سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت پنجره دوجداره ترک تاروس

پنج شنبه 96/4/8
10:11 صبح
بهرام پروهان

قیمت پنجره دوجداره با توجه به  ابعاد ونوع پروفیل های مصرفی متفاوت می باشد. پروفیل های مصرفی در درب دوجداره و پنجره های upvc دوجداره میتوانند ترک، ایرانی و یا آلمانی باشند. درب و پنجره دوجداره تولید شده توسط پروفیل های ترک دارای کیفیت بالایی هستند و در برابر شرایط جوی  مختلف مقاوم می باشند. یک برند ترکیه ای معتبر در صنعت پروفیل یو پی وی سی تاروس نام دارد. کمپانی تاروس جزء تولید کنندگان انواع پروفیل های یو پی وی سی می باشد، که محصولات خود را تحت لیسانس کشور آلمان به سایر کشور ها، از جمله ایران صادر می نماید.

پنجره ترک تاروس

قیمت پنجره دوجداره ترکیه ای: بعضی از افراد ازدرب و پنجره یو پی وی سی ترک تاروس به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بالا نسبت به برخی برندهای دیگر استفاده می کنند.درب و پنجره ترک تاروس از جمله برند های بسیار پر فروش در صنعت تولید درب و پنجره  یو پی وی سی می باشد. این شرکت، پنجره یو پی وی سی ترک  تاروس را به همراه ضمانت نامه معتبر به مشتریان عرضه می نماید.
با افزایش استقبال ازدرب ها و پنجره های یو پی وی سی، پروفیل های ترک تاروس راه خود را به ایران باز کردند. هرچند پس از سال 1385 و با ایجاد کارخانه های تولید پروفیل یو پی وی سی در کشور ، کم کم این پروفیل ها جای خود را به پروفیل های ایرانی دادند ولی هنوز هم بدلیل قیمت کمتر در ایران پروفیل های ترک تاروس مورد استفاده قرار می گیرند. شرکت سعی کرده برای تکمیل سبد کالایی خود و حضور در پروژه های مختلف شهری و ارضای نیاز سلایق مختلف از پروفیل هایی ترکیه ایی تاروس نیز استفاده نماید اما در این میان استانداردهایی برای استفاده از این پروفیل ها تعریف نموده که علاوه بر قیمت مناسب به استاندارد نیز نزدیک باشد تا خریدار در مدت کوتاهی مجبور به تعویض این پنجره ها نباشد.
پروفیل یو پی وی سی ترک تاروس نیز در بین تعدادی از فعالان ساخت درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی طرفدار دارد. این کمپانی نیز در ایران دارای نمایندگی فروش است؛ اما در سالهای اخیر با توجه به کیفیت بالای محصولات داخلی، حضور این برند نیز در ایران کمرنگ تر از گذشته شده است.

پنجره ترکیه ای تاروس

قیمت پنجره دوجداره ترک تاروس
زمینه های فعالیت ما:
نمایندگی رسمی پخش و فروش پروفیل های درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی ترک تاروس
فروش انواع پروفیل های رنگی و سفید 4 کاناله گسکت دار درجه یک ترک تاروس (با قیمت مناسب)
طراحی و آنالیز درب دوجداره و پنجره یو پی یو سی ترک تاروس با نرم افزار مخصوص یو پی وی سی
تولید انواع درب و پنجره های دوجداره یوپی وی سی ترک تاروس
تولید شیشه های دوجداره
مشاوره و راه اندازی کارگاه درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی ترک تاروس