC به طور کلی وزن کمتری از پنجره های آلومنیومی ترمال بریک دارد و به همین دلیل پیشنهاد می شود که برای کاهش دادن وزن کلی سازه از پنجره های upvc استفاده شود.

·         ارزش کلی بعد از گذر زمان: یک دیدگاه سنتی در بین ساختمان سازها وجود دارد که عقیده دارند زمانی که شما از پنجره های آلومنیومی ترمال بریک استفاده می کنید، این امکان را دارید کهه حتی بعد از 30 سال که خانه خود را تخریب کردید آلومنیوم را به قیمت روز بفروشید، اما این در حالی است اگر از پنجره های upvc استفاده کنید بعد از تخریب ساختمان نمی توانید ضایعات پنجره را بفروشید، چرا که نه ارزش خاصی دارد و نه مشتری برای آن پیدا خواهید کرد.

·         تاثیر شرایط آب و هوایی روی پنجره: تاثیر آب و هوا بر روی هر کدام از این پنجره ها می تواند متفاوت باشد. به این صورت که اگر پروفیل های استفاده شده برای ساخت پنجره های مورد استفاده برای ساخت پنجره upvcاز استاندارد های مخصوصی پیروی کنند، می توان از آن ها در انواع شرایط جوی و آب و هوایی استفاده کرد. اما نکته ای که در این میان باید به یاد داشته باشید این است که بهتر است از پنجره های upvc طرح چوب استفاده نکنید. در مورد پروفیلهای آلومنیومی ترمال بریک باید به یاد داشته باشید که این محصولات با استفاده از رنگهای آنادایز و الکترو استاتیکی رنگ آمیزی می شوند که هر کدام از این موارد مزایای خود را دارد، اما در صورتی که قصد استفاده از این محصولات در شرایط آب و هوایی بدی را دارید بهتر است که از محصولات رنگ آمیزی شده به روش آنادایز استفاده کنید.

·         از نظر مقاومت پنجره در برابر فشارهای فیزیکی: در پنجره های upvc میزان مقاوت ارتباط مستقیمی با گالوانیز استفاده شده در داخل آن دارد . البته در نظر داشته باشید که هرچقدر ابعاد پنجره مورد نظر شما بزرگتر باشد، بهتر است که پروفیلهای پنجره ای که انتخاب می کنید مقاومتر باشند. البته پنجره های ترمال بریک دارای مقاومت بالاتری هستند

·         کیفیت عایق بودن: در بیشتر موارد این دو پنجره قدرت عایقی برابر با هم دارند و به همین دلیل است که باید در نظر داشته باشید که بیشتر کیفیت شیشه مورد استفاده در این پنجره هاست که کیفیت نهایی عایق بودن برای شما مشخص خواهد کرد.