سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت پنجره دوجداره upvc

شنبه 96/4/17
11:57 صبح
بهرام پروهان

قیمت پنجره دوجداره بستگی به طراحی و آبشن های مورد تقاضا دارد. جهت مشاوره رایگان و دریافت قیمت پنجره دوجداره  upvc و درب یو پی یو سی، برآورد هزینه درب و قیمت پنجره دوجداره upvc با ما تماس بگیرید تا با توجه به نیاز شما در حداقل زمان, نقشه پیشنهادی کار و قیمت متناسب با آن ارائه شود. در صورت لزوم کارشناسان این شرکت می توانند از محل پروژه شما بازدید کرده و به صورت رایگان قیمت پنجره دوجداره upvc پیشنهادی را ارائه کنند.

پنجره دوجداره


قیمت هر محصول یکی از مهم ترین آیتم های آن و در عین حال بسیار تعیین کننده می باشد.  اجزاء تاثیر گذاربر روی قیمت در و پنجره دوجداره UPVC شامل خم پروفیل، شیشه دوجداره، یراق آلات، رنگ پروفیل، بازشو پنجره دوجداره، گالوانیزه، توری، هزینه نصب و … در عین حال هر پروژه نیز بسته به نوع طراحی آن نظیر تعداد درب و پنجره ها ، تعداد بازشوها ، نوع بازشوها و … با یکدیگر متفاوت هستند. بدین لحاظ نمی توان بدون اندازه ها و طراحی پروژه ، قیمت دقیقی از پنجره های یو پی وی سی بدست آورد.
اگر شما تمایل دارید که قیمت پنجره دوجداره upvc دقیقی از پروژه و تولید خود داشته باشید ، کافیست اندازه ها و طراحی پروژه خود را به شماره 09127298086 برای ما ارسال کنید. ما محاسبات را به صورت کاملاً دقیق با نرم افزار مخصوص صنعت UPVC انجام داده و پیشنهاد قیمت پنجره دوجداره upvc را با جزییات کامل برای شما ارسال می کنیم .
نحوه محاسبه قیمت پنجره دوجداره upvc هر پروژه چگونه است ؟
تمامی محاسبات از قبیل قیمت پنجره دوجداره upvc در ساخت ، لیست برش پروفیل ، لیست برش شیشه ، لیست یراق آلات و … با نرم افزار مخصوص صنعت UPVC و توسط کامپیوتر به طور کاملاً دقیق انجام می شود.
کلیه هزینه ها و قیمت پنجره دوجداره upvc در ساخت و نصب شامل چه مورادی است ؟
قیمت پیشنهادی ما برای هر پروژه شامل درب و پنجره های UPVC ، شیشه ( تک جداره یا دو جداره ) ، یراق آلات مربوطه و نصب در محل می باشد. فریم قبلی و حمل درب و پنجره ها و شیشه تا محل پروژه بر عهده مشتری است.
نحوه محاسبه قیمت پنجره دوجداره upvc در بازسازی و قدیمی به چه صورت است ؟
در پروژه های بازسازی بعد از برآورد هزینه کل کار ، هزینه های جانبی همچون هزینه فرزکاری ، جوشکاری و تعویض پنجره ها بعد از بازدید از کار محاسبه میگردد .
قیمت تمام شده یراق آلات و پروفیل بر چه اصلی محاسبه میشود ؟
قیمت یراق آلات درب و پنجره ها بر حسب تعداد بازشوهای موجود پنجره ها و درب های یو پی وی سی محاسبه میشود . هر قدر تعداد باز شو ها در یک پنجره بیشتر باشد یراق آلات بیشتری مصرف شده و قیمت پنجره بیشتر
میشود همچنین تعداد باز شو ها در یک پنجره به ابعاد آن پنچره و نمای بیرونی و دکوراسیون داخلی بستگی دارد.
 آیا ضمانت نامه محصول و خدمات پس از فروش بر قیمت پنجره دوجداره upvc تمام شده تاثیر گزار است ؟
کلیه محصولات این شرکت دارای ضمانت نامه کتبی کالا می باشند که هیچ گونه افزایش قیمتی بابت ضمانت و خدمات پس از فروش در و پنجره های یو پی وی سی از مشتری دریافت نمیشود .معمولا تمامی مواد مصرفی در ساخت درب و پنجره از استاندارد ها و ضمانت های لازم برخوردارند . ولی مطمئن ترین راه برای خرید محصولات یو پی وی سی شناخت برندهای شناخته شده در این صنعت و سفارش آن به شرکت های معتبر میباشد.