سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

فروش پنجره upvc در غرب تهران لوکس

سه شنبه 98/2/24
4:47 عصر
بهرام پروهان

فروش پنجره upvc در غرب تهران لوکس : در ده 60 میلادی آلمانی­هایی متوجه شدند که upvc به دلایل بسیاری از جمله سبکی وزن، خمش­ پذیری، عدم اشتعال سریع، عایق بودن در مقابل حرارت و جریان الکتریسیته، مقاومت در برابر مواد شیمیایی و بیولوژیک، قابلیت تبدیل به سطوح سیقلی، قابلیت تلفیق با مواد افزودنی مختلف، انعطاف­پذیری و به کار بردن طرح­های متعدد در آن و … می­تواند جایگزین مناسبی برای آلیاژهای فلزی و غیر فلزی در صنعت در و پنجره ­سازی دوجداره شود. با بهبود تکنولوژی و ابزارآلات مورد استفاده در تولید و طراحی پروفیل­ها و نیز اصلاح فرمولاسیون، در و پنجره هایی لوکس با کیفیت عالی و مرغوب تولید گردیدند.

پنجره دوجداره

فروش پنجره upvc در غرب تهران لوکس

در شروع دهه 90 میلادی تعداد پنجره ­های upvc فروخته شده در آلمان بیش از پنجره­های چوبی یا آلومینیوم بود در سال 1997 حدود 5/83 میلیون واحد پنجره upvc در اروپا فروخته شده بود که بیشتر آنها در اروپای غربی بودند اما به دنبال توسعه یافتن و نوسازی کشورهای اروپایی شرقی استفاده از این پنجره­ها در کشورهای اروپای شرقی نیز به سرعت گسترش یافت. بزرگترین بازار اروپای شرقی در حال حاضر کشور لهستان با فروش 7/1 میلیون واحد پنجره و کشور چک با فروش 8/1 میلیون پنجره می باشد. حال نزدیک به 50 سال است که استفاده از پنجره­های upvc در اروپا رواج یافته و یکی از مطمئن­ترین و پر مصرف­ترین مواد اولیه در ساختار و پنجره و دارای مشخصه­ های زیبایی و استحکام می­باشد.

پنجره یو پی وی سی

فروش پنجره upvc در غرب تهران

هر محصولی که تولید میشود دارای مزایا و معایب متعددی می باشد که پنجره دوجداره upvc نیز از این موضوع مستثنا نیست, پنجره دوجداره upvc دارای متریالی کاملاً عایق می باشد که استفاده از شیشه های یک ، دو و یا سه جداره می تواند میزان عایق بندی را در پنجره های دوجداره بسیار افزایش دهد. اما باید به این نکته توجه نمایید در صورتی که پروفیل upvc پنجره از کیفیت استانداردی تهیه نشده باشد و از مواد زاید و یا بازیافتی پی وی سی تهیه شده باشد با گذشت زمان موجب شکستگی و یا تغییر رنگ خواهد شد.


مزایا و معایب پنجره دوجداره upvc

1-امنیت بالا در پنجره دوجداره upvc
پروفیلهای پنجره دوجداره دارای گالوانیزه می باشند که همین امر موجب استحکام بخشیدن به پنجره ها در مقابل تغییرحالت و سبب ثبات یراق آلات نبز می باشد.
پنجره های دوجداره upvc با توجه به وجود قفل کننده های متعدد که در اطراف باز شو قراردارد ، علاوه بر عایق سازی مناسب و جذب شدن دو قسمت ثابت و بازشو پنجره ، موجب افزایش ایمنی و امنیت نیز می گردد.
2- عایق صوت
پنجره های دوجداره به دلیل استفاده از PVC و طراحی داخلی (سطح مقطع) عایق صوت می باشد.
3- تنوع رنگ در پنجره دوجداره upvc
با توجه به تکنولوژی خاص در رنگ آمیزی می توان رنگهای متنوعی را در پنجره های upvc سفارش داد.
4-عایق در برابرنفوذ آب و گرد و غبار
پنجره های دوجداره، با استفاده از دو یا سه نوار آبندی در قسمت شیشه و بازشو و همچنین طراحی ویژه مقطع پروفیل upvc از نفوذ باد ، آب و گرد و غبار به داخل پنجره ها جلوگیری می کند .