سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

فروش پنجره فولکس واگنی همارشتن برای تراس

شنبه 98/3/4
5:17 عصر
بهرام پروهان

فروش پنجره فولکس واگنی همارشتن برای تراس : از آنجا که شرکت همارشتن از تدوین‌کنندگان استاندارد پروفیل در کمیته تدوین بوده، لذا با پایبندی و تعهد به کیفیت، توانسته است اولین دریافت‌کننده گواهی‌نامه فنی از مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن در زمینه تولید پروفیل یو پی وی سی جهت استفاده در ساخت درب و پنجره دو جداره در شرایط آب و هوایی مختلف باشد. ضمناً این شرکت تنها دارنده استاندارد کارخانه‌ای در زمینه تولید پروفیل upvc در کشور بوده که در حال هم‌اکنون نیز گواهی‌نامه 17025 که هدف اصلی آن پایش دائمی کیفیت است، را دریافت کرده است. در حقیقت مزیت اصلی همارشتن کیفیت پایدار بر اساس آینده‌نگری و با اتکا به دانش و تکنولوژی روز است.

پنجره فولکس واگنی

فروش پنجره فولکس واگنی همارشتن برای تراس

این نوع پنجره دوجداره فولکس واگنی یکی از با کیفیت ترین نوع پنجره دوجداره می باشد که با توجه به عملکرد بازشو و اشغال فضایی بسیار کم در هنگام باز شدن، محبوبیت خاصی پیدا کرده است. پنجره ای کاملا عایق با طول عمر بسیار بالا.

 یراق بکار رفته در این نوع پنجره دوچداره یراق فولکس واگنی فول اتومات و نیمه اتومات ROTO و GU آلمان می باشد. باز شو در یراق فول اتومات تنها با اشاره یک انگشت به حرکت در آمده و در جای خود قرار می گیرد و جهت لنگه های بزرک تا عرض 1/60 و ارتفاع 2/40 بسیار مناسب و ایده آل می باشد.

جهت عرض های بازشو کمتر با توجه به تفاوت قیمت یراق در نوع فول و نیمه ، می توان جهت پنجره دوجداره فولکس واگنی از نوع نیمه اتومات استفاده کرد که عملکردی بسیار عالی دارد.

پنجره فولکس واگنی تراس

فروش پنجره فولکس واگنی همارشتن

نکات مهم در تولید پنجره دوجداره فولکس واگنی برای تراس :

1- بهتر آن است که از پروفیل سری 60 با لنگه درب جهت بازشو استفاده گردد. 

2- استفاده از یراق آلمانی GU و ROTO 

3- جهت انتخاب یراق حتما عرض و ارتفاع بازشو و وزن لنگه محاسبه گردد در عیر اینصورت پنجره به سختی باز و بسته می شود و به مرور زمان عملکرد خود را از دست خواهد داد.

4- ریل یراق پنجره فولکس واگنی حتما در خط تولید و محل کارخانه و با استفاده از شابلون مربوطه نصب گردد و هرگز توسط نصاب در سر پروزه نصب نگردد.

5- استفاده از گالوانیزه یکپارچه با ضخامت 1/5 میلی متر و لاستیک EPDM

رعایت کردن موارد بالا باعث می گردد تا محصول تولید شده از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد.