سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

خرید پنجره رفلکس پلاس پن بلند ارزان

پنج شنبه 98/3/9
3:20 عصر
بهرام پروهان

خرید پنجره رفلکس پلاس پن بلند ارزان: پنجره دو جداره رفلکس پلاس پن از انواع شیشه های دو جداره رنگی بوده که امروزه یکی از پرطرفدارترین شیشه های برای نصب در ساختمان های نوساز است. این نوع ششیشه ها دارای زیبایی خاص بوده که به زیبایی با نمای ساختمان های مختلف هماهنگ می شود. برای ساخت شیشه های دو جداره رفلکس پلاس پن  انواعی از آلیاژ و فلزاتی کاربرد دارد. این آلیاژ و فلزات موجب تغییر در خواص شیشه شده و در رنگ و میزان بازتاب شیشه های دو جداره تاثیر می گذارند. این بازتاب موجب زیبایی منحصر به فرد معماری ساختمان می شود. شیشه های دو جداره رفلکس از دو شیشه ساخته شده است. یکی ساده و شفاف بوده و دیگری خاصیت رفلکس دارد که موجب بازتاب نور در جهت منبع نور می گردد. شیشه های دو جداره رفلکس معمولا در ضخامت های 4 میلیمتر و 6 میلیمتر در رنگ های متنوع در بازار یافت می شوند.

پنجره دوجداره رفلکس

خرید پنجره رفلکس پلاس پن بلند ارزان

مهمترین ویژگی پنجره دوجداره با شیشه های رفلکس عدم امکان دید داخل منزل در روز است. در واقع شخصی که در بیرون خانه باشد امکان مشاهده درون خانه را نخواهد داشت. اما شب ها این مساله برعکس است. تفاوت میزان نور داخل و خارج خانه موجب این امر می شود.

در واقع هر بخشی که روشن تر باشد امکان دیدن بخش تیره تر را ندارد. روزها بیرون خانه به دلیل وجود نور خورشید روشنایی بسیار بیشتری نسبت به درون خانه دارد و به همین دلیل در روز مشاهده درون خانه توسط شخصی که بیرون خانه باشد امکان پذیر نیست و شب هنگام این مساله بالعکس است.

 

پنجره دوجداره رفلکس

خرید پنجره رفلکس پلاس پن بلند

شیشه دو جداره رفلکس

نصب شیشه های پنجره دو جداره رفلکسدر رنگ های متنوع، در پنجره ساختمان ها به دلیل خاصیت بازتاب نور زیبایی خاصی به ساختمان ها می دهد.سومین ویژگی مهم شیشه های دو جداره رفلکس کاهش گرمای ورودی به ساختمان ها به دلیل انعکاس نور خورشید است.

در واقع این نوع شیشه ها با بازتاب نور خورشید از جذب نور زیاد در منازل و در نتیجه گرم شدن خانه ها جلوگیری می کنند. نصب شیشه های دو جداره رفلکس برای کاهش گرمای خانه ها در روزهای گرم و پرنور تابستان بسیار موثر است. 

این شیشه ها مانند آینه بوده و تنها بخشی از نور را وارد ساختمان می کنند که این نور ورودی امکان مشاهده محیط خارج از خانه را به شخص درون خانه می دهد. در عوض نوری که از درون ساختمان از این شیشه ها عبور می کند بسسیار کم بوده به گونه ای که شخص بیرونی امکان مشاهده درون خانه را نخواهد داشت.