سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت پنجره دوجداره ترمال بریک

سه شنبه 96/4/13
2:31 عصر
بهرام پروهان

قیمت پنجره دوجداره ترمال بریک بدلیل عایق بودن در برابر حرارت بالا است. به دلیل ضریب انتقال حرارت بالا در آلومینیوم علاوه بر دو جداره بودن شیشه ها، پروفیل آلومینیومی نیز از طریق تیغه های پلی آمید به هم متصل و دو جداره می شوند. این روش باعث عدم انتقال حرارت در پروفیل میشود . همچنین در سیستم درب و پنجره دو جداره ترمال بریک (Thermal Break) ارتباط سطح بیرونی با سطح داخل پنجره توسط یک لایه پلی آمید بعنوان عایق حرارتی از یکدیگر جدا گردیده است.

پنجره المینیومی ترمال بریک

سیستم درب و پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک با برخورداری از تنوع زیاد در طراحی سیستم های مختلف بازشو، رنگ و گستردگی استفاده از یراق آلات ROTO آلمان و لاستیک EPDM توانسته جایگاه مناسبی را در صنعت ساختمان ایران کسب نماید.
قیمت پنجره دوجداره ترمال بریک: پنجره های آلومینیومی معمولی در مقابل عناصر جوی مقاوم هستند ولی از آنجایی که آلومینیوم هادی خوبی میباشد، باعث تلف شدن انرژی میشوند. برای حل این مسئله محصول جدیدی به نام پنجرهآلومینیومی ترمال بریک به دنیا عرضه شده است که در این پنجرهها وجود لایه پلاستیکی بین دو فریم داخلی و خارجی در مقابل انتقال حرارت شکست بوجود می آورد – کلمه Thermal Break یعنی شکست حرارتی از همانجا ریشه میگیرد. این پنجره ها عایق حرارتی دارند یعنی از دو فریم داخلی و خارجی تشکیل شده اند که توسط یک عایق پلاستیکی از هم جدا می شوند. در گذشته پنجره های آلومینیومی حرارت را بین داخل و خارج خانه منتقل میکردند، ولی در پنجرههای ترمال بریک به واسطه ترکیب پلی آمید و آلومینیوم در تولید آنها این مشکل رفع شده است .

ترمال بریک دوجداره

بررسی های بسیار زیادی در بازار خرید و فروش و عرضه بهترین نمونه های پروفیل انجام شده و بازدهی بسیار زیادی را می توان در بخش قیمت گذاری خرید و فروش این محصولات مشاهده کرد. از این رو شرکت پنجره دوجداره upvc به عنوان بزرگترین شرکت عرضه کننده انواع پروفیل ترمال بریک در استان البرز بهترین نمونه های موجود از این محصولات را برای مصرف کنندگان با بهتربن قیمت پنجره دوجداره ترمال بریک ارائه کرده و بازدهی بسیار مناسبی را برای آن ها به همراه داشته است. با ما قیمت های مناسب از آن شما است.