سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت توری پلیسه پنجره دوجداره upvc

جمعه 96/5/13
10:0 صبح
بهرام پروهان

توری پنجره های upvc و آلومینیوم در مدل های مختلف در بازار موجود می باشد از جمله توری پلیسه ای و توری مگنتیک که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند و دلیل آن مناسب بودن قیمت توری پلیسه پنجره دوجداره upvc، جنس عالی و قابلیت شست وشوی بودن آنها می باشد.

توری پنجره دوجداره

همان طور که در مقالات قبلی به بررسی کیفیت متریال بکار رفته در درب و پنجره دوجداره آلومینیومی و قیمت توری پلیسه پنجره دوجداره upvc پرداختیم توری پنجره دوجداره هم از این حیث مستثنی نیست. مهمترین قطعه در توری درب و پنجره دوجداره   upvcجنس خود توری و نخ بکار رفته در آن میباشد که با توجه به آزمایشات انجام شده توسط این شرکت بهترین نوع توری که مقاومت بسیار بالایی دارد توری از جنس فایبر گلاس میباشد. بهترین زمان برای خرید و نصب توری پنجره دوجداره یو پی وی سی در فصل بهار و در آستانه فصل تابستان است البته با توجه به تغییر اب و هوا و حاکم شدن اقلیم خشک در کلان شهر ، زمان خرید توری یو پی وی سی را نمی توان به طور دقیق معین کرد اما به طور تقریبی هر زمان که گرمای هوا در محیط حاکم شد و حشرات موزی در اطرافمان دیده شدند لازم است تا اقدام به اینکار کنید. ویژگی های ساختاری و زیبایی ظاهری در کنار ماندگاری بالا سبب گشته است تا بازار فروش توری درب و پنجره یو پی وی سی و آلومینیوم افزایش چشمگیری داشته و تقاضا برای این نوع توری ها روند رو به رشدی را سپری کند.
قیمت توری پلیسه پنجره دوجداره upvc
قیمت پنجره دوجداره و درب یو پی وی سی با توجه به نوع جنس، بازشو، رنگ و.... قیمت متفاوتی دارند. و قیمت توری پلیسه پنجره دوجداره upvc با توجه به ساختار خاصی که دارد بدون شک بهترین انتخاب است و طول عمر بالای ان و قیمت مناسبی که به سبب کارایی دارد موجب شده است تا بالاترین فروش را به خود اختصاص دهد. مراحل نصب توری درب و پنجره دوجداره به این شکل است که بعد از توافق طرفین نیروهای متخصص تیم کاری ما اقدام به اندازه گیری دقیق می کنند و بعد از اعلام ابعاد به کارگاه مراحل ساخت اغاز می شود و بعد از ساخت ، نصاب توری یو پی وی سی در محل مورد نظر حاضر شده و اقدام به نصب توری می کند و اموزش های لازم برای نگه داری و شستشوی توری پنجره یو پی وی سی را می دهد و پس از تحویل به کارفرما تاییده لازم را می گیرد.

 

توری پنجره

 

مزایای توری پلیسه ای :
مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش بودن توری پنجره
مقاوم در برابر شرایط مختلف آب و هوایی
امکان دید محیط خارج تا 95%
برخورداری از 5توری پلیسه ایتوری پلیسه ایتوری پلیسه ای سال گارانتی و 10 سال
خدمات پس از فروش
در بسیاری از موارد افراد سوال می پرسند که تفاوت این توری ها با توری های معمولی چیست؟
در پاسخ به این سوال باید خدمت تان عرض کنیم که تفاوت اصلی این نوع توری ها در مواد سازنده و همچنین راحتی در نصب و الماسی آن و راحتی استفاده می باشد.