سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت پنجره سرتاسری دوجداره پذیرایی در کرج

سه شنبه 101/4/14
1:39 عصر
بهرام پروهان

قیمت پنجره سرتاسری دوجداره پذیرایی در کرج :پنجره های سرتاسری پذیرایی همان پنجره های بزرگی هستند که در طرح ها و رنگ های مختلف عرضه میشوند.از این نوع پنجره در مکان های مختلف استفاده میکنند وکارایی بالایی دارد.پنجره های سرتاسری در خانه هم همین پنجره های بزرگ هستند که سراسر بخش مورد نظر را پوشش میدهند.

قیمت پنجره سرتاسری دوجداره پذیرایی در کرج

این نوع پنجره،پنجره هایی هستند که در قالب های بزرگ طراحی شده اند.معمولا شیشه های سرتاسری در رنگ سفید عرضه میشود و شیشه های بیرنگ ولی شما در مجموعه فرکو میتوانید. با هر رنگی که مدنظرتان است سفارش دهید.

کاربرد های جذاب و منحصر به فرد شیشه در پذیرایی باعث شده است امروزه در خانه های زیادی شیشه سرتاسری مشاهده کنیم.که دلیل استفاده از این نوع پنجره زیبایی و آگاهی از محیط بیرون از خانه است.که باعث میشود تا خانه نورگیر قوی و زیبایی داشته باشد.پنجره های شیشه ای این امکان را به شما میدهد تا با محیط بیرون از خانه تان ارتباط برقرار کنید و از زیبایی های پنجره و شیشه لذت ببرید.

بهترین گزینه برای خانه های لوکس 

در خانه های لوکس که مساحت بالایی دارند اگر دیده باشید حداقل یکی از دیوار ها را پنجره های سرتاسری پذیرایی میزنند. تا نورگیری خوب و مناسب داشته باشد.و ارتباط بالایی با بیرون خانه داشته باشند.علاوه بر کاربردهایی که دارد.زیبایی خاصی دارد و به خانه شما جلوه خاصی میبخشد.

پنجره ی سرتاسری عایق بندی شده

پنجره های سرتاسری پذیرایی یکی از بهترین گزینه هایی که میتوانید انتخاب کنید پنجره ی عایق بندی شده است. تا در برابر گرما و سرما مقاوم باشد.اگر شما پنجره های عادی نصب کنید محل سکونت شما آرامشش را از دست میدهد و صداها وارد محیط خانه تان میشود.عایق بندی شرکت ماندگار یکی از بهترین و مقاوم ترین در ایران است و در برابر گرما و سرما و صدا مقاوم است .

بهترین روش برای عایق بندی پنجره دوجداره کردن آن است.تا بهترین کیفیت را تجربه کنید.بهترین عایق بندی و دوجداره کردن شیشه در شرکت ماندگار است و به شما ضمانت کالا را میدهد .

شیشه های دوجداره با توجه به اینکه لایه بیشتری دارد. مقاومت بسیار بالاتری نسبت به شیشه معمولی دارد و براحتی نمیشکند. و در برابر ضربات معمولی مقاوم است اما اگر سنگ یا اشیای سنگین با قدرت برخورد کند احتمال شکستن دارند.شیشه های دوجداره در پنجره های سرتاسری هم همینطور است و در برابر ضربات معمولی مقاوم است.

ضخامت های مناسب برای پنجره های سرتاسری

پنجره های سرتاسری پذیرایی با توجه به اینکه پنجره ی اصلی در خانه میباشد و افراد تماس بالایی با شیشه ها دارند. بهتر است از شیشه های با ضخامت بالا استفاده کنیم تا در برابر ضربات احتمالی جلوگیری کند.معمولا در همه شرکت ها شیشه ها با ضخامت بالا برای پذیرایی تولید میشود. اما مجموعه تولیدی ماندگار ضمانت کالا دارد و شما میتوانید به دو صورت تلفنی و حضوری سفارش خود را ثبت کنید.

ویژگی های کلی پنجره سرتاسری در یک قاب

زیبایی بالا و مدرن بودن این نوع پنجره
نورگیری مناسب
ارتباط با محیط بیرونی خانه
ضخامت و مقاومت بالا
مقاوم در برابر گرما و سرما
جلوگیری از وارد شدن صدای بیرونی به داخل خانه
نصب و ارسال آسان توسط شرکت ماندگار