سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

پنجره تک حالته دکوراتیو شیشه رنگی در ارومیه

دوشنبه 98/5/28
2:32 عصر
بهرام پروهان

پنجره تک حالته دکوراتیو شیشه رنگی در ارومیه:پنجره تک حالته، دارای استفاده های زیادی است. ولی برای آشنایی بهتر و شناخت بهتر آن بابد مزایا و معایت آن را هم بشناسید. از مهمترین مزایای کاربردی پنجره تک حالته این است که، پنجره تک حالته را می توان به آسانی جایگزین پنجره های استاندارد قدیمی نمود. این کار سبب می شود تا نمای جدیدی به ساختمان تان بدهید بدون اینکه نیاز به مجددا سازی ساختمان تان داشته باشید.

تک حالته

پنجره تک حالته دکوراتیو شیشه رنگی در ارومیه

یک نکته با اهمیت و قابل توجه برای طراحی و کارایی های متفاوت پنجره تک حالته قابلیت ترکیب آن با پنجره  های دیگر است. به طور مثال، می توان طراحی پنجره های ثابت و پنجره های تک حالته را باهم ترکیب نمود. از نظر کنار هم قرار دادن یا جابجایی بخش ثابت و یا متحرک تغییر داد تا بدین طریق تنوع و زیبایی خاصی را با توجه به محل استفاده از بخش ثابت و متحرک بدست آورد.

مزایا تک حالته دکوراتیو شیشه رنگی

حسن دیگر پنجره تک حالته دکوراتیو شیشه رنگی یو پی وی سی به پایین بودن هزینه این نوع پنجره ها نسبت به سایر مدل ها است. تنها محدودیت پنجره تک حالته یو پی وی سی رعایت استاندارد، دقیق ابعاد و وزن پنجره می باشد. از دیگر مزایای این پنجره  تک حالته یو پی وی سی تعویض آسان یراق آلات و لولاهای آنها می باشد. پنجره تک حالته یوپی وی سی فقط به صورت افقی حرکت می کند ولی چفت و بست بسیار خوبی دارند. و در ضمن کارایی آن هم برای فضاهایی است که نیاز داریم باز و بسته شدن پنجره فقط  از یک سمت حالت پذیرد.

پنجره

کارایی پنجره تک حالته یو پی وی سی با توجه به خصوصیاتش می باشد. به طور مثال: هنگامی که بودجه شما محدودیت دارد، پایین بودن قیمت تک حالته نسبت به سایر مدل های پنجره گزینه خیلی مناسبی محسوب می شود. باز شدن تک حالته بر روی یک محور و به صورت افقی می باشد. قابلیت تغییر جهت باز شدن تک حالته  از راست به چپ و یا از چپ به راست، از ویژگی های این پنجره ها می باشد. این قابلیت به شما کمک می کند تا در صورت تمایل  امکان جابجایی از دو سمت را داشته باشید. و انجام این کار با کمترین قیمت و در کمترین زمان امکان پذیر می باشد.