سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

خرید پنجره دوجداره ویستا بست کمانی

شنبه 98/3/18
4:58 عصر
بهرام پروهان

خرید پنجره دوجداره ویستا بست کمانی: پنجره های دوجداره غیر از کاربرد هاو قابلیت در حصرفه جویی انرژی و تهویه هوای مطبوع ، جلوه و نمای ساختمان هستند. نمای زیبا برای یک ساختمان تا حد زیادی به مدل پنجره های شما بستگی دارد. یکی از مدل های پنجره که زیبایی خاصی به نمای ساختمان می دهد ، انواع پنجره های کمانی یو پی وی سی است. پنجره های نیم دایره ، دایره ، کمانی و … انواع دیگر در جای خود زیبایی منحصر به فردی به نما می دهداستفاده از پنجره های دوجداره کمانی بستگی به طراحی و معماری ساختمان دارد. در بسیاری از ساختمان ها برخی از پنجره های نما اشکال خاص دارند که جلوه ای خیره کننده به نما می دهد .توضیحات گفته شده درباره پنجره های کمانی در رابطه به دیگر انواع اشکال غیرمتعارف پنجره مثل چندضلعی ها صدق می کند. اشکال گوناگونی را می توان با پروفیل UPVC ساخت.

 

پنجره کمانی دوجداره

ادامه مطلب...

فروش پنجره دوجداره ویستابست خلیجی

دوشنبه 98/3/13
3:9 عصر
بهرام پروهان

فروش پنجره دوجداره ویستابست خلیجی: استفاده از نمای پنجره های پیش آمده با استفاده از پنجره های دوجداره خلیجی ویستابست به دلایل مختلف می تواند باعث مدرن شدن و خاص شدن دکوراسیون خانه شما شود. برخی افراد تصور می کنند که پنجره های موسوم به خلیجی یا شاه نشین تا حد زیادی قدیمی و از مد افتاده است  ,اما از نظر طراحان حرفه ای دکوراسیون، استفاده از این نوع پنجره های یو پی وی سی  ویستابستمزایایی دارد که آنها را تبدیل به انتخابی مناسب و قابل توجه می کند. با توجه به همین مزایا و نکات مثبت، در ادامه ایده های دکوراسیون را با محوریت پنجره های خلیجی در فضای داخلی منازل را ارائه خواهیم کرد.

 

پنجره دوجداره خلیجی

ادامه مطلب...

فرومش پنجره دوجداره ویستابست فولکس واگنی

یکشنبه 98/3/12
3:59 عصر
بهرام پروهان

فروش پنجره دوجداره ویستابست فولکس واگنی : درب و پنجره دو جداره حالات بازشوی متفاوتی دارند که یکی از بهینه ترین و بهترین  انواع آن پنجره ویستابست فولکس واگنی می باشدکه در کنار عایق بندی کامل و بی نقص خود، معماری داخلیو نمای فضای داخلی ساختمان را زیبا تر نشان می دهد. با توجه به اینکه این مدل از پنجره دوجداره به شکل کشویی باز و بسته می شوداما با توجه به فرم حرکت ابتدایی خود از عایق بندی خوبی برخوردار می باشد. حالت بازشوی آنها مانند دربهای ون می باشد.از یراق فولکس واگنی می توان در هر برندی از پنجرهو یا حتی در تعویض پنجره های قدیمی بدون تخریب استفاده نمود.

پنجره فولکس واگنی

ادامه مطلب...

رگلاژ درب پنجره فرانسوی وین تک

شنبه 98/3/11
3:36 عصر
بهرام پروهان

رگلاژ درب پنجره فرانسوی وین تک: امروزه درب و پنجره های وین تک دوجداره فرانسوی به دلیل فواید بی نظیر و زیبایی ظاهری و طول عمر مفید در صنعت ساختمان بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. تعمیرات پنجره دوجداره یک امر ضروری برای استفاده بهتر از درب و پنجره upvc و آلومینیوم می باشد و این نوع پنجره ها به گونه ای مهندسی و ساخته شده اند که توسط تعمیرکار پنجره دوجداره قابل تعمیر و رگلاژ می باشند. رگلاژ به معنای تنظیم دقیق درب و پنجره ها می باشد و در بحث درب و پنجره های دوجداره وین تک نیز کاربرد دارد و به قرار گیری دقیق و درست یراق الات و لولا در جای خود و باز و بسته شدن بدون ایراد ، اطلاق میشود.

رگلاز پنجره دوجداره

ادامه مطلب...

خرید پنجره رفلکس پلاس پن بلند ارزان

پنج شنبه 98/3/9
3:20 عصر
بهرام پروهان

خرید پنجره رفلکس پلاس پن بلند ارزان: پنجره دو جداره رفلکس پلاس پن از انواع شیشه های دو جداره رنگی بوده که امروزه یکی از پرطرفدارترین شیشه های برای نصب در ساختمان های نوساز است. این نوع ششیشه ها دارای زیبایی خاص بوده که به زیبایی با نمای ساختمان های مختلف هماهنگ می شود. برای ساخت شیشه های دو جداره رفلکس پلاس پن  انواعی از آلیاژ و فلزاتی کاربرد دارد. این آلیاژ و فلزات موجب تغییر در خواص شیشه شده و در رنگ و میزان بازتاب شیشه های دو جداره تاثیر می گذارند. این بازتاب موجب زیبایی منحصر به فرد معماری ساختمان می شود. شیشه های دو جداره رفلکس از دو شیشه ساخته شده است. یکی ساده و شفاف بوده و دیگری خاصیت رفلکس دارد که موجب بازتاب نور در جهت منبع نور می گردد. شیشه های دو جداره رفلکس معمولا در ضخامت های 4 میلیمتر و 6 میلیمتر در رنگ های متنوع در بازار یافت می شوند.

پنجره دوجداره رفلکس

ادامه مطلب...