سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت پروفیل پنجره دوجداره upvc ویستابست

شنبه 96/9/18
4:25 عصر
بهرام پروهان

امروزه فروش برندهای مختلف داخلی و خارجی پروفیل پنجره دوجداره upvc  انجام می گیرد که هر یک دارای کیفیت و قیمت های متفاوتی می باشند. پروفیل پنجره دوجداره upvc ویستابست از جمله پروفیل های upvc  است که دارای کیفیت بسیار بالا و همچنین اولین وتنها دارنده گواهینامه RAL  آلمان در ایران می باشد. قیمت پروفیل پنجره دوجداره upvc ویستابست با توجه به کیفیت بالای آن مقرون به صرفه می باشد.

ویستابست

پنجره های دوجداره ویستا بست به دلیل تنوع در محصول و داشتن گواهینامه ها و استاندارد های معتبر جهانی مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار گرفته است. این شرکت از سال 1386 فعالیت خود را در زمینه تولید پروفیل یو پی وی سی آغاز کرده و هم اکنون یکی از برندهای معتبر در زمینه ساخت درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی در سطح جهانی محسوب می گردد.از افتخارات پنجره دوجداره ویستا بست در راستای مدیریت کیفی پروفیل پنجره UPVC دریافت گواهینامه کیفیت RAL آلمان می باشد. این استاندارد از جمله بهترین استانداردهای کیفی محصول است و شرکت ویستا بست VISTABEST ملزم به رعایت تمامی معیارهای کیفی این استاندارد در ساخت درب و پنجره دوجداره می باشد.
قیمت پروفیل پنجره دوجداره upvc ویستابست در 4 سری با اسامی پروفیل سه محفظه ای، پروفیل 5 محفظه ای، پروفیل سری کشویی و پروفیل های جانبی تولید می گردند. زیرمجموعه این سری ها هر یک دارای چندین نوع پروفیل (36 قالب) برای پاسخگویی به نیاز روز افزون مشتریان می باشد. قیمت پروفیل پنجره دوجداره upvc ویستابست(VISTA BEST) بررسی های انجام گرفته در رابطه با قابلیت ها ی مختلف پروفیل ویستابست و با در نظر گرفتن نظرات کارشناسان مختلف در این صنعت و همچنین کارخانه داران ، تولید کنندگان درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی و همچنین مصرف کنندگان درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی https://upvc.pro/ ، پروفیل پنجره دوجداره upvc ویستابست از مجموع 40 بارم ، با کسب 37 بارم مثبت از نظر کیفیت پروفیل در آزمایشات مختلف سختی، قابلیتهای فنی، استحکام و…..در رتبه نخست پروفیلهای ایران قرار دارد.

پروفیل یو پی وی سی

میکسر فول اتومات و یا همان تمام خودکار مورد استفاده از خطوط تولید پروفیل پنجره دوجداره upvc ویستابست هم یک تکنولوژی بی نقص آلمانی است که دستاورد سترگی است، چه این که انتقال مواد اولیه به درون ماشین آلات و خطوط تولید، به صورت کاملا خودکار و بدون دخالت نیروی انسانی صورت می گیرد و اکسترودر های ویستابست هم ساخت شرکت معتبر جهانی کراس مافای آلمان است که یکی از بهترین اکسترودر های جهان محسوب می شود. ویستابست با بهره مندی از قالب های متنوع ساخت اجزای مختلف پروفیل از شرکت گراینر آلمان موفق شده تا تولید پروفیل در کلاس A جهانی داشته باشد که این روز ها از آن به عنوان یک افتخار ملی یاد می شود. عامل سوم و شاید مهم ترین و اثر بخش تر در پیشرفت ویستابست را می توان بهره مندی از نیروی انسانی مجرب، دانش محور و همگام با دانش روز جهانی دانست. آمار ارائه شده بر حسب داده هایی است که بازدیدکنندگان و مصرف کنندگان پنجره یو پی وی سی، کارشناسان و تولیدکنندگان پنجره دوجداره upvc ویستابست بطور روزانه و داینامیک تهیه گردیده است.
قیمت پروفیل پنجره دوجداره upvc ویستابست https://upvc.pro/
یکی از عوامل موثر در ارزیابی فنی و شیمیایی کیفیت یک درو پنجره یو پی وی سی، واکنش پروفیل در برابر نور و تابش خورشید است. معمولا یکی از ایرادهای وارد بر درو پنجره های یو پی وی سی تغییر رنگ احتمالی پروفیل در برابر نور و تابش خورشید است. به واقع آنچه باعث تغییر رنگ یا استحکان رنگ پروفیل می شود، ترکیب و فرمول استفاده از استابیلایزرها پایدارکننده های پودر پی وی سی است.

کشویی ویستابست

پروفیل های فولادی تقویت کننده پروفیل پنجره دوجداره upvc ویستابست
استحکام و قدرت بخشیدن به ساختار پروفیل پنجره دوجداره upvc ویستابست https://upvc.pro/
جلوگیری از تغییر حالت پروفیل پنجره دوجداره upvc ویستابست در اثر مرور زمان و عوامل محیطی
فروش بهترین پروفیل پنجره upvc ویستابست با دارا بودن تمامی موارد کیفیت هم اکنون بهترین و با کیفیت ترین پروفیل UPVC ایران حتی آسیا می باشد که این شرکت با تهیه این پروفیل اقدام به تولید و مونتاژ درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی نموده است. کارشناسان مجرب این شرکت پس از چندین سال تجربه کار با انواع پروفیل موجود در بازار ایران موفق به تدوین و مقایسه کامل تقاوت های بین پروفیل های دوجداره در ایران شده اند. مهمترین مسئله در شناخت پروفیل upvc بررسی و مطالعه کاتالوگ های فنی شرکت های تولید کننده پروفیل و مقایسه وزن در هر مقطعی و مقطع مشابه می باشد. به عنوان مثال یک متر طول پروفیل فریم بزرگ ویستابست بدون گالوانیزه 1380 گرم می باشد، در صورتی که دیگر پروفیل های موجود در بازار ایران وزنی تا حدود 850 گرم در متر طول را دارا می باشند. مقدار وزن در طول برای هر پروفیل نشانگر چگالی مواد مصرف شده در ساخت پروفیل می باشد. این فاکتور باعث استحکام پروفیل https://upvc.pro/، افزایش قدرت در مقابل افتادگی و خم شدن می شود.