سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت پنجره دوجداره وکا upvc

یکشنبه 96/5/22
2:47 عصر
بهرام پروهان

تکنولوژی داخلی پروفیل پنجره دو جداره وکا بسیار عالی است. قاب یا فریم چند جداره و ارسی از خصوصیت عایق بودن هوای مرده استفاده می کنند تا بتوانند نیازهای عایق حرارتی را بر آورده کنند. شما می توانید برای استعلام مناسب ترین قیمت پنجره دوجداره وکا upvc با این شرکت تماس بگیرید درب و پنجره دوجداره وکا که به یک روش فنی تولید شده اند و با نیازهای ساختمان شما و سبک معماری آن مطابقت داده شده اند. به همین دلیل درب ها پنجره های وکا با طرح ها و سبک های مختلف و لوازم جانبی گوناگون در دسترس می باشند.

پنجره یو پی وی سی

وکا به عنوان یک عضو از USGBC و انجمن ساختمان سبز US، تمایل دارد درب ها و پنجره های تجاری با سبک های معماری بسیار گسترده تولید کند، در حالی که مصرف انرژی را به حداقل می رساند. سیستم تجاری وکا محیط سالم تری را در ساختمان های تجاری فراهم می کند. شما می توانید برای استعلام قیمت پنجره دوجداره وکا upvc با این شرکت تماس بگیرید.
سیستم درب و پنجره وکا از تمام خصوصیات خوب یو پی وی سی استفاده می کند تا نیازهای یک سازه تجاری را برآورده کند. مهندسی صحیح درب ها و پنجره دوجداره وکا باعث شده است که امروزه در بازار فروش آنها را به عنوان درب ها و پنجره هایی با بالاترین کارایی و عملکرد بشناسند. عایق بودن این محصولات در برابر گرما و سرما باعث می شود که در هزینه های گرمایشی و سرمایشی صرفه جویی شود و همچنین مصرف انرژی کاهش یابد. وکا از آلمان بزرگترین تولید کننده پروفیل های یو پی وی سی است که در ساخت درب ها و پنجره ها استفاده می شود. این شرکت کار خود را از سال 1969 در sendenhorst آلمان به عنوان یک شرکت تولید کننده کرکره پنجره آغاز کرد. و در دوازده کشور از جمله (ایالات متحده آمریکا، روسیه، لهستان، فرانسه، اسپانیا، انگلیس، چین، هند، کانادا، مکزیک، برزیل و شیلی) امکانات تولید محصولات از پروفیل را دارا می باشند. و شرکت های ارائه دهنده این محصولات در بیش از چهل کشور جهان به صورت فعال مشغول به ارائه خدمات هستند از جمله در کشورهای هند و ایالات متحده عربی.

پنجره 3جداره

از دیگر مزایای پروفیل پنجره دوجداره وکا حفظ ویژگی های فیزیکی یکنواخت مطابق با حد تغییرات مجاز قابل قبول در ساختمان می باشد. مقاومت پروفیل آلمانی وکا در برابر شرایط جوی مطابق با استاندارد RAL-GZ 716/10 می باشد. شرکت آلمانی VEKA.AG محصولات خود را به پنج قاره ارسال می نماید و در سراسر دنیا فعالیت گسترده ای را دارا است. مرکز اصلی وکا در ( سندن هورست ) به صورت مستقیم به 50 کشور دنیا محصول صادر می کند علاوه بر این 17 واحد تولیدی وکا در نقاط مختلف دنیا پروفیل های مخصوص بازار های آن منطقه از دنیا را تولید می کند.
رنگ بندی و قیمت پنجره دو جداره وکا upvc
این شرکت دنیایی از رنگ های متفاوت را با مناسب ترین قیمت پنجره دوجداره وکا upvc آلمان در اختیار شما می گذارد تا بتوانید در منزل یا محیط کار هر طرح و رنگی که مورد پسند شما واقع شود را بدون محدودیت انتخاب کنید. طیف رنگی پنجره های وکا بسیا کامل می باشد و تمامی رنگ های طبیعی و طرح چوب را شامل می شود. پروفیل لمینیت شده وکا به دو صورت مات و براق قابل سفارش هستند.
پنجره های فیکس وکا
این نوع پنجره با فریم پنجره دوحالته ساخته می شود. پنجره های فیکس، واحدهای ثابتی هستند که به صورت جدا و یا به صورت گروهی با دیگر واحدهای بی حرکت مورد استفاده قرار می گیرند. و یا به صورت ترکیبی با پنجره های لولا دار، سایبان ها و درب ها استفاده می شوند. معمولا پنجره های فیکس در جایی استفاده می شوند که نقطه کانونی یا حداکثر ورود نور مورد نظر است . و یا به عنوان پنجره های نوار یا روبان که در ساخت و ساز تجاری مورد استفاده هستند.