سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت انواع درب و پنجره دوجداره upvc آلمانی

سه شنبه 96/4/27
9:20 صبح
بهرام پروهان

قیمت انواع درب و پنجره دوجداره upvc آلمانی بر حسب تعداد بازشوهای موجود پنجره ها و درب های upvc محاسبه می شود . انواع درب و پنجره دوجداره upvc آلمانی شامل برند آلوپلاست و وکا می باشد که در ایران در حال فعالیت هستند. درب و پنجره های دوجداره آلمانی در طرح های مختلف کلاسیک، قوس دار و دکوراتیو تولید می شوند تا مصرف کننده تنوع انتخاب بیشتری داشته باشد.

درب و پنجره دوجداره آلوپلاست (ALU PLAST) : پنجره های دوجداره UPVC آلمانی آلوپلاست  دارنده گواهینامه رال آلمان در سطح کشور آمادگی خود را برای فروش و نصب انواع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی دوجداره اعلام می کند.
شرکت درب و پنجره دوجداره آلوپلاست آلمان هم اکنون همگام با توسعه کمی و کیفی پروفیل های تولیدی خود و همراه با تقاضای روز افزون صنعت ساختمان و توجه ویژه به کاهش مصرف انرژی در ساختمان ها، پروژه طرح توسعه خود را به منظور افزایش ظرفیت تولید و پاسخ گویی هر چه تمام تر به نیاز روز افزون مشتریان در دست اقدام دارد که طی آن سالانه ظرفیت تولید 4برابر خواهد شد.پروفیل های لمینیت آلوپلاست داری رنگ ها و طرح های متنوع برای استفاده در ساختمان های نوساز و یا تعویض پنجره های قدیمی است.
درب و پنجره دوجداره وکا (VEKA)
قیمت انواع درب و پنجره دوجداره upvc آلمانی پروفیل آلمانی وکا (veka) اولین شرکت تولید کننده معتبر یو پی وی سی در دنیا است که در حال حاظر محصولات متنوع خود را به سراسر دنیا ارسال می کند. شرکت VEKA.AG بر روی پروفیل های سفید به کار رفته در درب و پنجره های upvc ،از لایه نازکی از ورق استفاده کرده که در برابر اشعه uv مقاوم می باشد. و در همین راستا پروفیل های پنجره دوجداره خود را به مدت 10 سال از لحاظ ثبات رنگی تضمین می نماید.

از مزایای پروفیل پنجره دوجداره وکا حفظ ویژگی های فیزیکی یکنواخت مطابق با حد تغییرات مجاز قابل قبول در ساختمان می باشد. مقاومت پروفیل آلمانی وکا در برابر شرایط جوی مطابق با استاندارد RAL-GZ 716/10 می باشد. شرکت آلمانی VEKA.AG محصولات خود را به پنج قاره ارسال می نماید و در سراسر دنیا فعالیت گسترده ای را دارا است. مرکز اصلی وکا در ( سندن هورست ) به صورت مستقیم به 500 کشور دنیا محصول صادر می کند علاوه بر این 17 واحد تولیدی وکا در نقاط مختلف دنیا پروفیل های مخصوص بازار های آن منطقه از دنیا را تولید می کند.
نکته قابل توجه در سیستم پروفیل های وکا آگاهی از معماری و فرهنگ کشورهای مختلف است و پروفیل های خود را با نیازهای ملی هر کشور عرضه می کنند به عنوان مثال سیستم (دن لاین) برای دماهای بسیار پایین کشور دانمارک تولید شده است. ( تاپ لاین ان ال) ویژه کشور هلند و آلمانییه نیز سیستم ( سافت لاین ) و( یورولاین ) مخصوص خاور میانه طراحی شده است و برای آب و هوای متفاوت هر منطقه از پروفیل مناسب با آن منطقه استفاده می شود.
رنگ بندی پنجره دوجداره وکا
شرکت آلمانی وکا دنیایی از رنگ های متفاوت را با قیمت پنجره دوجداره مناسب در اختیار شما می گذارد تا بتوانید در منزل یا محیط کار هر طرح و رنگی که مورد پسند شما واقع شود را بدون محدودیت انتخاب کنید. طیف رنگی پنجره های وکا بسیار کامل می باشد و تمامی رنگ های طبیعی و طرح چوب را شامل می شود. پروفیل لمینیت شده وکا به دو صورت مات و براق قابل سفارش هستند.