سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت پنجره یو پی وی سی ویستابست تک حالته

یکشنبه 98/3/5
4:21 عصر
بهرام پروهان

قیمت پنجره یو پی وی سی ویستابست تک حالته: بازشوی این نوع از پنجره یو پی وی سی، باز شدن بر روی یک محور به صورت افقی می باشد.این نوع از پنجره یو پی وی سی دارای ویژگی هایی همچون پایین بودن قیمت نسبت به بقیه بازشو ها  ,تغییر جهت بازشو از راست به چپ و یا از چپ به راست با کمترین زمان و قیمتو همچنین اجرا در محل تغییر جهت بازشو از راست به چپ و یا از چپ به راست با کمترین زمان و قیمت و همچنین اجرا در محل, تعویض راحت لولا ها و یراق آلات درصورت نیاز میباشد.نوعی دیگر از مدل های پنجرهدو جداره ویستابست ، به نام تک حالته معروف می باشد. دلیل نام گذاری این مدل نیز این می باشد که نوع تک حالته پنجره دوجداره فقط بر روی یک محور قابلیت باز شدن دارد. ضمن اینکه میزان باز شدن آن نیز توسط یک جک ثابت شده است.

پنجره دوجداره تک حالته

قیمت پنجره یو پی وی سی ویستابست تک حالته

 

پنجره های دوجداره تک حالته ویستابست نیز از ارزان قیمت ترین مدل های پنجره های upvc هستند؛ به خاطر استفاده کم از یراق آلات در این پنجره ها و نصب آسان تر آنها ، هزینه ساخت و نصب این نوع پایین تر از سایر پنجره دو جداره می باشد.

البته نکته مهمی که چند بار آن را در بخش های مختلف تذکر دادیم این است که : کیفیت پنجره های دوجداره به نوع آنها بستگی زیادی ندارد و مهمترین مسئله در کیفیت یک پنجره ، نوع پروفیل upvc و یراق آلات استفاده شده در آن می باشد.

مهمترین موارد استفاده شده از پنجره های دو جداره تک حالته در محل هایی میباشد که نیاز زیادی به باز و بسته شدن پنجره نیست. مثلا استفاده از نوع تک حالته پنجره های دوجداره در اتاق های اداری یک شرکت.

بازشوی این نوع از پنجره یو پی وی سی ویستابست ، باز شدن بر روی یک محور به صورت افقی می باشد.این نوع از پنجره یو پی وی سی دارای ویژگی هایی همچون پایین بودن قیمت نسبت به بقیه بازشو ها ,تغییر جهت بازشو از راست به چپ و یا از چپ به راست با کمترین زمان و قیمتو همچنین اجرا در محل تغییر جهت بازشو از راست به چپ و یا از چپ به راست با کمترین زمان و قیمت و همچنین اجرا در محل, تعویض راحت لولا ها و یراق آلات درصورت نیاز میباشد.

پنجره دوجداره تک حالته

قیمت پنجره یو پی وی سی ویستابست

پنجره دوجداره ویستابست جزء یکی از برند های شناخته شده می باشد که در صنعت پنجره دوجداره یو پی وی سی مورد استفاده قرار میگرد. بهتر است بدانید تعداد زیادی از شرکت ها وجود دارند که در صنعت درب و پنجره دوجداره و تهیه ابزارآلات و پروفیل های این صنعت در حال فعالیت می باشند ، که بعضی از این شرکت ها به صورت حرفه ای در حال فعالیت می باشد و در سطح بازار دارای محبوبیت بالای می باشد یکی از این شرکت ها که دارای محبوبیت بالا می باشد پنجره دوجداره ویستابست می باشد که توسط شرکت ویستابست ارائه می شود. و مهم ترین ویژگی آن قیمت پنجره دوجداره ویستابست میباشد .