سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

ارزان قیمت ترین درب پنجره دوجداره upvc

پنج شنبه 96/3/25
11:4 صبح
بهرام پروهان

قیمت پنجره دوجداره و درب یو پی وی سی با توجه به نوع آن متغیر است درب ها و پنجره های یو پی وی سی دوجداره ارزان قیمت اکثرا ساخت ایران می باشندو متاسفانه کیفیت بالا و قابل قبولی ندارند و پس از مدتی از کارایی آنها کاسته می شود.

شیشه سانرژی

به منظور مقاوم سازی و تقویت در و پنجره های تولیدی ، از پروفیل های گالوانیزه با ضخامت مناسب در داخل در پروفیل های upvcاستفاده می شوند .به کارگیری پرو فیل گالوانیزه در داخل پرو فیل های اصلی UPVC  و پیچ شدن پنجره، مقاومت در و پنجره های ساخته شده را نیز افزایش می دهد. پرو فیل های گالوانیزه باعث بالا بردن استقامت پرو فیل های UPVC  در برابر فشار باد و فشار های وارده از طرف ساختمان به در و پنجره نیز می شوند.
در استحکام درب و پنجره دوجداره UPVC  با ابعاد استاندارد، به غیر از طراحی عوامل زیر نیز موثر می‌باشند:
پرو فیل و مقاومت خمشی آن
نوع یراق آلات
نوع شیشه
وجود قوطی U گالوانیزه با ضخامت مناسب در سطح مقطع پروفیل و وجود سطح گالوانیزه در جایگاه مخصوص تعبیه شده جهت ورود و اتصال پیچ  به آن و جلوگیری از هرز شدن پیچ.
در صورت بزرگ شدن ابعاد پنجره ها از عرض یا ارتفاع 5/3 متر بهتر است ضخامت قوطی گالوانیزه و در ابعاد بزرگتر ضخامت یا سطح مقطع پرو فیل نیز افزایش یابد .در ارتفاعات زیاد (در برج ها) نیروی باد بیش تر و سطح پنجره بزرگ تر باشد ضخامت این پرو فیل های گالوانیزه بایستی بیش تر باشد؛ این ضخامت از ورق 1 میلی متر شروع شده و بر حسب مورد تا ضخامت از 2میلی متری  می رسد. در اکثر سازندگان درب و پنجره دو جداره برای پنجره های با ابعاد و در طبقات معمول ساختمان ضخامت پرو فیل گالوانیزه مصرفی 25/1 میلی متر می‌باشد.
چند مشخصه بارز و محسنات درب دوجداره و پنجره‌ UPVC
درجه استقامت بسیار بالای پنجره دوجداره UPVC ،قابلیت طراحی و فرم های زیبا جلوگیری از به هدر رفتن انرژی بوسیله پنجره دو جداره یو پی وی سی ،قابلیت جلوگیری از صدا و درجه بالای آگوستیکی، جلوگیری از ورود غبار و آلودگی هوا از بیرون به داخل مقاومت محیطی بالا و مقاومت بالا در برابر تابش اشعه ماورای بنفش خورشید و عدم تغییر رنگ، عدم اشتعال و آتش زایی عدم زنگ زدگی، مقاومت 100%در برابرخوردگی و رطوبت هوا سهولت نصب و امنیت در برابر سرقت خود رنگی و عدم نیاز به رنگ اولیه و سالانه، تولید در رنگ های متفاوت درب و پنجره های دو جداره عدم نیاز به نظافت زیاد و تمیز شدن بسیار آسان مقاوم در برابر همه موارد شیمیایی، قیمت مناسب، تنوع فرم ها و بازشو ها،مقاومت متریالی و نصبی بسیار بالا و فرم و متریال مدرن و کلاسیک و وجود طرح ها و رنگ های متنوع.