سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

خرید پنجره دو جداره مدل فرانسوی در شیراز

پنج شنبه 98/6/7
1:12 عصر
بهرام پروهان

خرید پنجره دو جداره مدل فرانسوی در شیراز :شرکت پنجره ماندگار قصد دارد در این نوشته به موضوع خرید پنجره دو جداره مدل فرانسوی در شیراز برای شما عزیزان بپردازد چنانچه نیاز به اطلاعات بیشتر داشتید با کارشناسان ما تماس بگیرید شرکت پنجره ماندگار در کرج آماده خدمت رسانی به شمار مردم عزیز در سراسر ایران است برای سفارشات و مشاوره با کارشناس فروش ما با شماره 09127298086 تماس بگیرید شرکت پنجره ماندگار تولید کننده انواع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی با بالا ترین کیفیت ، بهترین طراحی و بهترین ضمانت و پشتیبانی در کرج است

پنجره فرانسوی

خرید پنجره دو جداره مدل فرانسوی در شیراز

پنجره دوجداره فرانسوی French window یکی از  پرطرفدارترین پنجره ها برای نصب در آپارتمان و خانه ها مخصوصا در بخش پذیرایی و نشیمن خانه مشرف به تراس و یا منظره است.نوع باز شدن پنجره به صورتی است که بعد از باز شدن دولنگه کنار یکدیگر، محیط ایجاد شده بدون هیچگونه مانعی است.

پنجره دوجداره فرانسوی از دو لنگه پنجره لولایی ایجاد شده است که بر عکس جهت یکدیگر باز می شوند و مثل پنجره دو لنگه بازشو دارای مولیون است ولی طراحی پنجره فرانسوی، به نوعی است که اگر زمانی که دو لنگه باز می شوند، پروفیل مولیون به همراه پروفیل بازشو، باز می‌شود و چیزی به عنوان جداکننده در محیط میانی دو لنگه دیده نمی‌شود.

در حقیقت یکی از لنگه ها دارای دستگیره و لنگه ی دیگر بدون دستگیره است.

 در زمان های غیر واجب میتوان یک لنگه پنجره را ثابت و از یک لنگه دیگر به عنوان بازشو به کار برد 

مکانیزم بازشو پنجره دوجداره فرانسوی                                                                                

در درب و پنجره دوجداره فرانسوی فقط یکی از لنگه های بازشو دستگیره دارد. مکانیزم بازشوی فرانسوی به این شکل است که یکی از لنگه ها با به کار بردن از دستگیره باز می شود و لنگه دیگری با به کار گیری از چفت داخلی باز می شود.

خرید پنجره

لزوم به کار گیری از پنجره دوجداره فرانسوی در ابعاد خاص  

کارایی درب فرانسوی در مواردی است که به عرض زیادی بازشو نیاز است. برای مثال جهت آنکه عرضی به ابعاد 120 سانتی متر برای بازشو نیاز باشد باید درب فرانسوی به کار ببرید. در حالتی که این درب را به شکل تک لنگه در نظر بگیریم،طی گذشت زمان به علت وزن زیاد شیشه و استاندارد لولاها باعث افتادگی لنگه بازشو خواهند شد.

 ویژگی‌ها و مزایای درب و پنجره دوجداره فرانسوی:

1.قابلیت باز شدن هر دو لنگه بازشوی پنجره دوجداره فرانسوی.

2.لنگه دارای دستگیره را می توان به تنهایی باز کرد.

3.قابلیت نصب انواع سیستم تک حالته و دو حالته بر روی بازشوی پنجره و درب فرانسوی وجود دارد.

4.درب فرانسوی یو پی وی سی به کار گیری از بیشترین فضا را برای عبور و مرور ممکن میسازد.

5.برای پنجره یا درب فرانسوی به علت آسانی و راحتی از توری پلیسه دو طرفه به کار برده میشود