سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

ویژگی انواع پنجره 3 جداره و عملکرد آن

چهارشنبه 98/6/13
5:8 عصر
بهرام پروهان

ویژگی انواع پنجره 3 جداره و عملکرد آن:شرکت پنجره ماندگار قصد دارد در این نوشته به موضوع ویژگی انواع پنجره 3 جداره و عملکرد آن برای شما عزیزان بپردازد چنانچه نیاز به اطلاعات بیشتر داشتید با کارشناسان ما تماس بگیرید شرکت پنجره ماندگار در کرج آماده خدمت رسانی به شمار مردم عزیز در سراسر ایران است برای سفارشات و مشاوره با کارشناس فروش ما با شماره 09127298086 تماس بگیرید شرکت پنجره ماندگار تولید کننده انواع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی با بالا ترین کیفیت ، بهترین طراحی و بهترین ضمانت و پشتیبانی در کرج است

سه جداره

ویژگی انواع پنجره 3 جداره و عملکرد آن

هزینه

دو موضوع با اهمیت که در اینجا مورد دقت و بررسی قرار می‌گیرند، هزینه و آسایش هستند. می‌توان به طور منطقی انتظار داشت که قیمت پنجره‌های سه‌جداره در یک پنجره متوسط، 100 دلار بیشتر از پنجره دوجداره است. تخمین زده شده که هر پنجره شاید سه درصد در حساب‌های گرمایش سالانه، صرفه‌جویی کند که این مقدار در آب و هوای معتدل، خیلی بیشتر است. بنابراین، از یک طرف امکان دارد پنجره‌های سه‌جداره بسته به آب و هوای محل سکونت‌ تان، مقرون به صرفه نباشند.

نور

نورپردازی، یک موضوع با اهمیت در انتخاب پنجره‌هاست. پنجره‌ها، جذب گرمای خورشیدی را با روکش‌هایی به نام Low-E که بر روی یکی از سطوح بخش های داخلی شیشه قرار می‌گیرند، می کاهند. روکش‌های Low-E با مسدود کردن اشعه‌های سازنده گرما یا مادون قرمز خورشید، عمل می‌کنند.

تولید کنندگان این مدل پنجره‌ها ادعا می‌کنند که Low-E برای بالا بردن میزان نور قابل رؤیتی که یک پنجره به درون هدایت می‌کند و در عین حال گرمای به وجود آمده از نور مستقیم خورشید را مسدود می‌کند، نیز طراحی شده‌اند. اگرچه، بعضی بر این باورند که روکش‌های Low-E بر روی شیشه دوجداره، هم اتاق‌ها و هم شیشه سه‌جداره را به نحو قابل توجهی تاریک‌تر تولید می کنند.

سفارش دادن پنجره‌های دارای روکش‌های گوناگون برای اتاق‌های گوناگون ، امر نامعمولی نیست که این بسته به خواسته‌های فردی هر اتاق می‌باشد. 

پنجره سه جداره

روشهای متنوع تاقچه کاری و قفسه بندی

ساختمان ها به سیستم‌های قفسه بندی جهت سازمان دادن کتاب‌ها و دیگر چیزهایی نیاز دارند که در غیر این صورت بر روی کف اتاق پراکنده می‌شوند یا اینکه در اتاق زیر شیروانی به فراموشی سپرده می‌شوند. 

چارچوب‌ پنجره

یک هزینه اضافی که باید در نظر قرار گیرد، هزینه چارچوب است. کم هزینه‌ ترین پنجره سه‌جداره، یک پنجره با چارچوب وینیل یا آهن است. این مدل پنجره‌ها عموما تنها در رنگ‌های کم موجود می‌باشند.