سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

فروش پنجره دوجداره ویستابست خلیجی

دوشنبه 98/3/13
3:9 عصر
بهرام پروهان

فروش پنجره دوجداره ویستابست خلیجی: استفاده از نمای پنجره های پیش آمده با استفاده از پنجره های دوجداره خلیجی ویستابست به دلایل مختلف می تواند باعث مدرن شدن و خاص شدن دکوراسیون خانه شما شود. برخی افراد تصور می کنند که پنجره های موسوم به خلیجی یا شاه نشین تا حد زیادی قدیمی و از مد افتاده است  ,اما از نظر طراحان حرفه ای دکوراسیون، استفاده از این نوع پنجره های یو پی وی سی  ویستابستمزایایی دارد که آنها را تبدیل به انتخابی مناسب و قابل توجه می کند. با توجه به همین مزایا و نکات مثبت، در ادامه ایده های دکوراسیون را با محوریت پنجره های خلیجی در فضای داخلی منازل را ارائه خواهیم کرد.

 

پنجره دوجداره خلیجی

فروش پنجره دوجداره ویستابست خلیجی

. پنجره های خلیجی دوجداره یا شاه نشین می توانند محلی برای استراحت و خلوت کردن باشند .برای آنکه محیط لوکس اتاقتان را تکمیل کنید، از یک تشک نرم و با کیفیت با پارچه هایی نرم و آرامش بخش استفاده کنید و یک نشیمنگاه دنج و راحت در کنار مناظر طبیعی و چشم اندازهای پنجره ها بسازید. همچنین می توانید از کوسن های مختلف، بالشت های بزرگ و نرم، و دیگر وسایلی که می تواند برای یک استراحت خوب و همراه با آرامش کمکتان کند، بهره بگیرید.

پنجره خلیجی ویستابست

فروش پنجره دوجداره ویستابست

این پنجره‌های ویستابست به دلیل هزینه‌ی بالا و در نظر گرفتن مکانی مناسب برای آنها، دارای اشکالاتی هستند اما به دلایل زیر، اختصاص بخشی از فضای آپارتمان به این پنجره‌ها، مزایای زیادی دارد:

شاید تصور کنید پنجره‌های یو پی وی سی خلیجی، پیش آمده یا شاه نشین، منسوخ شده‌اند, در حالی که این پنجره‌ها، هنوز هم در برخی از ساختمان‌ها و ویلا ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. این پنجره‌ها به دلیل هزینه‌ی بالا و در نظر گرفتن مکانی مناسب برای آنها، دارای اشکالاتی هستند اما به دلایل زیر، اختصاص بخشی از فضای آپارتمان به این پنجره‌ها، مزایای زیادی دارد؛


  •  بخشیدن احساسی مینمالیست، مدرن و لطیف به فضا
  •  اضافه کردن نور و روشنایی به ویژه با شیشه‌های پانوراما که نور را از زوایای مختلف به فضا هدایت می‌کنند
  •  بهترین ترکیب با فضاهای ذخیره‌سازی مانند کتابخانه، قفسه و …
  •  قرار دادن آیتم‎‌های گوناگون در کنار هم؛ پنجره و روشنایی در کنار تخت خواب، میز غذاخوری، میز مطالعه و …
  •  قابی زیبا برای نمایش مناظر