سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

خرید پنجره 2 جداره سین دژ فولکس واگنی

سه شنبه 98/3/7
4:31 عصر
بهرام پروهان

خرید پنجره 2 جداره سین دژ فولکس واگنی: این نوع از پنجره های فولکس واگنی سین دژ جایگزین مناسبی برای پنجره های کشویی میباشد. از لحاظ عایق بودن نسبت به سر و صدا و گرد و غبار واتلاف انرژی فوق العاده بوده ، پروفیل یو پی وی سی مورد استفاده در این پنجره ها معمولی بوده اما یراق آلات مورد استفاده نسبت به نمونه های دیگر گرانتر میباشد.حالت بازشوی آنها همانند درب ماشین ون میباشد.این پنجرها قیمت تمام شده بیشتری نسبت به انواع دیگر پنجره دارد .اما هم زیبایی بیشتر وعایق بندی بهتری نسبت به پنجره ها ی کشویی دارند. قیمت پنجره دوجداره فولکس واگنی با در نظر گرفتن قیمت دیگر محصولات درب و پنجره یو پی وی سی از جمله تک حالته و دوحالته گرانتر است. از یراق فولکس واگنی می توان در هر برندی مانند پنجره وین تک و پنجره ویستابست و یا حتی در تعویض پنجره های قدیمی بدون تخریب نیز استفاده کرد.

پنجره فولکس واگنی

خرید پنجره 2 جداره سین دژ فولکس واگنی

در پنجره های 2 جداره فولکس واگنی سین دژ سیستم بازشو پنجره به صورت ریلی و مانند ماشین های فولکس واگن می باشد. این نوع از پنجره به دلیل نوع یراق آلات خاص خود، مصارف خاصی هم دارد.باز شدن سش (باز شو) تا زاویه 45 درجه، اشغال نشدن فضا در هنگام باز و بسته شدن و درارا بودن سه نوع مختلف اتومات، نیمه اتومات و معمولی از جمله مهم ترین خصوصیات پنجره های فولکس واگنی می باشد. یکی از مهمترین و گران قیمت ‌ترین انواع یراق ‌آلات موجود در بازار به نام سیستم فولکس واگنی (Tilt & Slide) می باشد.

 اولین مسئله ‌ای که در خصوص این نوع خاص از یراق ‌آلات و دلیل استفاده از آنها باید مورد توجه قرار گیرد این است که، استفاده از یراق ‌آلات فولکس واگنی برای تسهیل در ساخت پنجره‌هایی که ابعاد عرض و ارتفاع بازشو آنها بزرگتر از حد معمول می باشد، مناسب است.

یراق فولکس واگنی باید تحمل وزن 130 کیلوگرم را داشته باشد و همچنین تک تک اجزاء تشکیل دهنده یراق فولکس واگنی باید توان حفظ کارایی در حداکثر طول و عرض استاندارد را دارا باشد یراق‌آلات فولکس واگنی از قطعات متعددی تشکیل شده است که گاهی در مواردی در میان برخی تولیدکنندگان لزوم استفاده از کلیه قطعات موجود در هر ست با هدف کاهش بهای تمام شده مورد غفلت قرار می‌گیرد.

پنجره دوجداره فولکس واگنی

خرید پنجره 2 جداره سین دژ

پنجره دوجداره فولکس واگنی  سین دژ در سه حالت قرار می گیرد. حالت های آن شامل حالت بسته، حالت بازشو از بالا و حالت باز می باشد. هنگام بسته شدن بدلیل چسبیدن بازشو به فریم، عایق بندی نسبت به جریان هوا و گردوغبار بصورت 100% انجام می گیرد.

فیتینگ بیشتر از بارزترین مزیت های بازشوی فولکس واگنی نسبت به بازشوی کشویی است و این قابلیت به دلیل جدا شدن پنجره از چهارچوب اصلی خود و قرار گرفتن در ریل مجزاست .نکته آخر در ارتباط با یراق آلات پنجره فولکس واگنی است که از قدیم در سایر متریال های پنچره های دوجداره مورد استفاده بوده است و این یراق آلات نیز جزو زیباترین یراق آلات پنجره می باشد . این نوع پنجره سین دژ نیز مانند دیگر محصولات UPVC دارای طرح و رنگ بندی های متنوع و گسترده ایست (رنگ بندی های upvc) که با توجه به سلیقه مشتری و طراحی داخلی محل نصب قابل انتخاب می باشد .