سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت پنجره کلنگی یو پی وی سی

یکشنبه 96/2/31
11:28 صبح
بهرام پروهان

قیمت پنجره های دوجداره یو پی وی سی با توجه به طرح های مختلف متنوع است. پنجره دوجداره کلنگی (Tilt) به صورت یک جهت بازشو می‌باشد و همچنین قابلیت تغییر جهت بازشو ( از بالا به پایین و برعکس) از بالا به بیرون و پایین به بیرون با توجه به سلیقه و نوع سفارش مشتری را دارد.معمولا پنجره یو پی وی سی کلنگی (Tilt) در اندازه های کوچک ساخته می شود و خروج بخار هوا را به راحتی ممکن می سازد. استفاده رایج از پنجره دوجداره کلنگی (Tilt) مربوط به سرویس های بهداشتی و حمام است. در این فضاها دید به بیرون اهمیتی ندارد و تنها ورود نور و تهویه هوا اهمیت دارد.

Canopy-Pic4-450-280



پنجره های دوجداره یو پی وی سی مدل پنجره دوجداره کلنگی بیشتر برای سرویس های بهداشتی و حمام مورد استفاده قرار می گیرند. ابعاد این پنجره ها نباید زیاد باشد و ما محدودیت در اندازه داریم. به این دلیل که لولا تحمل وزن زیاد پنجره را ندارد. بنابراین اکثر این پنجره های کلنگی ابعاد بسیار کوچکی دارند.
در نوع بازشو علاوه بر قابلیت بازشو لولایی ، امکان باز کردن پنجره از بالا نیز وجود دارد .این نوع بازشو ، ضمن بارندگی خطر ورود باران بداخل اتاق نیز وجود ندارد. وجود پرده نیز مزاحمتی برای بازشدن لت پنجره بوجود نمی آورد. سیستم بازشو این پنجره تک حالته میباشد که حول محور زیرین خود باز میشود. بازشدن این پنجره تا زاویه 45 درجه میباشد.
موارد استفاده آن بیشتر در سرویس های بهداشتی و راه پله ها میباشد.
قیمت پنجره کلنگی یو پی وی سی و مزایای آن :
1– قابلیت نصب دو نوع یراق (اسپانیولت و فینگرپول)
2– قابل استفاده در سرویس‌های بهداشتی، حمام، راه پله‌ها و نورگیر‌های قابل دسترسی
3– تعویض و نصب سریع یراق نوع فینگرپول در صورت آسیب دیدگی
4– قابلیت تغییر جهت بازشو ( از بالا به پایین و برعکس) از داخل بالا به بیرون و پایین به بیرون با توجه به سلیقه و نوع سفارش مشتری

پنجره یو پی وی سی

مراحل تعویض پنجره قدیمی
پروژه تعویض پنجره های قدیمی با پنجره های یو پی وی سی در یک پروژه بازسازی در مقایسه با بخش های دیگر، ساده ترین قسمت پروژه می باشد زیرا هیچ گونه تخریب ، آهن کشی ، کچ کاری ، بنایی و … را نمی طلبد!
یکی از مزیت های مهم درب و پنجره های دوجداره upvc امکان نصب بر روی ساختمان هایی با درب و پنجره های قدیمی میباشد. این شرکت از سالها قبل اقدام به تعویض پنجره های قدیمی بدون هیچ گونه تخریبی در نما و داخل ساختمان کرده است. در این روش ابتدا گروه کارشناسی شرکت جهت بازدید و اندازه گیری به محل مورد نظر اعزام می شوند. پس از اندازه گیری نمونه طرح های ممکن، انواع رنگ شیشه دوجداره، انواع بازشو، انواع یراق آلات و نحوه کار هرکدام و انواع رنگ پروفیل با کارفرما هماهنگ و یادداشت می شود. در کوتاه ترین زمان ممکن نقشه های اولیه و حدود قیمت پنجره دوجداره و شیشه دوجداره برای کارفرما ارسال می شود.