سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت پنجره دوجداره با شیشه سیم دار

چهارشنبه 96/4/7
9:20 صبح
بهرام پروهان

این شرکت تولیدکننده و عرضه کننده انواع درب و پنجره دوجداره upvc با قیمت مناسب میباشد که وجود انواع مختلف شیشه ها به خریداران این امکان را می دهد که بنا به نوع نیاز خود شیشه های مناسبی را برای درب ها و پنجره های دوجداره شان انتخاب نمایند. یکی از این شیشه ها شیشه ی سیم دار یا مسلح میباشد که شیشه های مسلح بیشترین کاربرد را در درب ها و پنجره های ورودی فروشگاه ها و آسانسور ها دارد.

شیشه سیمی

در سال های اخیر بحث و اختلاف نظر زیادی مبنی بر اینکه آیا شیشه سیم دار (شیشه مسلح) به اندازه کافی ایمن می باشد یا خیر مطرح شده است. دلیل اصلی مطرح شدن این بحث ها، صدمات وارد شده به مردم در محل هایی است که شیشه سیم دار  (شیشه مسلح) در آنجا به کار گرفته شده است.
وجود انواع مختلف شیشه ها برای درب و پنجره دوجداره upvc امروزه به خریداران این امکان را می دهد که بنا به نوع نیاز خود شیشه های مناسبی را برای درب ها و پنجره های یو پی وی سی شان انتخاب نمایند. این شرکت عرضه کننده انواع شیشه ها اعم از تک جداره، دوجداره، سه جداره و ... می باشد. یکی از انواع جدید شیشه های سیم دار (شیشه مسلح) می باشد. بهره گیری از تیمی متخصص و کارآزموده و همچنین دستگاه های صنعتی بروز باعث می شود که محصولات تولیدی این شرکت از بالاترین کیفیت برخوردار باشد.

شیشه سیم دار

متداول ترین شیشه های سیمی ( شیشه های سیم دار)، همان هایی هستند که در درب و پنجره مدارس و مکان های عمومی نصب شده اند و قیمت پنجره دوجداره با شیشه مسلح کمی متفاوت تر است. گرچه شیشه سیمی مقاومت مناسبی در برابر انتقال شعله های آتش و دود دارد اما این شیشه ها نسبت به شیشه های حرارت دیده (سکوریت) یا لمینت مقاومت مناسبی دربرابر ضربه ندارند و ممکن است در هنگام ضربه خطرناک باشند. تحمل ضربه و ضد ضربه بودن عامل بسیار مهمی در مکان های فوق ازجمله مدارس، مهد کودک ها و مکان های تفریحی می باشد.
برای سال های متمادی، تنها نوع شیشه ای که می توانست آزمون های ضد حریق و ضد ضربه را بگذراند، شیشه سیم دار  (شیشه مسلح) بوده است. با ورود شیشه های جدید که کارایی بهتری از شیشه سیمی  (شیشه مسلح) هم در ضد حریق و هم ضد ضربه بودن دارند، بحث ناکارآمد بودن شیشه سیم دار جدی تر شده است. متخصصان و منتقدان استفاده از شیشه سیمی ابراز می کنند که با وجود ورود شیشه های جدید و کارآمدتر دلیلی برای استفاده از شیشه های سیمی (شیشه مسلح) وجود ندارد و این شیشه ها را عامل بروز بسیار از صدمات می دانند. برخی از آنها پیشنهاد تغییر قوانین و آیین نامه ها را داده اند. از طرف دیگر، متخصصان طرفدار شیشه سیمی (شیشه مسلح) ، نصب غیر اصولی و غیر ایمن را عامل بروز صدمات می دانند.