سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت درب رنگی همراه توری مخصوص هتل بیمارستان

شنبه 98/2/14
11:50 صبح
بهرام پروهان

قیمت درب رنگی همراه توری مخصوص هتل بیمارستان : درب دوجداره upvc از ماده سخت و محکم یو پی وی سی ساخته شده است که سبب می شود تا شکل چند محفظه ایی آن باعث شود تا در مقابل اتلاف گرما و سرما و تعریق مقاوم تر باشد.درب دوجداره upvc زمانیکه در برابر گرما و سرمای خیلی زیاد قرار می گیرد تغییر شکل نمی دهد. هسته فلزی آن تضمین می کند که درب دوجداره upvc فرم و پایداری خود را حفظ می کند. هین ویژگی ها باعث میشود استفاده از درب دو جداره برای مکان هایی مثل بیمارستان ها و هتل ها گزینه مناسبی باشد. 

درب دوجداره

 

قیمت درب رنگی همراه توری مخصوص هتل بیمارستان 

لزوم استفاده درب دوجداره رنگی همراه توری :

عایق گرما و سرما:

طبق مطالعات سازمان بهینه سازی مصرف سوخت، 48 درصد راه های نفوذ هوا از درب ها و 24 درصد از درها است. عایق بودن شیشه ها، اتلاف انرژی های سرمایشی و گرمایشی را تا 45 درصد کاهش می دهد.

عایق صوتی:شیشه های چند جداره، نوع گاز مصنوعی بین شیشه ها، استفاده از درزگیرهای لاستیکی مناسب و همچنین فضای متخلخل پروفیل های UPVC   ، موجب شده این درب ها نسبت به درب های فلزی سبکتر بوده، در عین حال عایق خوبی در مقابل صوت می باشند و مقاومت کافی در برابر باد و طوفان و لرزش در هنگام باد از خود بروز دهند.

کارایی و تنوع شکل و رنگ:

تنوع رنگ و قابلیت ساخت با طرح های متنوع، درب ها را برای هر نوع معماری مناسب می سازند.قابلیت چرخش درب بر روی دو محور افقی و عمودی به وسیله چرخش دستگیره: امکان استفاده راحت برای تهویه ی هوا یا باز و بسته کردن درب ها را فراه می سازد.

اقتصادی:

درب های upvc   رنگی نیاز به رنگ آمیزی ندارند و بنا به درخواست مشتری به صورت سفید و یا رنگی تولید می شود. درب و درب های upvc  به راحتی با محلول های آب و صابون تمیز می شوند و نیازی به جلا و رنگ آمیزی دوره ای ندارد.

بهداشتی و مقاوم در برابر مواد اسیدی و یازی:

بنا به خواص ماده UPVC، درب و درب های upvc مقاومت بسیار خوبی در مقابل شرایط جوی، رطوبت، حرارت و سرما از خود نشان میدهند. بخصوص در محیط های اسیدی و بازی دچار خوردگی و پوسیدگی نمی شوند. علاوه بر آن رشد باکتری ها در ماده PVC بسیار محدود بوده و در مجموع، این خواص استفاده از درب و درب های upvc در بیمارستان ها و آزمایشگاه ها را برجسته می سازد.

شستشوی آسان :

در و درب ها طوری طراحی می شوند تا بتوان به تمام قسمت های درب از جمله قسمت های پشتی دسترسی پیدا کرد و با دست و شوینده ها تیمز کرد .

همبستگی با طبیعت:

مواد UPVC صد در صد قابل بازیافت و برگشت به چرخه تولیدند. همچنین درب های قدیم و ضایعات ساخت درب های PVC می توانند خرد شده و مجدداً در ساخت دیگر محصولات مورد استفاده قرار گیرند.

ضد اشتعال و برق گرفتگی:

 

دمای احتراق ماده (PVC) 380 درجه سانتیگراد است، که در مقایسه با درب های چوبی دیرتر مشتعل شده و بر خلاف چوب مادهPVC با دور نمودن منبع حریق خود به خود خاموش می شود. همچنین استفاده از مواد افزودنی (مولتی فایرها) سرعت انتشار حریق را بسیار کند می کند. مقاومت الکتریکی ماده UPVC

درب دوجداره upvc

قیمت درب رنگی همراه توری

 

تطابق هارمونی رنگ درب و پنجره های دوجداره با کلیت ساختمان هتل  ها یا بیمارستان ها، مورد توجه تمامی معماران و پیمانکاران است. در اکثر طراحی های ساختمان، از درب و پنجره های سفید استفاده می شود، اما در صورت درخواست برای درب های رنگی چه باید کرد؟ شرکت های تولید کننده پروفیل همانند درب ویستابست و درب وین تک برای پاسخگویی به درخواست مشتری، درب UPVC رنگی و لمینت به بازار عرضه کرده اند. این پروفیل هااز مقاومت بالایی برخوردارند و زیبایی دوچندان به درب ها می دهند و قیمت آن نسبت به پروفیل سفید بالاتر است.