سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

پنجره کشویی تهران دو جداره مدل جدید

یکشنبه 98/2/8
3:48 عصر
بهرام پروهان

پنجره کشویی تهران دو جداره مدل جدید : با توجه به اینکه میزان عایق بودن پنجره کشویی در مجموع 80 درصد میباشد و نسبت به پنجره دوجداره لولایی از فیتینگ کمتری برخوردار است به همین دلیل در تولید آن و انتخاب نوع پرفیل و نوع یراق الات باید دفت بسیار انجام پذیرد   .با توجه به تجربه  15ساله در صنعت درب و پنجره   upvc ، بهترین پیشنهاد جهت ساخت پنجره دوجداره کشویی استفاده از پروفیل upvc و یراق آلات roto آلمان می باشد .قیمت پنجره دوجداره کشویی با توجه به ابعاد و عرض بازشو از قرار هر متر مربع متفاوت می باشد. دقت شود که در طراحی پنجره دوجداره کشویی عرض لنگه بازشو نسبت به ارتفاع آن کم نباشد، در این صورت لنگه امکان کندی در حرکت و کله کردن را دارد.

پنجره کشویی

پنجره کشویی تهران دو جداره مدل جدید

پروفیل پنجره دو جداره کشویی باید از استحام کافی برخوردار باشد مخصوصا جهت ارتفاع های بلند، با توجه به اینکه پروفیل کشویی upvc بالاترین میزان وزن مخصوص را در بین پروفیل های داخلی و ترک دارد و با توجه به ضخامت استاندارد دیواره های پروفیل که گواهینامه استاندارد RAL را دارا می باشد. با توجه به ریلی بودن پنجره کشویی و افتادن وزن لنگه و شیشه بر روی غلطک های یراق ، لذا حتما باید از غلطک های سرامیک ROTO با تحمل وزن بالا استفاده شود. این نوع غلطک های سرامیی فقط مخصوص یراق آلات ROTO آلمان می باشد، همچنین دستگیره و اسپانیولت پنجره کشویی ROTO بسیار منحصر به فرد می باشد. یراق آلات ROTO عملکردی بسیار روان را در پنجره دوجداره کشویی از خود نشان می دهد.

پنجره دو جداره کشویی

پنجره کشویی تهران دو جداره

 

پروفیل پنجره دوجداره کشویی مدل جدید

پروفیل پنجره دوجداره upvc به عنوان اصلی ترین و نگهدارنده کلیه ملزومات یک پنجره دوجداره یو پی وی سی بسیار حائز اهمیت است. در هنگام خرید حتما به استانداردهای پروفیل و گواهینامه های معتبر آن توجه کنید.

زیرا پروفیل پنجره دوجداره upvc نامرغوب کشویی دارای لرزش زیاد ( مخصوصا در ابعاد بزرگ) می باشد که متاسفانه در بازار فعلی پروفیلهای پنجره upvc کشویی اکونومی زیادی وجود دارند که به علت ارزانی زیاد مورد استفاده قرار می گیرند که طبیعتا در آینده می تواند مشکلات بسیار زیادی را به وجود بیاورد.

 یراق پنجره دوجداره upvc کشویی تهران

در پنجره دوجداره upvc کشویی تمام وزن شیشه و لنگه بازشو پنجره بر روی غلطکهایی است که در زیر بازشو قرار دارند و در هنگام جابجایی و اعمال نیروی فیزیکی شما بر روی دستگیره لنگه بازشو به حرکت در می آید.

 

متاسفانه به علت اینکه این غلطکها در در معرض دید نیستند عموما از یراق آلاتی با غلطکهای پلاستیکی بسیار ضعیف استفاده می شود که اصلا در حرکت لنگه بازشو، روان بودن احساس نمی شود و همچنین به علت وزن و فشار لنگه پنجره و شیشه دوجداره بر روی غلطکها بعد از مدتی شاهد شکستگی غلطکها خواهید بود و اینجاست که عملیات آبندی و هوابندی نیز به درستی صورت نخواهد پذیرفت.