سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

خصوصیات شیشه دو جداره در پنجره یو پی وی سی

یکشنبه 98/5/13
5:27 عصر
بهرام پروهان

خصوصیات شیشه دو جداره در پنجره یو پی وی سی:شیشه دو جداره در درب و پنجره های دو جداره از دو لایه شیشه موازی که در کنار هم قرار گرفته اند ساخته شده است.پروفیلی از جنس آلومینیوم و ماده رطوبت گیر، بین دو لایه شیشه دو جداره قرار می گیرد

پ

 

خصوصیات شیشه دو جداره در پنجره یو پی وی سی

 

از ویژگیهای بهترین مارک شیشه دوجداره پنجره دو جداره یو پی وی سی نسبت به شیشه معمولی و تک جداره عایق حرارتی است به این صورت که پنجره دو جداره یو پی وی سی تا حد زیادی از هدر رفتن گرما و به طور کل ازهدر رفتن انرژی جلوگیری می کنند ولی شیشه های تک جداره به دلیل درزهای موجود در آن انرژی را هدر داده و هوای گرم به راحتی خارج می شود و هدر می رود.

ویژگی دیگر پنجره ها با بهترین شیشه های دو جداره عایق صوتی است به این صورت که پنجره های دو جداره یو پی وی سی بین 30تا 35دسیبل شدت صوت را کاهش می دهد.

مزیت دیگر شیشه های دو جداره، که قابلیت مهمی نیز می باشد اینست که شیشه دوجداره ایمنی بیشتری نسبت به تک جداره دارد و در هنگام ترک برداشتن شیشه فرونمی ریزد و درجای خود باقی می ماند که آرامش و امنیت بیشتری برای ساکنین فراهم می کند. این مزایا و برخی مزایای دیگر سبب شده است که مصرف کنندگان تمایل بیشتری به شیشه های دوجداره نشان دهند و نیاز بازار به این کالای مفید افزایش یابد.

شیشه دو جداره( Duble Glazed glass )

آیا می دانید شیشه دو جداره چه تاثیری در جلوگیری از اتلاف انرژی دارد؟ آیا می دانید انرژی گرمای بسیاری در خانه شما تلف می شود؟ در یک خانه معمولی 25%گرما از طریق دیوارها و حدود 40%از طریق پنجره ها اتلاف می شود.

از آن جایی که شیشه قادر به هدایت گرما و سرما بین دو محیط می باشد، بنابراین پنجره ها در هر ساختمان مهم ترین نقاط انتقال دهنده دمای فضای خارج به محیط داخل محسوب می گردند.

موضوعی که امروزه مهندسان و معماران در طراحی و اجرای پروژه های ساختمانی با آن روبرو می باشند کنترل و حفظ گرمای محیط ساختمان در زمستان و سرما و برودت فضای داخل در تابستان می باشد.

ویژگی مهم شیشه دوجداره عایق بودن آن است. منطق فیزیکی عملکرد شیشه دو جداره بسیار ساده است. همان طور که ذکر شد شیشه عایق حرارتی بسیار خوبی نیست. این بدان معناست که در یک روز سرد زمستانی یک شیشه تک جداره مقدار قابل توجهی از گرمای داخل منزل را به خارج هدایت می کند. به همین ترتیب در یک روز گرم تابستان شیشه تک جداره به آسانی گرمای محیط بیرونی را به داخل آورده و در پنجره دو جداره با کیفیتنتیجه باعث افزایش دمای درون ساختمان می شود. 

هوا و گاز (آرگون) هدایت کننده حرارتی ضعیف تری هستند. هوا یا گاز بین دو جداره شیشه باعث عدم تبادل حرارت محیط بیرون و داخل شده و محل سکونت شما را در تابستان خنک و در زمستان گرم نگاه می دارد. استفاده از شیشه دوجداره موجب کاهش اتلاف انرژی به روش رسانش شده و به سبب فاصله بین دو جداره میزان انتقال انرژی به روش جا بجائی نیز فوق العاده اندک است. 

اختلاف عایق صوتی و حرارتی شیشه های تک جداره و دو جداره بسیار قابل ملاحظه می باشد.

به همین دلیل در معماری مدرن استفاده از پنجره های عایق و نصب شیشه های دوجداره بر روی آن به امری رایج بدل گردیده است.