سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت یراق آلات درب و پنجره دوجداره upvc

یکشنبه 96/5/15
11:2 صبح
بهرام پروهان

بدون تردید نقش یراق ‌آلات در ساخت و مونتاژ درب و پنجره دو جداره استاندارد را نمی‌توان کمرنگ کرد و باید کیفیت آنها را جدی بگیرد چرا که باز و بسته شدن همیشگی در و پنجره‌های UPVC یراق‌آلات نقش مهم و اساسی در کیفیت درب و پنجره ها دارند و تنها ملاک خرید، قیمت یراق آلات درب و پنجره دوجداره upvc نباشد.

دستگیره پنجره دوجداره

قیمت یراق آلات درب و پنجره دوجداره upvc بر حسب تعداد بازشوهای موجود پنجره ها و درب های یو پی وی سی محاسبه میشود . هر قدر تعداد باز شو ها در یک پنجره بیشتر باشد یراق آلات بیشتری مصرف شده و قیمت یراق آلات درب و پنجره دوجداره upvc بیشتر میشود همچنین تعداد باز شو ها در یک پنجره به ابعاد آن پنچره و نمای بیرونی و دکوراسیون داخلی بستگی دارد. شما می توانید برای گرفتن لیست قیمت پنجره دوجداره upvc با دفتر فروش شرکت تماس بگیرید. در ابتدا به ویژه گی ها تاثیرآن بر روی قیمت یراق آلات درب و پنجره دوجداره upvc میپردازیم:
از مهم ترین عوامل که باید در انتخاب و قیمت یراق آلات درب و پنجره دوجداره upvc این دسته از یراق‌آلات مورد توجه قرار گیرد تست آب نمک می باشد. انجام تست آب نمک جهت جلوگیری از فرسودگی و زنگ زدگی هنگام استفاده از این یراق‌آلات در مناطق مرطوب می‌باشد. حداقل تست آب نمکی که می‌بایست گواهی آن توسط آزمایشگاه‌های معتبر و مورد قبول RAL آلمان صادره شده باشد، برابر استاندارد معادل 500 ساعت می‌باشد. تحمل وزن اولین نکته حائز اهمیت در قیمت یراق آلات درب و پنجره دوجداره upvc  دو حالته می‌باشد. 100 کیلوگرم حداقل وزنی است که این سیستم از یراق‌آلات در اندازه ‌های مختلف بازشو باید تحمل کند. برای تحقق این امر مقاومت، اندازه و وزن مناسب لولاها باید مورد توجه قرار گیرد. و همچنین پیچ‌های رگلاژ لولاها نیز باید از جنس مناسب برخوردار بوده تا در هنگام رگلاژ دچار هرز شدن رزوه‌ها نگردد.
مسئله دیگری که در اینجا می‌توان به آن اشاره نمود آن است که به دلیل تعداد زیاد قطعات موجود در هر ست از این نوع یراق‌آلات، باید طراحی به گونه‌ای صورت پذیرفته باشد تا در هنگام مونتاژ، حداقل زمان را صرف نموده و سایز بندی به نحوی انجام شده باشد که مقرون به صرفه بوده و با تحت پوشش قرار دادن دامنه وسیعتری از اندازه‌ها، ضایعات یراق را حتی المقدور کاهش داده و موجب گران شدن یراق مصرفی در سایزهای مختلف پنجره نگردد. در استفاده از سیستم بازشوی دو حالته کوچکترین و بزرگترین سایز اسپانیولت‌های عرض و ارتفاع جزء مواردی است که می‌بایست مورد توجه ویژه قرار گیرد و حتما مطابق جدول نمودار استاندارد ارائه شده توسط هر کمپانی تولید کننده آن مورد استفاده قرار گیرد.
فروش نصب دستگیره ضد سرقت
اسپانیولت‌های قفل میانی که در ارتفاع پشت و عرض پائین لنگه قرار می‌گیرد در ارتفاع و عرض بزرگتر از 800 میلی متر استفاده می‌شوند تا مانع نفوذ گرد و غبار، باد و آب باران شده و هم زمان ضریب ایمنی پنجره‌ها را نیز افزایش می‌دهد. گوشه‌های بالا و پائین مورد استفاده در یراق‌آلات دوحالته به جهت اهمیت فراوان این قطعات و نوع کاربرد آن‌ها که به عنوان مفاصل اصلی باعث گردش یراق و انتقال نیرو به تمامی قطعات می‌شوند، باید از لحاظ سایز، مقاومت و آلیاژ مصرفی مورد توجه قرار گیرند تا در هنگام عملکرد دچار شکستگی و هرز شدن دندانه‌ها نگردد. اسپانیولت‌های دو حالته باید دارای شیارهایی باشند که بین صفحه اصلی و زیرین فاصله ایجاد نموده تا درهنگام اصطکاک، دستگیره روان تر عمل نموده و روکش یراق از بین نرود و باعث فرسودگی بین دو صفحه اسپانیولت نگردد.اسپانیولت عرض این سیستم باید دارای ضامن امنیت باشد تا در هنگام باز شدن پنجره از بالا به صورت کلنگی این ضامن عمل نموده و باعث قفل شدن دستگیره گردد.

یراق فولکس واگنی

لولای بالای قاب باید دارای ضامن پین باشد تا پین به راحتی از جای خود خارج نشود. رعایت نکردن این امر می‌تواند منجر به جدا شدن لنگه از قاب شده و موجبات خسارات جبران ناپذیری را فراهم آورد.بازویی دو حالته باید از دو نقطه قابل رگلاژ شدن باشد که یکی از آن‌ها جهت چپ و راست کردن بازشو پنجره و دیگری برای تنظیم فشار لنگه به فریم می‌باشد. پیچ‌های استفاده شده در این قطعات می‌بایستی از مقاومت کافی برخودار بوده تا در هنگام رگلاژ رزوه پیچ هرز نگردیده و یراق دچار مشکل نشود.نکته آخر قفل امنیتی است که روی اسپانیولت قرار می‌گیرد و جهت قفل شدن دستگیره مورد استفاده قرار می‌گیرد و باید این قابلیت را دارا باشد که در هنگام بسته شدن پنجره، لنگه را کاملا در محل استاندارد خود هدایت نموده و مانع نفوذ گرد و غبار، آب و صدا گردد.
عدم رعایت ملاک ‌ها و معیارهای دقیق موثر بر کیفیت و استاندارد  یراق آلات درب و پنجره دوجداره می تواند تاثیر مستقیم و منفی بر کیفیت و قیمت یراق آلات درب و پنجره دوجداره upvc داشته باشد. به دلیل باز و بسته شدن همیشگی در و پنجره‌های UPVC یراق‌آلات نقش مهم و اساسی در کیفیت درب و پنجره ها دارند و در واقع می توان گفت که انتخاب یک یراق مطابق با استاندارد جهانی و البته نصب صحیح آن می تواند تضمینی بر ارتقای کیفیت در و پنجره دوجداره UPVC باشد.
مقاومت پروفیل پنجره دوجداره به اندازه ای بالا می باشد که اگر به درستی نصب و رگلاژ شود هیچ مشکلی برای کارفرما ایجاد نمی کند اما دستگیره و یراق الات ان ممکن است در گذر زمان دچار مشکلاتی شوند برای مثال ممکن است قفل پنجره دوجداره از کار بیوفتد یا اینکه یراق الات به درستی عمل نکنند که هر کدام قابل تعمیر و تعویض می باشند.
نحوه باز و بسته کردن دستگیره نیز در الماسی پنجره دوجداره بسیار موثر است به گونه ای که اگر پنجره دوحالته باشد دستگیره در جهت های مختلف عمل می کند و متناسب با خواسته شما لنگه پنجره باز و بسته می شود اما دقت کنید که دستگیره نباید موقع چرخاندن تحت فشار قرار گیرد زیرا بعد از مدتی اسپانیولت از کار می افتد و توپی و زاماک به درستی عمل نمی کند.
در بعضی از شرکت ها و کارخانه های تولید کننده به علت دانش کم نیروی انسانی و سهل انگاری در بخش مونتاژ یراق الات متاسفانه پس از مدتی استفاده از این سیستم ها که مهم ترین بخش از جهت عایق بندی در پنجره دوجداره میباشند دچار افت کیفیت در ساختار درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی شده و درب و پنجره‌های نصب شده از کارایی لازم برخوردار نبوده و در نتیجه اعتراض و نارضایتی مشتریان را به همراه دارد.