سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

محاسبه آنلاین قیمت درب دو جداره upvc

سه شنبه 98/2/10
10:42 صبح
بهرام پروهان

محاسبه آنلاین قیمت درب دو جداره upvc : با توجه به تعداد بسیار تولید کننده انواع درب دو جداره یو پی وی سی از اینرو استعلام قیمت درب دوجداره upvc  در بین تولید کنندگان متفاوت می باشد.  در این مقاله سعی شده است تا به بررسی دلیل اختلاف قیمت درب دوجداره upvcدر بین تولید کنندگان و نمایندگان ، پرداخته شود. استعلام قیمت درب دوجدارهیو پی وی سی با ابعاد فرضی می باشد.جهت برآورد دقیق پروژه خود می توانید با مشاور تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان پنجره ماندگار اطلاعات و قیمت درب و پنجره دوجداره را در اختیار شما قرار دهند. 

درب دوجداره upvc

محاسبه آنلاین قیمت درب دو جداره upvc

نوع فریم پروفیل مصرفی که ممکن است بازسازی یا نوسازی باشد مشخص شود. زیرا فریم پروفیل مصرفی برای تعویض یک درب که قبلا از نوع آلومینیوم ،آهن و یا هر جنس دیگری بوده با فریم پروفیل مصرفی برای ساخت درب برای ساختمانی که در حال ساخت می باشد متفاوت است که در اصطلاح پروفیل مصرفی تعویضی را فریم بازسازی و فریم پروفیل نوع دوم را فریم نوسازی می گویند. استعلام قیمت درب دوجداره یو پی وی سی  را نمی توان بدون دانستن ابعاد درب و تعداد بازشو های آن بطور دقیق محاسبه کرد چرا که استعلام قیمت درب دوجداره به میزان پروفیل مصرفی بر اساس متر طول و مقدار شیشه دو جداره بر اساس متر مریع و تعداد بازشوها و یراق آلات آن بستگی دارد. 

استعلام قیمت درب دوجداره برای ساختمان نوساز(در حال ساخت) با ساختمان هایی که درب و درب های قدیمی داشته و تصمیم به تعویض آن با درب و پنجره دوجداره upvc را دارند متفاوت می باشد.علت این تفاوت نوع فریم مصرفیو نوع نصب آن می باشد.

تغییر قیمت درب دوجداره شما بر چند اساس است که در زیر به آنها اشاره شده است.

رنگ و ضخامت هر شیشه به صورت خالص بر حسب متر مربع متغیر می باشد

نوع و طرح درب ها

یراق الات و نوع بازشو ها به صورت تک حالته یا دوحالته

رنگ پروفیل ها اعم از سفید یا روکش لمینت طرح چوب یا رنگی

مارک یراق الات که شامل یراق الات ترک , المان... می شود

درب دوجداره upvc

محاسبه آنلاین قیمت درب دو جداره

 

همچنین عوامل زیر نیز بر قیمت درب و پنجره های upvc تاثیرگذار است. 

پروفیل آلومینیومی که شامل پروفیل چارچوب درب که فریم نام دارد پروفیل وسط یا همان مولیوم و پروفیل لنگه یا باز شو یا همان ساش و همچنین پروفیل های کمکی که بر اساس طرح درب ها و متر طول مصرفی محاسبه و در قیمت نهایی لحاظ می گردد.

گالوانیزه مصرفی در داخل پروفیل و همچنین زهوار و لاستیک های EPDM شیشه و نگه معمولا بر روی قیمت متر طول پروفیل محاسبه می گردد و محاسبه جداگانه آن غیر طبیعی است.

شیشه مصرفی که بر حسب متر مربع محاسبه می شود و می توان با ضخامت های مختلف دوجداره و تک جداره و ساده , مات , رنگی , سکوریت , لمینت , خم و ... باشد.

یراق الات مصرفی در ساخت درب که شمال لولا , قفل , دستگیره , اسپانیولت و ... می باشند که یک ست یراق را تشکیل می دهند و به صورت تعداد مورد محاسبه قرار می گیرد.